Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Just nu börjar jag få ont i magen, så jag antar att jag har ätit nåt jag inte tål igen... Sist jag gjorde det kaskadspydde jag halva natten så jag hoppas det inte blir lika illa den här gången :crazy:

kl
Just nu sitter jag i skolan och jobbar på min kandidatuppsats. Ska strax iväg och klippa mig + färga håret men har inte bestämt vad jag ska göra så det får vi se :p

*kl*

Just nu försöker jag med all självkontroll jag besitter att INTE klösa ögonen ur skallen. Förbannade jävla pollenhelvete.

kl

Just nu funderar jag på vad man vill ha på sig till London imorgon och om man kommer att se ut som en felplacerad eskimå om man kommer i trenchcoat.

Det gör du nog inte. Jag började använda min idag :)

kl

Just nu slappar jag efter dagens jobb och försöker fundera ut vad jag ska laga till middag ikväll. Igår fick jag ju faktiskt till en bra middag men motivationen för att laga mat är fortfarande på botten. Jag gillar att risgrynsgröt finns i korvform.

Låter bra, det är bara att komma :D
Du kan till å med välja vilken av rätterna du vill laga. Det står mellan ungsgratinerade rotfrukter med ugnsstekt kycklingklubba eller kycklingwrap.
Inget avancerat alls men motivationen är lika med noll. Det kommer sluta med makaroner och köttbullar..

:D Oooh, så gott ju, båda rätterna, fast jag hade valt rotfrukterna, älska rotfrukter! Blev det makaroner o köttbullar? :p

Risgrynsgröt på korv är icke att förakta, men det ska vara Coop X-tras <3 (tycker jag, alltså).

//r

Det blev kycklingwrapen :)
Den är med smak av curry och superlätt att göra.

Det blir nog kokt korv ikväll :D

Men imorgon blir det rotfrukterna. Den rätten är supergod!

Nostalgitrippar jag med musik från förr-förra helgens konsert. Tror det sjönk in typ nu att jag verkligen var där och såg dem live. Helt lycklig av bara tanken :love:

KL

Just nu sitter jag i sängen, proppar i mig godis och inbillar mig att det hjälper. Jösses vilken kunglig skitdag jag haft idag!

kl

Just nu sitter jag på tåget mot Arlanda, fnittrig och typ hög pga. inte sovit på ett dygn, och sympatiserar på förhand med Lightzone, som ska få äran att stå ut med mig i ett dygn i London. Jag skrattade precis i tio minuter åt ingenting alls, så detta har alla förutsättningar för att bli skitkul. Woop!

kl

Jag springer just nu upp och ner till tvättstugan för att torkskåpet stänger av sig för tidigt så tvätten aldrig blir torr

kl

Just nu sitter jag på Gatwick och är förvisso lite glad, men så trött att jag vill grina. Och så är jag nojig över något jag nojat över i snart fem månader nu. Röv.

Just nu känner jag mig väldigt omotiverad till att åka och jobba hela natten.. Har dessutom inte sovit ordentligt, så det kommer jag väl få sota för..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
572
· Visningar
19 704
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 020
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar