Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Haha, roligt!

kl

Just nu funderar jag på om jag ska öppna dendära chipspåsen jag köpte idag som skulle vara tills imorgon egentligen, jag är jättesugen! :p

kl

Just nu sitter jag och fryser röven av mig på en busshållplats eftersom jag trodde att jag hade insläpp i stallet. Det visade sig att jag tagit fel på dag och att någon av personerna jag är osams med har det. Vände således på klacken och gick tillbaka. Min buss hem går om en timme och sedan får jag åka upp igen till 22 istället. FML.

Herregud jag har schemat inlagt på mobilen men NEJ, jag var så övertygad om att dagens pass var mitt. Suck.

kl

Just nu har jag precis kollat klart på halv 8 hos mig. Nu funderar jag på om jag ska plugga lite matte som jag faktiskt borde eller om ja ska poppa lite popcorn och kolla på några avsnitt av Bored to death istället...

Jaa. Men jag får skjuts hem av min pappa sen vid 22 i alla fall.

Det här hade fan aldrig hänt om jag 1. inte stått med folk som tycker att statusuppdateringar på FB är den bästa kanalen för skitprat och 2. kanske kunnat lägga den där sekunden på att kasta EN BLICK på nämnda schema innan jag åkte och inte lita på Alzheimershjärnan. Suck på världen och suck på mig. -_-

Mest på världen.

Just nu är jag så sjukt less på att ha blivit tillfrågad om jag vill hänga ikväll vid kl20, fått det uppskjutet till kl.21 och nu blir det ingenting. Så här sitter jag uppsminkad och har druckit ett par cider. Helt i jävla onödan. Behövde INTE det här just nu. Fan i helvete.

Värd? Vilket värde?

Uuurk... Har haft ont i huvet hela dan... Fast det är inte riktigt huvudvärk, jag tror det sitter i nacken och strålar upp mot huvet. Skitjobbigt iallafall...

kl

Just nu har jag lärt mig att folk tittar väldigt underligt/lustigt/roat på en om man går in på Hemköp iklädd ridkläder och köper hästkorv.

*kl*
~
Just nu är jag grinig på det mesta. Jag har missat att deklarera, så jag får tusen kronor i förseningsavgift. Då går det nästan jämt ut på vad jag skulle få tillbaka. Dessutom har jag köpt en beg lädergrimma på annons som såg jättefin ut på bilden och jag kände mig jättenöjd tills jag fick hem den. Annonsören har visst "glömt" att nämna att den har namnbricka på. Dessutom står det att den är full, men ser ut som minst xfull.
Dessutom slängde min pojkvän ut massa rasistiska drabbel igår som jag absolut inte står bakom och funderar på hur snabbt jag kan dumpa honom efter snart åtta år tillsammans :crazy:

Åh fy :crazy:

Just nu är jag HUNGRIG och helt och hållet omotiverad att ta tag i studierna. Som vanligt alltså. Nåja. Har nästa vecka på mig...
Att få in 6st uppgifter. ALL IN.

kl

Just nu kollar jag på how I met your mother och dricker Pepsi max och syndar med lite godis, i en normal mängd för en gångs skull.

Just nu inser jag att jag blir VÄLDIGT hungrig av att ha tränat i två timmar idag. Efter att inte ha rört mig på ett halvår eller så. Och trött. Jisses.

Storkok och all in plugg - imorgon.
Chill fredagskväll hemma med huvudvärken idag...

Just nu har jag precis spelat klart Heavy Rain för första gången - det tog bara 1,5 år från det att jag köpte spelet - och är känslomässigt tom. Typ.

För snygga, gulliga Jayden skulle ju inte misslyckas med fallet och därtill bli psykiskt sjuk av sitt drogberoende. Och dryga falska Madison skulle för helvete inte bli ihop med slampan Ethan. Jag har aldrig irriterat mig så mycket på två karaktärer som på dem, och så får de en happy ending. (och nä, det är inga spoilers, det finns tydligen typ sex möjliga slut för varje karaktär)

Och det värsta är ju att det var jag som gjorde fel val under spelets gång och således mitttttttt fel att Jaydens liv gick åt helvete och att mina hatobjekt fick leva lyckliga. Alla karaktärer som jag någonsin gillat i alla spel bara dör eller går ner sig. Buhu.

kl

Just nu har jag lärt mig att det är fullt fysiskt möjligt att gråta så mycket att det blir en synlig pöl på golvet.

Allt går så bra med mitt liv.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
19 495
Senast: Halcyon
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 020
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar