Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Just nu sitter jag på ett kalas och fördriver tiden lite genom att surfa runt här.

kl

Just nu sitter jag i soffan och tar det lugnt, fyller 22 idag och har haft föräldrarna och ena systerdottern här, mysigt. Men är lite depp över att jag inte hört ett enda simpelt grattis från mina två systrar och min bror, KUL. Min ena syster (5 syskon allt som allt) sa i alla fall grattis så det räcker och blir över, men måste ju säga att det gör liiite ont.

Senast ändrad:

Men, trist att de inte sagt grattis. Du får ett bukegrattis från mig iaf =D Grattis på 22-årsdagen!

-----------------------

Just nu sitter jag och laddar för att skriva mitt bästa personliga brev ever, wish me luck!

//r

kl

Mår as, har just kastat alla mina ridkläder inklusive nya stövlarna för 3000 och orkar bara inte med någonting eller någon i mitt liv. Det är synd att jag är så chicken att jag inte kan begå självmord på impuls, annars hade det här varit det perfekta tillfället.

Det är en himla jävla tur, för du är fantastisk och vi är väldigt, väldigt många som är otroligt glada över att känna dig och ha dig i våra liv.

kl

Just nu fascineras jag av mitt hysteriska sötsug och min totalt icke-existerande självdisciplin. Hur gör man.

Kl

Just nu har jag kommit på mig själv med att gäspa TRE GÅNGER!!! Inte ok, jag är ju påväg till kryssningen :o

KOFFEIN! Men var det kanske inte så bra för dig? Minns inte riktigt..
I övrigt, hög musik och smink! Go go :D (avundsjuuk)

Problemet är att det känns verkligen inte som att jag borde vara värd det. Men tack. <3
Sötsug: Tugga på något sött och spotta. Fick tonvis med skit senast jag nämnde det på Buke, fick dock inget svar på vad skillnaden var på att tugga och spotta en chokladbit istället för ett tuggummi. Meneh.

Lindgren: Äschrå, du har väl sett filmen? Den snygga rödhåriga hjältinnan hittar en dörr hon kan paddla iväg på och lever lycklig i alla sina dagar. Allt löser sig!

Vad du känner att du borde vara värd och vad du faktiskt ÄR värd, är tydligen två helt olika saker. Du är fin <3

*kastar skit* Nä, men fan det lär ju funka på gelégodis om inte annat! Kanske har hittat en lösning på att jag ibland VERKLIGEN vill ha gelégodis, men mår illa och får ont i huvudet så fort jag äter det. Vänja sig av med det? Vadå :angel:

kl

Just nu har jag just klivit ut framför en bil i ren uppgivenhet efter att hästhelvetet som vanligt galopperade iväg från mig i hagen. Synd att den hann bromsa.

På den nivån är det nu, och allt är den jävla hästjävelns fel.
Slakt på fredag on tjejen som ska prova på torsdag inte vill ha henne. Och hon får fan ta in kräket från hagen själv.

Anna må vara fin, men hon ska inte få styra ditt liv. Hoppas det går bra på torsdag, annars förstår till och med jag dig.

Just nu undrar jag när mitt ögonfransserum kommer. Ge mig episka fransar tack.

Just nu gör jag mig redo för att ta mitt alldeles förjävliga humör och min icke-existerande motivation med på en tur till affären. Där skall inhandlas allehanda "SYND OM MIG"-mat, ffa choklad, samt Pepsi Max (<-känsliga läsare varnas).

Då är vi tre, får jag vara med i klubben? Jag är sjuk och har ont i halsen, sitter i soffan och kikar på TV medan solen lyser in här och det är superfint ute, mjeeeh.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
27 554
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 041
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar