Just nu...

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare iNHALE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 92 006
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

kl

Just nu spelar jag The Ship (Lightzone börja spela med mig dååååååå), är av den anledningen paranoid och stressad, och tycker synd om mig själv och min onda mage.

Men vad är det dåååå?

Just nu sitter jag och tjockar mig med glass och skjuter upp skolarbetet ännu mer. Få till ett par blogginlägg istället...

Edit: Hahaha såg din fantastiska inbjudan nu! <3

Firewolf spelar det! Räcker inte det?
biggrin.gif

Nämen multiplayer på PC där man kör ronder och får en mördare och ett offer för varje runda, och man ska lyckas mörda sitt offer med ett så dyrbart vapen som möjligt och utan att bli sedd av en vakt eller säkerhetskamera, samtidigt som man ska försöka lista ut vem som är ens mördare och döda honom, och samtidigt se till att äta, dricka, sova, gå på toaletten osv. Det är asgammalt och jättefult men jag äääälskar det. Paniken när någon går efter dig i en tom korridor och din sprint är slut, eller när ens karaktär MÅSTE kissa men du har fem personer runt dig, och du vågar inte gå in på toaletten av rädsla för att någon följer efter och skjuter dig.
biggrin.gif

Jag skickade precis en gratislänk till dig (helt lagligt) så in och fixa när du bloggat klart. [sträng blick]

Jaja jag ska se vad jag kan göra! (;
För, ja, Firewolf.

Får hela tiden hålla mig från att visa Firewolfvideos för N, tror han måste vara liiite fullare än senaste gångerna vi setts för att uppskatta det haha.

Haha, ja, jag har inte visat D heller. Det känns som om det kan bli jättelyckat. Eller så tycker han att jag är mentalt tillbakastående.

Just nu kom jag o pv precis in efter att ha gått o postat ett brev, ingen trevlig upplevelse i denna äckliga blåsten... ibland undrar jag varför jag bor i Skåne...

//r

Just nu har jag precis lämnat in en skoluppgift som jag tror jag missuppfattat totalt. Men jaja. Ej återbetalningsskyldig är ju målet..

Och så vill jag ha en MAN. NU.
Hoppas på att överleva till nästa vecka.

Oooch i övrigt sitter jag som en liten pipig hög av illrosa fluff och tittar på Beauty & the Geek Australia. Eheh.

kl

Inleder dagen med att sitta och ylgråta i stallet pga. hästar som klättrade på varann när jag skulle leda dem, borttrampad tånagel, smärta av magkatarr + hatar och vill inte vara här, och plötsligt är hela dagen förstörd och jag har tappat lust och ork för allt planerat. Blir dessutom kvar i stallet i sex timmar i väntan på skjuts eftersom jag grinat bort sminket och inte kan ta bussen. Fin början på helgen.

Kan trösta med att det blåser på bra i Småland med! ;)

Just nu håller jag på att avsluta min powerwalk. Nu dax för Hälsalektion.

Haha, okej, stackars er där uppe också. Blåser här idag med, halv storm, blä. Varför är det alltid jättefint väder när man känner för att grotta ner sig inomhus och fult väder när man skulle behöva/vilja gå ut??? Gnäll...^^

Just nu sitter jag här och kollar på Lyxfällan och peppar mig själv och väntar på att mitt koffeinfria kaffe ska svalna... Skulle behövt riktigt kaffe, är trött för jag kunde inte sova inatt pga jag drack för mycket riktigt kaffe igår.. HAHA, så det blir inget riktigt idag...

//r

Just nu ligger jag i soffan och slösurfar. Väntar på att sonen ska komma med sin taxi hem från skolan om en liten stund.
Sedan ska jag ut till mitt renoveringobjekt och sätta klart ett innetak i köket.

Kl

Just nu är jag glad över att busschauffören var en superhärlig prick, som hälsade på alla och var supersocial. "Pussokram, trevlig helg!" När folk klev av, pratade, skämtade och var allmänt rolig. Inte alla chaffisar som får alla resenärer att gråta av skratt!

Jag är irriterad över att jag:
1. Måste städa för att en snubbe ska komma och mäta mina fönster kl 15.
2. Jag hade banhoppning idag, de 7 övriga i klassen gjorde jättebra ifrån sig medan min häst ställde sig på mitten och bockade, stegrade, bockade, stegrade och när vi väl kom över hindren tog hon betet och drog åt helvete i full galopp. Vi hoppade 30 cm och fick skritta, eller snarare nästan backa, fram till varje hinder. Brunstiga jävla bitchmärr.

Just nu sitter jag med världens huvudvärk, ipren till trots. Halsat två glas vatten och funderar på att ta en ipren till...
Inte mycket plugg gjort alltså. Blir nog till att ställa in morgondagens planer och plugga istället. Och så tycker jag att kvällens sällskap kan höra av sig så jag vet när.

Inte för att det spelar så stor roll nu när jag ändå inte kommit igång med pluggandet? Oh well.

Just nu undrar jag om samtalet just avslutades med att jag fick ett "fuck you" eller "tack, hej" till hejdå haha.
Har till klockan 21 på mig att bli av med huvudvärken. Modern Warfare lär ju hjälpa? Ja? Ja!

knapp

Just nu börjar jag bli less på att vara bakis. Vi skulle ju bara ta EN öl igår? Lagom kul att sitta på kontoret och känna sig spyfärdig. Skyller på att sommarvärme + finbesök får mig att tro att jag har semester. Ugh :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 178
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 904
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 719
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
567

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka