Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

kl

Just nu tittar jag runt här inne och kollar på tv i väntan på att sista maskinen tvätt ska bli klar.

kl

Just nu är jag nyvaken efter att, med ett avbrott på typ en timme, sovit 18 timmar i sträck. Mycket välbehövligt.

kl

Just nu så ska jag precis gå upp ur sängen och fixa i ordning oss alla inför dagen.
Är trött och seg med det får gå ändå.

Just nu sitter jag i soffan och degar. Orkar inte göra ett skit känns det som.

Sedan ska jag vänta på en leverans av nya sängen som kommer idag.

kl

just nu sitter jag i soffan och kollar på Unga mödrar, har svinig huvudvärk och är jättehungrig! men har redan ätit så tänkte att jag skulle vänta till kvällsmaten, men vad tusan ska jag äta?! pannkakor kanske...

Just nu överdoserar jag iskaffe, ritar (skolarbete, YES!) och är taggad på att få in två uppgifter till idag! :bump:
Och lyssnar på helt och hållet fantastisk musik <3 (Arcane Roots och Smash Into Pieces)

Skitbra med plugget :)

kl

Just nu tittar jag på en stark resa-igen. Rena underhållningen men det är väl tanken bakom programmet.

Å så dricker jag pepsi max.

KL
Just nu är jag irriterad på mig själv, som inte orkar ta tag i ganska små saker som skulle göra att allt kändes så mycket lättare.

Tack :)

Just nu undrar jag varför i helvete jag inte kan få somna. Inte trött. Eller, egentligen... Det känns precis som när man var liten och det var natten innan julafton, eller innan man skulle iväg på ridläger. Skillnaden är väl bara att mina enda planer för imorgon är att plugga, ta ut hunden på en promenad och kanske träna. Så VAD är problemet?!

Vill INTE sova bort halva dagen bara för att jag inte kan somna nu :banghead:

kl

Just nu har jag precis skickat iväg sonen till skolan och funderar på vad det blir till frukost. Sen åker jag till stallet en sväng.

Just nu har jag vaknat efter ca4.5h sömn med precis samma stresstryck över bröstet och sammanbitna käkar som innan jag somnade. Bara utan den i andra fall tillhörande känslan av ångest. Förstår ingenting. Men ska nog ligga kvar i sängen en timme till ändå..

kl

Just nu har jag faktiskt lust att röja upp ordentligt här, men pv sover/vilar, så jag bör väl vänta...får ägna mig åt något tyst istället...

//r

Just nu sitter jag och stör mig på att hyn håller på att balla ur igen efter ett par dagar med jättefin hy såklart, men nej nu är det finnar och torr hy som känns omöjlig att sminka. och mina ögonbryn i behov att noppring - orkar inteee! Tag i det sistnämda ikväll eller något bara för jag har annat att göra tills dess, woho!

kl

Just nu väntar jag på lite energi till att orka byta om och åka till stan. Men vädret är inte direkt lockande. Vad hände med solen :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
19 486
Senast: Halcyon
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 020
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar