Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Ibland är det bra att bara fly undan allt en stund (:

Just nu fortsätter jag skjuta upp pluggandet, åtminstone en dag till. Ska vägra stressa idag. Bara läsa, dricka te och äta gott.
Och inte klia sönder ansiktet, dumma bränna. Aldrig varit så glad över dåligt väder på valborg haha.

Just nu köper jag flygbiljett (trots att jag inte kommer kunna ta mig till flygplatsen i tid, men det lööööser sig säääääkert) och konsertbiljett och vill bara ha sommar nu. Jag får lätt panik av tanken på att jag inte har en enda spelning inplanerad på en och en halv månad.

Kl

Just nu fortsätter jag på min fantastiska kostcirkel och äter godis till mellis, efter att ha ätit Polly till frukost.

Just nu är jag glad att jag har vänner som orkar med mig och mina upp och ner-svängningar <3
För tillfället särskilt N som fått stå ut med att jag börjat storgråta 3 av 4 senaste gångerna jag varit där. Och som inte ser det som att jag är jobbig eller förstör stämningen (jag ska bara inse det också).

Och det var ju en himla fin kväll trots allt.

Du är aldrig jobbig, och det lovar jag att N också tycker. Punkt!

Just nu köper jag det nödvändigaste någonsin: En Minecraft-Creeper-mugg. Jag dricker inte ens ur mugg. Men, Minecraft.
Har just även provsmakat den enorma last amerikanskt godis/snacks som jag och en väninna beställde häromsistens, och jag kan bara konstatera att jag skulle vara så smal om jag bodde i USA. Fy FAN vilken äcklig vidrig horribel skit.

<3

Men det är ju det där vad den EGNA hjärnan tycker också. Men det bygger sig (:

Just nu har jag precis sovit 2h och försöker hitta peppen att gå ut och dansa till house ikväll. TRÖTT. Men, mat och fram med bubblet I guess?

Just nu slösurfar jag men ska strax lägga barnen, ta en dusch och sätta mig framför tvn för att se greys, blir väl kvällsmat till det.

Haha men det är ju helt sjukt, satt också och kollade på sailor moon vid exakt den tiden igår.

Just nu ligger jag i soffan och låtsas att jag inte är ett dugg bakis och kommer få saker gjorda idag. Jomenvisst.

Just nu fryyyyyser jag! Ingen bra ide att rida utan regnjacka när det är regn/hagel väder....
Längtar efter ett bad!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
567
· Visningar
19 524
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 020
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar