Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

kl

Just nu sitter jag, efter en natt utan sömn, ute på trappen i den vackra men lite kyliga gryningen och äter grillat Italienskt lantbröd med en röra av turkisk yoghurt, tomatbitar, basilika och peppar.

Livet har sina stunder..:love:

Jobbigt att inte kunna sova, men annars lät det fint!

---

Just nu sitter jag och pluggar, lyssnar på tv:n i bakgrunden och dricker té.

//r

Kl

Just nu har jag rast på jobbet. Är supertrött efter att knappt har fått sova inatt.
Ska fortsätta jobba strax och försöka att inte tuppa av mitt i allt.

kl

Läser bildtråden på dressyrforumet och gråter hysteriskt av avund för att jag aldrig ens kommer få sitta på en sådan häst och tycker ännu sämre om min travarjävel.
Mitt stabila psyke bara fortsätter. Hade egentligen tänkt droga ner mig tillräckligt för att orka ta mig ut och rida idag men jag ser fan ingen mening efter att påminnas om exakt hur värdelös jag är och exakt hur värdelös min häst är och att det närmaste """"""form"""""" jag kommer är att rida på stång så att hon åtminstone kröker på nacken.

Senast ändrad:

kl

Just nu sitter jag och taggar inför min resa till USA nu i slutet av månaden, där ska jag hälsa på min syster och hennes man i en månad och sitter just nu och blir helt till mig för att jag eventuellt ska göra min första tatuering där borta! Miami woho! :D

Just nu funderar jag på att ta med en massa pant och se till att få råd med ett paket delicatobollar. Med kravet att jag då ska ha fått in de två sista uppgifterna till skolan.
Får man det då eller? I övrigt äter jag ju faktiskt riktigt bra nu. Och har inga pengar så ska ägna helgen åt träning.

Klart du får! Nu blev jag också sugen ;)

kl

Just nu ska jag kliva ur soffan för att göra pannkakor till barnen. Det blir lyxmiddag då minsta mår halvkrasst. Då får man bli lite bortskämd!

*KL*

Just nu kollar jag på Gossip Girl (näst sista avsnittet, ingen spoiler tack!) och saknar killen. Det är så långt till lördag!!!

kl

Just nu kollar jag på Season of the witch, tror den hette så i alla fall och har ont i magen, jag har ätit en himla massa mackor idag nämligen, vilket jag inte är van vid... med en massa baconost. :p

kl

Just nu sitter jag och kollar på 2 broke girls, funderar på om det kanske är läge att gå och lägga mig för jag måste upp hyfsat imorgon.

Just nu dricker jag mitt morgonkaffe och funderar på vad jag ska hitta på idag! En tur in till centrum kanske... ja, får se! :)

kl

Just nu sitter jag och taggar inför min resa till USA nu i slutet av månaden, där ska jag hälsa på min syster och hennes man i en månad och sitter just nu och blir helt till mig för att jag eventuellt ska göra min första tatuering där borta! Miami woho! :D

Är inte alls avundsjuk på dig.;)

F'låt! :( Jag hoppas verkligen det blir så nu, blir det inte i Miami (skulle det bli av Ami så dör jag lite... om jag ens ser honom där så dör jag lite!) så får jag hitta något bra ställe i Atlanta! :) För tatuera mig, det ska jag! :D

kl

Just nu väntar jag på att barnen ska äta upp sin frukost.
Sitter och dricker Pepsi max så länge och efter det ska vi in till stan för att kolla färg till huset, åka till hästen och försöka vara ute en stund och njuta av det fina vädret vi fått idag :)

Just nu sitter jag och klurar på vad jag ska ge mina ettåringar (hurra hurra hurra!) idag för gott, fyller man år så fyller man ju faktiskt år. ;)

487614_416301448469142_2143970265_n.jpg

:love: :love:

Så söta! Klart du ska bjuda dem på fin middag såhär på födelsedagen.
Ge dem en massa godis från mej med, det förtjänar de.

Och bara så ni vet, just nu pluggar jag. Det märks va? :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
19 421
Senast: Halcyon
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 020
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar