Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
pernilla_s skrev:Nu har killen iallafall fått en provanställning med ganska hyfsad lön. Hoppas nu bara att han får jobbet sedan och blir fast anställd.
Kimz0r skrev:Vad har man då för drivkraft för att skaffa barn?
Kimz0r skrev:Det är ju just så. Jag tror inte ett dyft på att människan kan vara helt, genuint osjälvisk. Om vi tar ditt exempel, så kan man ju ge bort saker/pengar för att verka givmild, för att man ska känna sig "bra", för att stilla ett dåligt samvete, etc. Allt man gör går tillbaka till en själv.
Kimz0r skrev:Det är ju just så. Jag tror inte ett dyft på att människan kan vara helt, genuint osjälvisk. Om vi tar ditt exempel, så kan man ju ge bort saker/pengar för att verka givmild, för att man ska känna sig "bra", för att stilla ett dåligt samvete, etc. Allt man gör går tillbaka till en själv.
Kimz0r skrev:Allt behöver inte vara medvetet.