Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

KL

Just nu sitter jag och säljer grejer på nätet, väntar på att två köpare ska hämta sina saker och det känns fint att rensa lite här hemma. Ska snart ut och hänga upp tvätt... fast jag egentligen vill ställa mig och laga mat för att jag är sjukt hungrig. kul, mjeh och så ska jag fortsätta leta upp mer saker att sälja, beroendeframkallande och bra med lite extra pengar.

kl

Just nu sitter jag och dricker Pepsi max och latar mig medans mannen spacklar väggarna. Det finns ändå inget jag kan hjälpa till med för tillfället. Ska snart åka till vårat tillfälliga hem och hitta något att äta.

kl

Just nu dricker jag pepsi max, som vanligt, och kollar på tv. Sedan blir det sängen eftersom jag ska jobba imorgon, ser faktiskt inte fram emot det som jag brukar...

Rederiet. :love:

KL

Jag sitter och petar i början till B-uppsatsen samt funderar på att säga att det är bra med pluggandet för ikväll och se en film. :D

Just nu önskar jag att jag ville något med mitt liv.

Just nu önskar jag detsamma.

Just nu har jag även jordens sämsta samvete för att min pappa måste ta hand om min häst åt mig tills vidare pga. tidigare nämnda fjortisbråk. Han gör det gärna, säger han, men det spelar ingen roll, mitt samvete är piss och jag hade verkligen inte behövt känna mig som en ännu sämre människa än jag redan gör.

Försök ta honom på orden <3 Säger han så så är det antagligen så, och jag förstår helt att du inte pallar med stallet just nu.
Sedan apropå irriterad-tråden så, ja, det är väldigt svårt att hitta rätt balans. Men jag röstar ändå för att försöka komma UT. Någonting. Om det så är ett par varv runt kvarteret. Med eller utan sällskap! Massa kramar på dig (:

kl

Just nu har jag rast på jobbet. Passar på att slösurfa här i omklädningsrummet istället för att sitta i fikarummet. Där sitter folk och äter just nu och jag undviker helst att sitta där och titta på. Har inga planer på att äta själv. Tar något när jag kommer hem istället.

Kl

Just nu är jag enormt fascinerad över att jag fick springa för att hinna med bussen, 8 min innan avgångstid.

KL

Määääh! Planerad resa till Skåne, sambo blivit sjuk, vi stanna hemma, morsa som ger skuldkänslor deluxe och bläää!

kl

Just nu funderar jag på om det är socialt accepterat att skriva grattis på födelsedagen till exet på FB.
Dessa tunga livsbeslut.

KL

Just nu dör jag av trötthet och skriver massa felinformation i utkastet till B-uppsatsen. Dags att avsluta, känner jag. :o

KL

Just nu sitter jag och säljer grejer på nätet, väntar på att två köpare ska hämta sina saker och det känns fint att rensa lite här hemma. [...] och så ska jag fortsätta leta upp mer saker att sälja, beroendeframkallande och bra med lite extra pengar.

Haha, det där påminner om vad jag tänkte skriva och jag håller med! Just nu sitter jag här, för jag väntar på att pv ska släpa sig upp, han är sjuk o ligger o vilar/sover... sen ska jag rensa i hallen, bära ner massa grejor i källaren och diska... vill inte slamra innan han e uppe...

//r

kl

Just nu väntar jag på att min man får målat klart väggarna i ett rum för sedan ska vi lägga golv. Det lär ta hela dagen men moroten är att det kommer bli superfint när det är klart!

Självklart dricker jag Pepsi max också.

kl

Just nu sitter jag på balkongen, spelar mitt älsklingsband för grannarna oberoende av om de vill höra eller inte, och slås som så många gånger tidigare av hur förvånansvärt mycket man kan älska ett band. Kommer nog aldrig upphöra att fascineras hur enormt många och starka känslor en låt kan frambringa.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
19 496
Senast: Halcyon
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 020
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar