Jag är 30 och letar givetvis efter en man i min egen ålder.
Men lätt är det inte även om alla nakenbilder är underhållande i sig![]()
Som sagt säkert svårare att hitta den kategorin om man är yngre. Va? Nakenbilder....det får inte jag några
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är 30 och letar givetvis efter en man i min egen ålder.
Men lätt är det inte även om alla nakenbilder är underhållande i sig![]()
Det kanske skiljer sig i vilken ålder man letar/själv är. Är man yngre är det säkert svårare att hitta ngn som aktivt valt bort barn/familj etc. Jag närmar mig ju 40 med stormsteg och där känns det som att de som vill ha barn har barn och de andra inte. Och att många har kört familjelivet, kanske varit singel ett tag och nu mest vill ha just det där extra men inte inrätta hela livet efter en ny partner.
Som sagt säkert svårare att hitta den kategorin om man är yngre. Va? Nakenbilder....det får inte jag några![]()
Har du bett om att få nakenbilder?Ja, speciellt om han ska vara hyfsat snygg och inte bo 50 mil bort
Jag har varit medlem mindre än en vecka och skulle kunna ha en utställning med bara nakenbilder![]()
Har du bett om att få nakenbilder?
Haha! Nej det har jag verkligen inte![]()
Så de skickar dem spontant alltså? Fascinerande.
Nä, inte är det så att bara för att man är 40 - och inte har barn, så har man valt att inte ha barn. Det kan liksom vara så att där inte har varit någon som det passat att ha barn med.
I den sitsen är de där stormstegen mot eller förbi fyrtio rena orkanstegen! Tiden rinner iväg helt enkelt.
Ja, speciellt om han ska vara hyfsat snygg och inte bo 50 mil bort
Jag har varit medlem mindre än en vecka och skulle kunna ha en utställning med bara nakenbilder![]()
Vad olika det kan vara. Jag har inte fått en endaste nakenbild. Nu menar jag inte att jag vill ha några. Men fascinerande att det kan vara så olika.
Jajamen.
Jag hittar en profil med en trevlig presentation och som tilltalar mig utseendemässigt.
Drar iväg ett mejl och får svar. Brukar växla till kik för enkelhetens skull.
Ibland tar det ett meddelande, ibland fem och tjoff så får jag se en bar bringa, en errigerad penis eller något annat käckt bara sådär.
Som sagt väldigt underhållande men i te riktigt vad jag söker.
Jajamen.
Jag hittar en profil med en trevlig presentation och som tilltalar mig utseendemässigt.
Drar iväg ett mejl och får svar. Brukar växla till kik för enkelhetens skull.
Ibland tar det ett meddelande, ibland fem och tjoff så får jag se en bar bringa, en errigerad penis eller något annat käckt bara sådär.
Som sagt väldigt underhållande men i te riktigt vad jag söker.
Det är inte ofta jag blir mållös men ...
Om jag hade varit du, hade jag stoiskt konstaterat att det känns inte som vi är kommunikationsmässigt kompatibla, så jag tror det är bäst för oss båda om vi söker på var sitt håll.Igår började nån snubbe skriva till mig, so far so good, läste ett meddelande men svarade inte direkt, 10 minuter senare så ställer han en fråga, som jag inte heller svarar direkt på, på en timme så har han skrivit FYRA meddelanden varav 2 är bara frågor, och 2 är "varför svarar du inte" "du är jätteskum som inte svarar, är du så mot alla killar?"
Eh ja det händer att jag inte svarar direkt på andra killars meddelanden oxå men efter fyra meddelanden så har det hela gått från "konversation" till "oh fuck it vilket creep"![]()
Lite förundrad över mannen som skrev, du är snygg men jag umgås inte med moderater.
Men vad får honom att skriva det där istället för att då bara scrolla vidare?