Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Just nu dricker jag koffeinfritt kaffe, lyssnar på musik och väntar på att pajdegen i kylen ska ha vilat klart, så jag kan grädda den.

Appropå lukter... varför luktar det armsvett när man tillagar palsternacka? Det är ju grymt gott, men luktar päckel.

//r

kl

Just nu hoppas jag att alla på Telias kundtjänst tar sina underläppar och drar dem hela vägen över huvudet ner till arslet.
Just nu lyssnar jag även på Westlife av alla band i världen för att själv inte drabbas av spontan ADHD av ovan nämnda kundtjänst och dra min egen läpp över huvudet.

Just nu har jag ändrat mig till att jag hoppas att jag får tag på ett automatvapen med obegränsad tillgång till ammunition, så att jag kan åka till Telia, rada upp alla som någonsin haft något med deras support och göra och avrätta dem medelst nackskott. Jävla sprutluder.

Edit: Jag vill tillägga att jag först vill skära ut deras tungor med en slö sax och mata dem med dem, och sedan ska jag tvinga dem att spela på mitt PS3 med begränsad NAT och låta dem utstå den tortyren. Så, nu är jag klar.

Senast ändrad:

Jag har inte god erfarenhet av Telia, så jag är inte förvånad! :D

KL

Nu är jag så jävla uttråkad att jag håller på att dö. Städat garderoben, putsat basen, putsat allt och ändå inget att göra.

Haha, känner igen det där:D Städning är en bra grej o ta till när man är uttråkad^^.

Just nu sitter jag med pv i soffan o slötittar på Postkodmiljonären och är hungrig... men sen snart blir det maaaaaaaaaaat.

//r

Från och med nu kommer jag snarare att bli förvånad om jag får hjälp! Det var fint att sitta på betallinjen/20 kr per minut och efter 10 minuter få ett "prova starta om modemet" i örat.

kl

Just nu leker jag sminkdocka och ska snart iväg till han den snygga.

*kl*

Just nu sitter jag uppe och slösurfar vid datorn. Försöker vara vaken länge idag så jag sover länge imorgon för imorgon kväll gör jag mitt första nattpass.
Har innan varit på spelkväll hos en kompis. Drack 3(!) redbull där, kanske därför jag fortfarande är pigg. Inte så nyttigt kanske... :o

*kl*

Just nu väntar jag på att min syster ska skjutsa mig till stallet så jag kan mysa med skötisen ^^ Men jag antar att jag borde göra frukost först..

Jusr nu undrar jag när min kära led-/allmänna kroppsvärk hade tänkt att gå över för den här gången? Mm aj mina axlar/armbågar/fingrar, aj aj.

Och så borde jag ringa VC imorn för att prata anti-ångest medicin, wuäh.

Och så fascineras jag över att mors inte så kära exman som vi alla fortfarande delar lägenhet med just öppnade sin första starköl. 10:23... Woop.

Just nu har jag en palsternackspudding i ugnen som jag snart ska ta ut. Och så börjar jag redan bli lite smått uttråkad och funderar på vad jag ska ta mig för... hmm...

//r

Just nu inser jag att jag har varken självförtroende, självkänsla eller självbild.
Lika fascinerande som det är ledsamt.

Eller, självbild har jag ju, men eftersom den består av "ditt patetiska värdelösa jävla äckel" så vill jag inte räkna med den.

Å andra sidan är det varmt (6+!) ute. Så yay.

Just nu inser jag att jag har varken självförtroende, självkänsla eller självbild.
Lika fascinerande som det är ledsamt.

Eller, självbild har jag ju, men eftersom den består av "ditt patetiska värdelösa jävla äckel" så vill jag inte räkna med den.

Jag tycker inte om när folk konstaterar saker sådär. Antingen trivs du inte med dig själv o försöker göra ngt åt det, lr så trivs du med att sakna självförtroende självkänsla o självbild och gör inget åt det.

OT. Jag sitter och är fundersam varför jag är uppe så tidigt. Har hostat mig igenom hela natten.

"Fastnar man i ett mående gör man något åt det, annars trivs man med det". Ja men då så, med detta revolutionerande inlägg kommer ju allt ordna sig i en handvändning. Gud vad fin världen varit om den vore så simpel. Och vad du tycker om och inte tror jag för övrigt är totalt irrelevant för Lightzone.

Fruktansvärt onödigt inlägg. Tänk efter innan du kommer med onödiga kommentarer till folk som inte har turen att må fantastiskt.

kl

Just nu är jag på väskjakt på Åhléns.

Senast ändrad:

Gud vad fin världen varit om den vore så svartvit och simpel.
Vad du tycker om och inte tror jag för övrigt är totalt irrelevant för Lightzone.

Jag menade det inte illa, jag menade bara att jag finner den attityden är väldigt konstig. Att berätta för andra hur illa man tycker om sig själv/en situation vilket o ena sidan skickar en signal om att man ska tycka synd om personen men o andra sidan får personen det att låta nonchalant som att den inte bryr sig.

Lightzone: Det var sagt som ren reflektion på det du skrev utan eftertanke, jag känner inte dig och om du tog illa upp ber jag om ursäkt!

Jag förstår inte hur man inte kan tycka att det är uppenbart att Lightzone inte bryr sig om hur hon mår. Man behöver inte skriva trehundra gråtande smileys för att förmedla att man mår kasst.

Och oavsett hur man väljer att uttrycka sig, varför döma och anmärka? Ibland behöver folk skriva av sig och få göra det utan att få det de skriver analyserat.

Jag förstår inte hur man inte kan tycka att det är uppenbart att Lightzone inte bryr sig om hur hon mår. Man behöver inte skriva trehundra gråtande smileys för att förmedla att man mår kasst.

Och oavsett hur man väljer att uttrycka sig, varför döma och anmärka? Ibland behöver folk skriva av sig och få göra det utan att få det de skriver analyserat.

Just det inlägget fann jag lättsamt, jag kanske missförstod helt. Hen skrev ngt i ett diskussionsforum och jag reflekterade över det, det må ha varit obetänksamt svar av mig. Men det var som sagt ren reflektion utan eftertanke.

Om man inte vill ha det man skriver analyserat bör man skriva i en dagbok eller blogg, inte i ett diskussionsforum.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
39 40 41
Svar
810
· Visningar
24 851
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 032
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025