Inte bara nätdejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det kanske skiljer sig i vilken ålder man letar/själv är. Är man yngre är det säkert svårare att hitta ngn som aktivt valt bort barn/familj etc. Jag närmar mig ju 40 med stormsteg och där känns det som att de som vill ha barn har barn och de andra inte. Och att många har kört familjelivet, kanske varit singel ett tag och nu mest vill ha just det där extra men inte inrätta hela livet efter en ny partner.

Nä, inte är det så att bara för att man är 40 - och inte har barn, så har man valt att inte ha barn. Det kan liksom vara så att där inte har varit någon som det passat att ha barn med.

I den sitsen är de där stormstegen mot eller förbi fyrtio rena orkanstegen! Tiden rinner iväg helt enkelt.

Som sagt säkert svårare att hitta den kategorin om man är yngre. Va? Nakenbilder....det får inte jag några :mad::p

Ja, speciellt om han ska vara hyfsat snygg och inte bo 50 mil bort :p

Jag har varit medlem mindre än en vecka och skulle kunna ha en utställning med bara nakenbilder :D

Så de skickar dem spontant alltså? Fascinerande.

Jajamen.
Jag hittar en profil med en trevlig presentation och som tilltalar mig utseendemässigt.
Drar iväg ett mejl och får svar. Brukar växla till kik för enkelhetens skull.
Ibland tar det ett meddelande, ibland fem och tjoff så får jag se en bar bringa, en errigerad penis eller något annat käckt bara sådär.
Som sagt väldigt underhållande men i te riktigt vad jag söker.

Nä, inte är det så att bara för att man är 40 - och inte har barn, så har man valt att inte ha barn. Det kan liksom vara så att där inte har varit någon som det passat att ha barn med.

I den sitsen är de där stormstegen mot eller förbi fyrtio rena orkanstegen! Tiden rinner iväg helt enkelt.

Så kan det vara såklart, jag generaliserade lite. Menade mest att det ökade oddsen för det.

• Gilla
Reactions: ptr
Ja, speciellt om han ska vara hyfsat snygg och inte bo 50 mil bort :p

Jag har varit medlem mindre än en vecka och skulle kunna ha en utställning med bara nakenbilder :D

Vad olika det kan vara. Jag har inte fått en endaste nakenbild. Nu menar jag inte att jag vill ha några. Men fascinerande att det kan vara så olika.

Jag har kommit till insikt att A inte är eller kommer vara den personen jag vill att han ska vara och avslutat det hela. Det känns faktiskt riktigt bra, trodde det skulle kännas jobbigt.

Har skaffat tinder och hittat en jättetrevlig kille där, nästan så jsg funderar på vad felet är, för att han känns bra! Vi ska ses i veckan, så får se vad han är för filur. :)

Igår började nån snubbe skriva till mig, so far so good, läste ett meddelande men svarade inte direkt, 10 minuter senare så ställer han en fråga, som jag inte heller svarar direkt på, på en timme så har han skrivit FYRA meddelanden varav 2 är bara frågor, och 2 är "varför svarar du inte" "du är jätteskum som inte svarar, är du så mot alla killar?"

Eh ja det händer att jag inte svarar direkt på andra killars meddelanden oxå men efter fyra meddelanden så har det hela gått från "konversation" till "oh fuck it vilket creep" :yuck:

Jajamen.
Jag hittar en profil med en trevlig presentation och som tilltalar mig utseendemässigt.
Ibland tar det ett meddelande, ibland fem och tjoff så får jag se en bar bringa, en errigerad penis eller något annat käckt bara sådär.

Det är inte ofta jag blir mållös men ...

Jag insåg att dag och tid är avgörande. Lördagskvällar var det ofta män som ville skypa och ville visa när de leker med sig själva.

Jajamen.

Ok, jag ser nog skillnaden. Väldigt få som jag har växlat över till annat än mail-funktionen på HP. Men då vet jag vad jag ska göra om jag vill ha nakenbilder :p snabbt över till KiK/Skype bara ;)

Det är inte ofta jag blir mållös men ...

Jag dör lite av skratt varje gång.
Okej en bild på kuken, den kan ju faktiskt tillhöra vem som helst men när de skickar bilder där ansiktet osv syns helt tydligt. Jag fattar inte att de vågar. De vet ju inte alls vem jag är.
Fick en drös bilder igår, snokade lite om mannen på fejan och såg att han har två barn i nedre tonåren.
Hur tänkte han där liksom?

Men men, några vettiga svar har jag fått, helt i avsaknad att bar hud och diverse könsdelar.

Igår började nån snubbe skriva till mig, so far so good, läste ett meddelande men svarade inte direkt, 10 minuter senare så ställer han en fråga, som jag inte heller svarar direkt på, på en timme så har han skrivit FYRA meddelanden varav 2 är bara frågor, och 2 är "varför svarar du inte" "du är jätteskum som inte svarar, är du så mot alla killar?"

Eh ja det händer att jag inte svarar direkt på andra killars meddelanden oxå men efter fyra meddelanden så har det hela gått från "konversation" till "oh fuck it vilket creep" :yuck:
Om jag hade varit du, hade jag stoiskt konstaterat att det känns inte som vi är kommunikationsmässigt kompatibla, så jag tror det är bäst för oss båda om vi söker på var sitt håll.
Se'n, om nån reaktion skulle vara ovälkommen, skulle blockafunktionen få göra sitt.
Och därefter skulle jag vända blad och gå vidare åt mitt håll, lyckligt ovetande om vilket håll promenaden skulle gås åt på andra sidan.

Det är inte värt att bli upprörd över den här typen av social kompetensbrist på nätet. Du har viktigare saker för dig på nätdejtingdsajten än att fundera över hur det kan bli så här.

Lite förundrad över mannen som skrev, du är snygg men jag umgås inte med moderater.

Wtf? Jag är inte moderat.
Jag har en tävlingsbild med hästen med fancy utstyrsel, är det typiskt en moderat kanske?
Eller att inte vilja ha barn?

Jag förstår inte alls och vad är det för inställning?
Jag umgås med folk som har alla möjliga olika politiska åsikter, jag tycker det är positivt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 599
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 790
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 251
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka