Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

kl

Just nu mår jag BAJS efter att ha råkat bli fullare än jag varit på typ 8 år.
Inte lika mycket jävla vodka nästa gång kanske nej. KAN ju vara trevligt att inte avsluta kvällen med att tvinga sig själv att spy och däcka. Och spy lite mer nästa morgon. Och ha minnesluckor. Wo-fucking-ho!

Men INNAN dess var det roligt! :D

Just nu har jag precis kommit hem efter en awesome helg i Falun, kollar lite på längdskidorna på SVT play och känner att jag verkligen vill ordna mat. Men, det är ju skidor!

kl

Just nu äter jag mellanmål och funderar på att tappa upp ett riktigt varmt gött bad, synd att man inte kan ta med TVn för det hade inte vart fel att kolla på Family guy samtidigt. Lutar dock åt en dusch istället... och planering av kvällsmat. :p

kl

Just nu äter jag kinamat i sällskap av god vän. Råkade stoppa en paprikabit i munnen, varpå jag kände mig nödgad att stöta ut den ur munnen och ner på golvet med ett kräkljud. Förstår inte hur jag kan vara singel.

Just nu sitter jag och hulkgråter över att Royal Republic ställt in alla konsertdatum fram till första mars. Vilket ju även innebär Edinburgh/Sheffield/Southampton som jag skulle på. Där försvann den resan. Och de fantastiska spelningarna. Och den glädjen. Helvete.

kl

Just nu pratar jag med Lightzone på FB och har snart ägnat 1,5 timme åt att diskutera TV-spel, sexiga skådespelare och sexiga TV-spelskaraktärer. Såatte.

Är det bara 1,5? :angel:
Med tanke på hur mycket jag måste kommentera om allt jag gör till dig är det ett under att jag kommer någon vart alls i spelet här alltså :D

Just nu spelar jag MW3 och känner ungefär såhär: :love: :cry: :cry: :mad: :love: :love:

Jag känner mest såhär: :cry: :cry: eftersom vi uteslutande pratat om alla tragiska händelser i den jävla handlingen. Jag intalar mig fortfarande att Blood Brothers/Dust to Dust aldrig hände för... Yuri hade bara... hittat bra svamp. OCH HÖR SEN.

Just nu tittar jag av någon anledning på Ally McBeal, som jag av någon anledning hade på datorn, och funderar på att dygna pga. släppa ut hästar om fem timmar och orkar inte sova.

...och det borde jag ha gjort istället för att sova 20 minuter och vakna så trött att jag dråsade ihop på hallgolvet och störtgrät hysteriskt efter att ha tappat en vante på golvet. Bra jobbat där, Stormkast, bra.

Vad har vi sagt om att dygna? Skit i det och sov fem timmar istället.
DUH. Just nu kollar jag på Real Housewives, skriver lite slött på administrationsuppgiften och ser fram emot att bli klar med den.

Så att jag kan köra MW3 :D Survival here I come!

Haha jamen jag är grym på att dygna när jag inte är bakis. :D Normalt, i alla fall.

Just nu äter jag hamburgare och spelar också MW3, fast multiplayer.

Jag kör trials och har världens jävla andnöd. Mm älskar den här stressen. Verkligen. Känner att jag vill ha riktig mat, meneh. Hur orkar man fixa det.

Just nu sitter jag i min trogna soffa och är ledsen för att jag har bihåleinflammation och därav får vila från träningen fram tills på måndad, buhu! Så ska istället för att träna ikväll roa mig med att skriva inköpslista och fixa. Kunde vart roligare! :o

Just nu sitter jag och tänker, fyller år den 1:a april, 22, och kommer förmodligen fira den själv och på kvällen blir det träning som gäller, jag funderar på om jag ska hitta på något... men vafan då? Jag har aldrig riktigt firat min födelsedag... visst hade det varit kul att fixa ihop ett litet party, men hur lätt är det när alla har sitt och har svårt att komma förbi. Blir bara ledsen på tanken på att fylla år. :(

KL

Just nu sitter jag i sängen och lyssnar på Oskar Linnros senaste singel "Hur Dom Än" :) Borde väl sova också ;)

Just nu känner jag att idag vill jag bara inte vara med. Eller imorn. Eller närmsta veckan. Dåliga, dåliga dagar (har jag på känn).
Min andnöd och min hjärtklappning verkar även de ha det på känn. Fanskap.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 511
Senast: netia
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 053
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar