Inte bara nätdejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag måste fråga er om lite råd. De är så att jag har träffat en helt underbar kille genom badoo. Har varit hos honom tre helger och sen pratar vi med varandra varje dag.
Kruxet är att han bor en bit bort, 1.5 timme med bil.
Och jag har märkt att jag håller mig tillbaka lite med mina känslor. Tror de är för att jag är osäker på hur de skulle bli om vi vart tillsammans. För han har sagt att han ät kär i mig saknar mig och så. Så nu till min fråga, när kan man prata om såna saker. Kan jag liksom fråga honom "hur tror du de skulle funka om vi vart tillsammans? " el är jag för på då?

Jag har just nu en relation på 2,5 timmars avstånd med snabbtåg trots att jag absolut INTE skulle ha ett distansförhållande.
Det mesta går om man vill :)

Jag måste fråga er om lite råd. De är så att jag har träffat en helt underbar kille genom badoo. Har varit hos honom tre helger och sen pratar vi med varandra varje dag.
Kruxet är att han bor en bit bort, 1.5 timme med bil.
Och jag har märkt att jag håller mig tillbaka lite med mina känslor. Tror de är för att jag är osäker på hur de skulle bli om vi vart tillsammans. För han har sagt att han ät kär i mig saknar mig och så. Så nu till min fråga, när kan man prata om såna saker. Kan jag liksom fråga honom "hur tror du de skulle funka om vi vart tillsammans? " el är jag för på då?

1,5 timme med bil är väl inget avstånd. Många i Stockholmstrakten pendlar den tiden x 2 per dag i arbetsresor.

:arghh::nailbiting:
Fick meddelande kl 20.19
Hej jag heter XXX och ville heja på dig... skriv gärna bonita... kram

Svarade inte genast (och tänkte kanske inte göra det heller, trots att det är mot mina principer)

Fick meddelande av samma typ kl 21.11
Jag bits inte... mjauuuu

Jag vill att någon som har nåt vettigt att komma med skriver till mig. Nån som inte nämner mitt utseende ALLS! Ja många tycker att jag är attraktiv, men det råkar nu bara vara så jag blev skapad. Jag är varken smal eller modellsnygg!!

Jag hade en date med en tjej idag. Hon var rätt lik mig på många sätt, läste samma utbildning som jag gjort. Vi hade många likadana åsikter osv.
Helt klart en trevlig date. Någon jag absolut skulle kunna tänka mig att se fler gånger. Hon gav mig en kram när vi sågs och när vi gick. Jag mumlade väl nåt om att vi kan väl höras nåt. Hon sa ja. Men det mail jag skickade på hp innan vi träffades har hon inte svara på och hon är online, hon har normalt sätt varit snabb på svara. Så då kan man väl anta att hon inte vill ses mer ? Hon gav ut sitt telefonnr innan vi sågs men inte skrivit nåt där heller så :P

Jag hade en date med en tjej idag. Hon var rätt lik mig på många sätt, läste samma utbildning som jag gjort. Vi hade många likadana åsikter osv.
Helt klart en trevlig date. Någon jag absolut skulle kunna tänka mig att se fler gånger. Hon gav mig en kram när vi sågs och när vi gick. Jag mumlade väl nåt om att vi kan väl höras nåt. Hon sa ja. Men det mail jag skickade på hp innan vi träffades har hon inte svara på och hon är online, hon har normalt sätt varit snabb på svara. Så då kan man väl anta att hon inte vill ses mer ? Hon gav ut sitt telefonnr innan vi sågs men inte skrivit nåt där heller så :P

Har du messat henne då? Om inte så tycker jag du kan skicka ett.
Tacka för en trevlig dejt och att du gärna ser en repris. :)

Jag tackade nej till en dejt häromdagen. En person jag träffat en gång.
Då berättade han att kvinnor idag är som män och hur mkt han tar i bänkpress. Samt att han hade sett en kille som nog var bög på toan.

Alltså ..,VARFÖR???:arghh:

Varför attraherar jag dessa män?
Trots att jag talar om för dom att jag tycker totalt annorlunda...

Då berättade han att kvinnor idag är som män och hur mkt han tar i bänkpress. Samt att han hade sett en kille som nog var bög på toan.

Alltså ..,VARFÖR???:arghh:

:D
Han verkar ju mogen :p.
Varför inte ta tag i dejtandet själv och välja nån du attraheras av istället?

Jag verkar uppenbarligen attrahera tjejer med hund i all fall. Imorgon ska jag på en andra dejt promenera med henne och en "liten liten" hund :D.

Hoppar in från ingenstans för jag behöver TIPS!
Eller åtminstone ny infallsvinkel.

Träffat en karl ett kort tag, lite mer än en månad. Men kännt honom ett par år och vi har haft kontakt det senaste halvåret på ett eller annat sätt.
I veckan har vi snackat som vanligt, men nu har han undvikit kontakt de senaste två dagarna. Inte direkt svarat på sms, varit väldigt vag och inte alls som vanligt.
Sprang på honom igårkväll, det var inte läge att snacka direkt, men det var en rätt lam hälsning och han kom inte fram och sa hejdå när han stack.

Just nu känner jag mig total dissad och känner bara "fuck it". Jag är dessutom en sådan som gärna bara vill fråga rakt ut "vad är problemet?" Men han kan vara lite mussellik.

Avvakta ett par dagar innan jag hör av mig?
Låtsas som det regnar och höra av mig som vanligt, tills han säger rakt ut att han inte vill fortsätta träffas?
Fråga vad fasiken är problemet?
Har han mans-PMS och är hormoniell?
Eller bara skita i det? (Men samtidigt för mig egen skull vill jag veta, vad som hände från en dag till en annan?) Eller bör jag bara acceptera att han inte är så intresserad som han först verkade?

:rage: :confused: :arghh: :banghead: :meh: :turd:

Träffat en karl ett kort tag, lite mer än en månad. Men kännt honom ett par år och vi har haft kontakt det senaste halvåret på ett eller annat sätt.
I veckan har vi snackat som vanligt, men nu har han undvikit kontakt de senaste två dagarna. Inte direkt svarat på sms, varit väldigt vag och inte alls som vanligt.
Sprang på honom igårkväll, det var inte läge att snacka direkt, men det var en rätt lam hälsning och han kom inte fram och sa hejdå när han stack.

Just nu känner jag mig total dissad och känner bara "fuck it". Jag är dessutom en sådan som gärna bara vill fråga rakt ut "vad är problemet?" Men han kan vara lite mussellik.

Låtsas som det regnar och höra av mig som vanligt, tills han säger rakt ut att han inte vill fortsätta träffas?
Eller bara skita i det? (Men samtidigt för mig egen skull vill jag veta, vad som hände från en dag till en annan?) Eller bör jag bara acceptera att han inte är så intresserad som han först verkade?

Andas. Det KAN ju vara så att det faktiskt hänt något, tex att en nära släkting blivit plötsligt sjuk eller något så att han inte orkar ha kontakt med andra än de redan inblandade. Kan vara problem med jobbet också eller tusen andra anledningar.

Vänta nån dag och fråga sen, så får du ju veta. När man spekulerar är risken att man kan tro vad som helst till slut...

Se där fördelen med att ha ett totalt genusbefriat namn på wordfeud :D Utan bild.
Åh. En av mina favoritstories. En av våra medbukefalister blev förvånad när hon blev raggad på på wordfeud. Och jag frågade vad hon väntat sig, när han hade nicket 18,5cm. :D

(Fast jag har aldrig fattat varför man spelar med randomspelare)

Ta det lugnt ett tag...
Om någon i det läget hade frågat vad problemet var så hade jag backat direkt och tänkt att personen var för dramatisk för mig. Jag säger inte att det är fel att göra så men jag är nog lite lik honom. Och med såna personer behöver man ofta ta det lite lugnare. Sen får ju du fundera på vad du vill göra..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 595
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 789
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 249
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka