Ingen aning. Men dina rapporter är klart underhållande. Eller djupt deprimerande, beroende på hur man ser det.Jag fattar inte själv
Svarar såklart inte och är som sagt helt ny inom detta men det kanske är helt normalt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen aning. Men dina rapporter är klart underhållande. Eller djupt deprimerande, beroende på hur man ser det.Jag fattar inte själv
Svarar såklart inte och är som sagt helt ny inom detta men det kanske är helt normalt?
Ingen aning. Men dina rapporter är klart underhållande. Eller djupt deprimerande, beroende på hur man ser det.![]()
Kan du inte bara fråga rakt av "Hur kommer det sig att du skickar en bild på din erigerade penis?"Ibland tar det ett meddelande, ibland fem och tjoff så får jag se en bar bringa, en errigerad penis eller något annat käckt bara sådär.
Som sagt väldigt underhållande men i te riktigt vad jag söker.
Mitt senaste mail.
Tänk på mig nu när du ska ut och rida din stora grå för även jag kan vara en riktig stallion.
Puss och kram snyggis.
Döööör
Det är andra meddelandet jag får från honom.
Kan du inte bara fråga rakt av "Hur kommer det sig att du skickar en bild på din erigerade penis?"
Skulle vara väldigt intressant om han kunde svara på det. För jag undrar verkligen hur han tänker.
Gott folk!
Har jag bara träffat på märkliga män eller är det mer regel än undantag att man ska "spela ett spel" och låta bli att höra av sig på länge med flit och gud vet vad för att vara svår? Det gör mig trött.
Det kanske skiljer sig i vilken ålder man letar/själv är. Är man yngre är det säkert svårare att hitta ngn som aktivt valt bort barn/familj etc. Jag närmar mig ju 40 med stormsteg och där känns det som att de som vill ha barn har barn och de andra inte. Och att många har kört familjelivet, kanske varit singel ett tag och nu mest vill ha just det där extra men inte inrätta hela livet efter en ny partner.
Gott folk!
Har jag bara träffat på märkliga män eller är det mer regel än undantag att man ska "spela ett spel" och låta bli att höra av sig på länge med flit och gud vet vad för att vara svår? Det gör mig trött.
De andra sidorna är inte bättre än HP. Tvärt om i mitt tycke. Jag tyckte HP och Mötesplatsen var de minst oseriösa. Men Mötesplatsen var trögare...mindre tillflöde på nytt folk. Troligtvis pga kostnaden.Har ganska nyligen blivit singel efter att ha varit i en lång relation. Jag är 50+ och inte på något sätt road av att gå på krogen eller någon annanstans för att träffa en man. Återstår nätet. Alltså 15 år sen jag nätdejtade sist och då träffade jag min fd man.
Registrerade mig nu på Happypanncake, mest för att det var kostnadsfritt. Har pratat med ett par intressanta, främst (ganska mycket) yngre killar, men oj vad många dryga män det finns. Jag har ingen lust att träffa någon som jag bara skrivit två rader till. Ni som har hållt på ett tag, finns det bättre ställen än HP? Hur gör man för att undvika stolpskotten, går det? Jag är en artig person och svarar om nån mailar, men mer än en gång har det varit stalker-varning trots att jag varit tydlig med att jag inte vill samma sak som den andre![]()
Lite som alla de där som skrev "Du är snygg men tyvärr är jag allergisk..." ( Stod i profilen att jag hade husdjur)Jag fattar inte själv
Eller hoppades de på att jag skulle svara "Inga problem, jag löser det. Avlivar gärna djuren om det blir vi"
Och sen, när det visar sig att ditt hem inklusive hela du märkligt nog är helt kontaminerat med djurens allergener, och han ligger blå i ansiktet och väser astmatiskt på kärleksgolvet i mysrummet - så avlivar du också honom i samma pragmatiska barmhärtighetsanda.Eller hoppades de på att jag skulle svara "Inga problem, jag löser det. Avlivar gärna djuren om det blir vi"
Det är så himla osexigt med astmaväsande.Och sen, när det visar sig att ditt hem inklusive hela du märkligt nog är helt kontaminerat med djurens allergener, och han ligger blå i ansiktet och väser astmatiskt på kärleksgolvet i mysrummet - så avlivar du också honom i samma pragmatiska barmhärtighetsanda.
(sorry, möjligtvis något halloweenskadad fortfarande...)
Grejen är ju att det faktiskt gör det, om båda gillar varandra tillräckligt mycket.Jag gillar inte orden "det ordnar sig"
Fast man måste ju lära känna varandra innan man ens kan gilla den andra. Och hur lätt är det att lära känna nån som bor så långt bort och är så upptagen att man aldrig hinner ses?Grejen är ju att det faktiskt gör det, om båda gillar varandra tillräckligt mycket.
När vi aldrig kan ses? Eller ses en gång per år på semestern?Grejen är ju att det faktiskt gör det, om båda gillar varandra tillräckligt mycket.
I det här fallet är det dock uppenbart att det inte är på det viset.
Fast man måste ju lära känna varandra innan man ens kan gilla den andra. Och hur lätt är det att lära känna nån som bor så långt bort och är så upptagen att man aldrig hinner ses?
Jag repeterar: I det här fallet är det dock uppenbart att det inte är på det viset.När vi aldrig kan ses? Eller ses en gång per år på semestern?