Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

kl

Just nu går jag och leder min häst och störtgråter. Tänkte ge det här e sista chans och det slutar med att inget funkar. Hästen med huvudet i vädret och vrider och vänder och skiter i mina skänkar och tygeltag, jag kunde inte ens såga ner henne. Sen kom det en bil och hon hoppade ner i diket och jag fick sitta av. Just nu går hon en meter framför mig och skiter helt i mig.

Så mycket för det försöket att rädda dig undan slakt.

*kl*

Just nu sitter jag på jobbet och tycker tiden går långsamt. Vill hem till mina mjukisbyxor, då det inte är så skönt att ha jeans på sig när man har en svullen mage.

Just nu planerar jag viktnedgång och funderar samtidigt på att köpa hem en box vin imorn.
My reasoning is flawed...

Men med en mils promenad om dagen kanske det kan fungera okej ändå..

kl

Just nu är jag på väg från stallet och har råångest för att jag ätit strax över 500 kcal idag. Skönt hur snabbt den här vikthetsen sätter in bara man bestämt sig för det.

Det är ju det jag inte gör. :( CPkropp. Min förbränning i vila ligger på max ca 900 kcal och nedgången går med snigelfart om jag inte kör extremdiet. Och jag fick egentligen äta max 300 kcal idag enligt ABC-dieten, men sedan bjöd någon på en muffins á 520 kcal och så var det tack och hej med den självdisciplinen. Suck. Men jag SKA fan vara fin till London för jag behöver ligga med en snygg britt. (vad var det vi sa om sex och vårkänslor?)

Ligga ligga ligga ligga ligga!
Eller jag menar... umm, hej. Eh. Herregud, the beast has awakened haha.

Jag är glad sålänge du mår okej. Även fysiskt. Och inte drar dig undan <3
MASSA KRAMAR HURSOM :)

Tack. <3 Och det kommer nog ordna sig. Bara jag får slippa min heffaklumpslekamen så kommer våren och sommaren bli fantastisk!

Just nu tröstäter jag som ett litet mongo (eller ja, strax) pga inställda och ändrade planer. Buhu.
Och smart drag att fetta till sig ännu mer då. Äh, fuck it.
Kommer inte upp i mycket över 2000kcal ändå.

:mad:
trött jag blir.

...vilket du inte kommer gå upp ett kilo av. Och man får tröstäta när män är CP. Chilla!

kl

Just nu planerar jag dagens matintag och väljer mellan att duscha bort hästlukt och slippa stinka på bussen senare <-> spela MW3. Det är fan inte lätta val man ställs inför här i livet.

Sant, men tyvärr blev det toaattack av det istället. Det vill jag ju inte ens :mad: ggnhfndhgh GAH

Just nu värmer jag mat och ska försöka klä på mig. Och börja dricka vin. Det är ju ändå... lill-fredag? Och sörjer att jag inte kunde ha de fantastiska klackarna. Vill ha SKOOOR.

knapp

.. är jag heltaggad på att börja plugga. Tror mig äntligen hittat en passande utbildning. Får se hur länge det håller i sig den här gången, senast jag trodde mig ha hittat rätt tog det två veckor innan jag insåg att det i själva verket var helt åt helvete.

*kl*

Just nu -

Kom jag från stallet och suckar över att min 600kgs jättebäbis är så testig, och fjantig. När han först står som en ko och säger "nää matte, fattar inte.." och när man blir sur och vänder honom ryggen så kommer han smygande med mulen i nacken och tycker vi ska mysa istället. Åååååååh.

KL

Just nu sitter jag o försöker lägga upp lite kläder till försäljning på fb, men det funkar inte att lägga upp bilder. Bläää

//r

Just nu sitter jag och vaktar min tassimo när den håller på att avkalkas.
Superkul verkligen..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
44 45 46
Svar
915
· Visningar
28 378
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 041
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar