Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

KL

Just nu sitter jag och lyssnar på ovanligt hög (och bra) musik för att stänga ut min kombo och hennes pojkväns... aktiviteter i rummet bredvid. Inte alls awkward eller så, såhär på tisdagsförmiddagen! :crazy:

Hoppsan, det låter ju trevligt :p

Just nu sitter jag och dricker kaffe, har viktnoja, tittar på Criminal minds (har precis insett att jag tycker han som spelar Reid är vrålsnygg :p), klurar på lite pyssel (ska brodera en handduk till hästen tänkte jag), borde plugga, ser över ekonomin, spelar lite arkardspel, gosar med katterna och pillar navelludd.

En fullspäckad och effektiv förmiddag :D

haha, han är fin faktiskt! Men han är ju f.d modell så han har väl något extra i sina drag! ;) men åh... nu vill jag plöja igenom en massa avsnitt, älskade CM! :love:

kl

Just nu väntar jag på att klockan ska bli två så jag kan gå och handla! Men det ÖSER ner ute, det var sol och relativt gött ute innan, typiskt.

Haha, skönt att jag inte är ensam :D Han är jäkligt läcker, brukar inte säga så om kändisar men om honom :d Namnam! :D

just nu äter jag lunch (knäckemacka med ägg o kaviar :) ). När jag är klar med det ska jag ut och rida två hästar. Jobbar lite samtidigt också, men är rätt lugnt idag :)

kl

Just nu är jag hemkommen från stan där jag åt lunch med tösen och sedan kollade lite inne på myrorna. Hittade en fin docka från SIA och 2 mindre tavlor från Gallerix. Fick allt för 175 kr så jag är nöjd över mina fynd :)

Nu kollar jag på tv och funderar på vad dagens middag ska bli.

KL

Har just kommit hem från lite mat & apotekshandling, kroppen är inte riktigt i skick så det var jobbigt.

kl

Just nu sitter jag i soffan, kom just hem från att ha varit och handlat! Förutom mat kom lite sötsaker med hem och det sitter jag och gottar mig med just nu, fast det bara är tisdag, fy! ;)

knapp

Sitter och försöker trassla ut och samla ihop all min musik i något vettigt system. Just nu ligger filerna spridda över oräkneliga, märkligt namngivna mappar över två datorer. Och ovanpå det så gäller det att hålla tungan rätt i mun så att inte iTunes får spader :mad:

kl

Just nu kikar jag på tv och lär bli kvar framför den en timma till.
Funderar på vad jag ska ta till kvällsmat.

*kl*

Just nu är jag extra glad för att jag har min häst. Fick nyss veta att min älskade gamla sköthäst avlivades idag. Hade det hänt för två år sen vet jag inte om jag hade orkat. Är så ledsen för ägarens skull :(

kl

Just nu har jag återaktiverat min FB och blivit ledsen av det också. För att jag inte ser någon mening med det och för att jag inser att jag bara vill radera 90% av hela min vänlista för att de antingen påminner mig om fina saker och perioder och händelser, eller också för att de har precis allt som jag inte har eller kan få.

Jag borde nog bara överdosera mina sömntabletter och sova bort en vecka eller så.

KL

Just nu...

pic_51896135ddf2b31cb88691fa_5192b64fddf2b33d2f14e556.jpg

I say no more... (och hoppas få sova snaaart!)

Kl

Just nu ligger jag i sängen och undrar varför jag inte är sömnig. Nervös energi personifierad.
Men fortfarande inte stressad, och är på bättre humör än på väldigt länge. Fattar verkligen inte.

Hade gärna fortsatt plugga, men kroppen däremot, gör ont och är trött, även om inte lilla hjärnan är det. Hoppas jag får somna innan 04 inatt..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
19 431
Senast: Halcyon
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 020
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar