Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har Runk-killen hört av sig.

Jaha ja... Jag och vissa andra här var visst naiva..,

För nu skriver han att han skulle vilja träffa mig. Men först skulle han vilja runka för mig på Skype....

Andra har föreslagit det men denna gång var första gången någon hade flera bilder på sig och en normal presentation.
Alltså jag fattar inte delen med att han vill träffas men först vill han runka för dig på Skype...ska du liksom godkänna runkandet innan dejten? Eller ska han godkänna din reaktion på det hela? Eller tänker han aldrig träffas? Haha...hursomhelst...inget dejtingmaterial (om du nu inte uppskattar att titta på runkande karlar på Skype förstås...).

Alltså jag fattar inte delen med att han vill träffas men först vill han runka för dig på Skype...ska du liksom godkänna runkandet innan dejten? Eller ska han godkänna din reaktion på det hela? Eller tänker han aldrig träffas? Haha...hursomhelst...inget dejtingmaterial (om du nu inte uppskattar att titta på runkande karlar på Skype förstås...).
Han kanske inte vill träffas?
Ska bara locka med det som en diamant?

Haha.. Tror han att han är så fantastisk så jag går med på Skype bara för att få en date? När jag skrivit att jag inte är intresserad av sexgrejen,

Nu har Runk-killen hört av sig.

Jaha ja... Jag och vissa andra här var visst naiva..,

För nu skriver han att han skulle vilja träffa mig. Men först skulle han vilja runka för mig på Skype....

Andra har föreslagit det men denna gång var första gången någon hade flera bilder på sig och en normal presentation.
Mitt hjärta FÖRBLIR cyniskt och kallt........

Tråkigt men on to the next one!!!!

Och hoppas på att nästa inte är sån som tror att världen kretsar kring hans *host* hrrrmm * hostattack av att bli KONSTANT pådyvlad mäns kukar i det här jävla patriarkatet!!! :meh: Läs och respektera vad kvinnor vill för i :rage:

Absolut. Jag är också försiktig. Lämnar inte heller ut nummer, men har bilder öppet och kan absolut säga vad jag heter om vi pratat ett tag. Han säger att han är försiktig pga sitt yrke/position. Ja, nu vill han träffas iallafall så vi får se om det är han på bilden. Jo han har skickat en bild. Har bara en konstig känsla ...

Om du bestämmer dig för att träffa honom, se till att få möjlighet att kolla upp honom ordentligt innan. Jag själv är övertygad om att det är bra att lyssna på magkänslan...

Nej nej, vad får dig att tro att @stjarnhimmel s godkännande spelar nån roll? Hon är bara intressant som publik. Han går igång bara på prata om sitt eget runkande med en tjej. Fy fan :yuck:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 297
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 999
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 772
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka