Nä inte hur mkt som helst.Det är viktigt att visa intresse för sin partners hobby.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä inte hur mkt som helst.Det är viktigt att visa intresse för sin partners hobby.![]()
Se där. För alla kvinnor gillar att titta på när en okänd kille runkar.För nu skriver han att han skulle vilja träffa mig. Men först skulle han vilja runka för mig på Skype....
.
Ja det är min största fantasi i livet.,Se där. För alla kvinnor gillar att titta på när en okänd kille runkar.![]()
![]()
![]()
Alltså jag fattar inte delen med att han vill träffas men först vill han runka för dig på Skype...ska du liksom godkänna runkandet innan dejten? Eller ska han godkänna din reaktion på det hela? Eller tänker han aldrig träffas? Haha...hursomhelst...inget dejtingmaterial (om du nu inte uppskattar att titta på runkande karlar på Skype förstås...).Nu har Runk-killen hört av sig.
Jaha ja... Jag och vissa andra här var visst naiva..,
För nu skriver han att han skulle vilja träffa mig. Men först skulle han vilja runka för mig på Skype....
Andra har föreslagit det men denna gång var första gången någon hade flera bilder på sig och en normal presentation.
Han kanske inte vill träffas?Alltså jag fattar inte delen med att han vill träffas men först vill han runka för dig på Skype...ska du liksom godkänna runkandet innan dejten? Eller ska han godkänna din reaktion på det hela? Eller tänker han aldrig träffas? Haha...hursomhelst...inget dejtingmaterial (om du nu inte uppskattar att titta på runkande karlar på Skype förstås...).
Mitt hjärta FÖRBLIR cyniskt och kallt........Nu har Runk-killen hört av sig.
Jaha ja... Jag och vissa andra här var visst naiva..,
För nu skriver han att han skulle vilja träffa mig. Men först skulle han vilja runka för mig på Skype....
Andra har föreslagit det men denna gång var första gången någon hade flera bilder på sig och en normal presentation.
En del karlar är helt fantastiska...fantastiska på att inte förstå hur världen ser ut och vad kvinnor vill ha.Han kanske inte vill träffas?
Ska bara locka med det som en diamant?
Haha.. Tror han att han är så fantastisk så jag går med på Skype bara för att få en date? När jag skrivit att jag inte är intresserad av sexgrejen,
En jrt
Den är lite äldre precis som Ruben men ganska intensiv så vi får se hur det går.
Du måste se ut som en liten tårtsmula bredvid honom
Jack Russell Terrier?Vad är en jrt?
Ja eller hurSe där. För alla kvinnor gillar att titta på när en okänd kille runkar.![]()
![]()
![]()
En ouppfostrad, understimulerad, tokigt skällig sak?Okej, jag gillar M och hatar hans hund
Ruben håller med![]()
Absolut. Jag är också försiktig. Lämnar inte heller ut nummer, men har bilder öppet och kan absolut säga vad jag heter om vi pratat ett tag. Han säger att han är försiktig pga sitt yrke/position. Ja, nu vill han träffas iallafall så vi får se om det är han på bilden. Jo han har skickat en bild. Har bara en konstig känsla ...
En ouppfostrad, understimulerad, tokigt skällig sak?
(Neejdå, inte alls någon tanke om hur jrt brukar bete sig)
Nej nej, vad får dig att tro att @stjarnhimmel s godkännande spelar nån roll? Hon är bara intressant som publik. Han går igång bara på prata om sitt eget runkande med en tjej. Fy fanAlltså jag fattar inte delen med att han vill träffas men först vill han runka för dig på Skype...ska du liksom godkänna runkandet innan dejten? Eller ska han godkänna din reaktion på det hela? Eller tänker han aldrig träffas? Haha...hursomhelst...inget dejtingmaterial (om du nu inte uppskattar att titta på runkande karlar på Skype förstås...).
Kan han inte fostra en hund är han väl inget att ha?Precis så!
Inte alls som min lugna, fina Rubenson
Kan han inte fostra en hund är han väl inget att ha?![]()
Skriv det på Hund så får du ta bukepaus senÄh, han slängde ut hunden i bilen och kom in igen så vi kunde ligga
Han är bäst!
Inte bara prata om det heller tydligen. Han vill visa också juNej nej, vad får dig att tro att @stjarnhimmel s godkännande spelar nån roll? Hon är bara intressant som publik. Han går igång bara på prata om sitt eget runkande med en tjej. Fy fan![]()