exempel på hur det ofta är:
Vi har suttit och pratat och först tycker de jag är intressant som gillar musik, etc. Men - sen när man börjar prata på allvar om det och de ser att jag kan något så försvinner attraktionen. De pratar gärna vidare och vill gärna lyssna på mitt band etc. Men de är inte attraherade längre.
Och där är det som grabbiga killarna klarar det bättre. De klarar att jag är intresserad av manliga saker.
Sen är jag intresserad av mkt kvinnliga saker också.
Det är som att man måste spela ett spel med dom normala killarna. Inte vara för bra på typiskt manliga saker. Kan man allt om gitarrer och musikproduktion. Då blir man en vän,,och ingen attraktion.
Men så kan det väl vara ofta, att man är intresserad av någon från början men attraktion byggs inte alltid upp till nåt mer - ibland är det bara nåt som saknas. Så jag ställer mig tveksam till om det verkligen är ens intressen som hindrar attraktionen. ibland är det ju småsaker som gör att det faller, det kan bara vara några detaljer i hur man pratar, ordval, kroppsspråk.
Men det är klart, är det här något som upprepar sig för dig och alltid är på samma sätt kanske det är intressena. Men då verkar det ju heller ej vara några vettiga män man vill vara med öht.
Undrar också vad dina typiska manliga och kvinnliga intressen är? Har aldrig delat upp mina intressen på det sättet.