Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fick ett raggmail igår, på en icke-dejtingsida (verkligen inte!).
Eftersom jag fått raggmail från samma person tidigare valde jag nu att anmäla inlägget till de som har hand om sidan, berättade även det för han som skickat meddelandet.
Svaret då?
"Är du sån där äcklig feminist? USCH"

Verkligen en charmig typ det där :p
Ja, han var ju tvungen att försöka sopa till dig på något sätt när du inte ramlat omkull av lycka över hans mail :grin:

Bjöd hem blyga killen igår till mig. Fjärde gången vi skulle ses.
Nu ville jag ha något fysiskt så jag tänkte att hem-miljö och lite vin ocherbjudande om att sova kvar kan hjälpa till! :up:

Och det gjorde det. :up:

Jag gillar honom mkt, och det känns naturligt och enkelt att vara med honom. Tex brukar jag ha ett gäng kroppsnojor men nu kunde jag vara naken utan att fundera.

Och jag känner att jag vill träffa honom igen och jag vill att det ska bli en relation av det. Och han är tydlig med detsamma.

Men jag känner mig inte himlastormande kär à la @Bison.

Men jag tror jag är lite trögstartad...jag kanske inte är sån som får massa känslor direkt.

För jag vill ju träffa honom igen och hade han kunnat stanna en natt till så hade jag blivit glad.
Så känslor har jag. Men inte kär...

Men det känns bra. :)

Stjärnis är glad. :)

Hepp, nu åkte M hem igen :(
Kom hit igår igen utan hund, den är inte välkommen tillbaka :meh:

Vi har lagat mat tillsammans, varit på ost och kexkväll hos vänner till mig, promenerat, lagat mer mat, kollat på film och såklart en massa ligga.
Väldigt trevligt som vanligt :D

Hepp, nu åkte M hem igen :(
Kom hit igår igen utan hund, den är inte välkommen tillbaka :meh:

Vi har lagat mat tillsammans, varit på ost och kexkväll hos vänner till mig, promenerat, lagat mer mat, kollat på film och såklart en massa ligga.
Väldigt trevligt som vanligt :D
Om en kille sa att Ruben inte var välkommen hos honom så skulle du aldrig träffa honom mer! (Killen alltså :D)

Det är intressant. Nästan alla män säger ju att de känner sig yngre än deras ålder och är yngre än sin ålder.
Men alla säger ju samma sak, så då är de ju inte yngre än andra. De är högst ordinära.

Jag känner mig också yngre än snart 50.
Fast det hindrar inte mig ifrån att vara ärlig med min fysiska ålder.
Det är inte heller något jag påpekar i min presentationstext, att jag känner mig yngre.
Vore liksom mer intressant om man påpekade det när det är åt andra hållet: "Jag är snart 50 år men känner mig som 70". Typ.
:grin:

Och på tal om ingenting så har jag pausat mitt konto på HP.
Känner att jag inte orkar med dejtingsvängen just nu.

Men jag överger inte den här tråden. Den inger hopp när man får läsa om er som faktiskt hittar "rätt"!

Jag hade varit singel i 8 år när jag träffade min pojkvän, nu har vi varit tillsammans i drygt 3 månader och jag funderar på om jag verkligen är typen som ska leva i en relation. Jag känner mig instängd och kvävd på nåt sätt, även om pojkvännen egentligen är en riktigt bra pojkvän. Suck!

Jag känner mig instängd och kvävd på nåt sätt, även om pojkvännen egentligen är en riktigt bra pojkvän. Suck!
Nej men vad trist! :( Är det en instängdhet som kan ordnas upp om ni försöker ändra lite rutiner/vad vet jag eller tror du att det är kört?

Jag hade varit singel i 8 år när jag träffade min pojkvän, nu har vi varit tillsammans i drygt 3 månader och jag funderar på om jag verkligen är typen som ska leva i en relation. Jag känner mig instängd och kvävd på nåt sätt, även om pojkvännen egentligen är en riktigt bra pojkvän. Suck!
Inget bra tecken, efter tre månader ska du inte känna så
Jag tror inte det beror på dig, jag tror att du inte har hittat rätt kille än
(Självklart kan jag ha fel, det händer att jag ibland har det)

Nej men vad trist! :( Är det en instängdhet som kan ordnas upp om ni försöker ändra lite rutiner/vad vet jag eller tror du att det är kört?
Jag tror det är kört.. det känns inte rätt. Sen om det är jag eller han låter jag vara osagt. Kan vara att vi inte riktigt klaffar så där fullt ut. Jag blir typ vansinnig av att han ska hjälpa mig med allt :crazy: Bära väska, gå och handla om jag har ont, pjoska och ha sig. Jag klarar mig själv, jag känner mig bara bleh näe han håller på så. Han måste få vara han och jag måste få vara jag, jag blir tokig iallafall..

Ska kläcka bomben när vi tar oss hem från den här resan vi är på.. Han kommer nog inte att ta det så bra, men jag klarar inte av att planera en framtid med honom iallafall...

@Kivina Nej men vad trist som sagt! Men det är ju inte så mycket att göra, funkar man inte ihop så är det ju så tyvärr. Hoppas dumpandet går bra och inte blir för jobbigt för dig.

Det kommer att bli tufft, men jag fixar det. Det är honom jag är lite orolig för... men jag är orättvis mot mig själv (och honom) om jag försöker med nån fortsättning.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 994
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 769
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka