Hugger knapp
Fast, nu behöver ju Claudia inte vara en tjej, eller bo där det står i profilen![]()
Hmmm...på HP eller ?? måste vara en han iom ingen Claudia har varit inne på min sida ......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hugger knapp
Fast, nu behöver ju Claudia inte vara en tjej, eller bo där det står i profilen![]()
Är nog väldigt stor risk ja ......................Denna Claudia kanske är kvinna och vill träffa en kvinna?
Det där tycker jag är så galet. Om jag som tjej uttrycker eller gör som männen, då är man framfusig, gå-påig och burdus. Även om man beter sig som ändå hyfsat städade män. Likadant när jag var chef, om jag sa något tydligt och rakt så blev jag bitchig och hård/skarp. När en man säger samma på samma sätt, då var han en bra ledare med klara och tydliga instruktioner... Ja då blir man lite grinig faktiskt.
Japp. Inte bara jag som blir besökt antar jag?
Har kontakt med en kille som jag skulle vilja träffa, men han är än så länge anonym, vilket stör mig. Hur tänker ni andra kring det. Varför vill man vara anonym?
Absolut. Jag är också försiktig. Lämnar inte heller ut nummer, men har bilder öppet och kan absolut säga vad jag heter om vi pratat ett tag. Han säger att han är försiktig pga sitt yrke/position. Ja, nu vill han träffas iallafall så vi får se om det är han på bilden. Jo han har skickat en bild. Har bara en konstig känsla ...På vilket sätt är han anonym? Inga bilder? Lämnar inte ut namn eller telefonnummer?
Att man inte visar sig på bild kan bero på flera saker; man är någon slags "offentlig" person, man tycker själv att man inte är attraktiv och vill etablera en kontakt först, man är inte singel.
T ex.
Att inte lämna ut namn och nummer kan bero på i princip exakt samma saker, samt även att man vill avvakta tills man verkligen vet med säkerhet att man faktiskt vill träffa den här personen. Sån är t ex jag. Är mycket sparsam med namn och nummer och vill gärna kolla av läget så att det inte är ett uppenbart psyko.
![]()
Han kanske har ett ovanligt namn och är lätt att hitta för en stalker?Absolut. Jag är också försiktig. Lämnar inte heller ut nummer, men har bilder öppet och kan absolut säga vad jag heter om vi pratat ett tag. Han säger att han är försiktig pga sitt yrke/position. Ja, nu vill han träffas iallafall så vi får se om det är han på bilden. Jo han har skickat en bild. Har bara en konstig känsla ...
... eller att man vill att den andre läser pres och fastnar för insidan - och så blir utsidan en bonus.Att man inte visar sig på bild kan bero på flera saker; man är någon slags "offentlig" person, man tycker själv att man inte är attraktiv och vill etablera en kontakt först, man är inte singel.
Idag ska jag träffa M igen
Han kommer och hämtar mig efter jobbet och så ska vi försöka få våra hundar att bli kompisar![]()
Vad har han för hund?
(För ja, det är viktigt.)
En jrt
Den är lite äldre precis som Ruben men ganska intensiv så vi får se hur det går.
Är cirka inte alls förvånad.Men först skulle han vilja runka för mig på Skype....
Aha. Hm... Acceptabel.
Intensiv hör till, men Ruben är väl inte så känslig har jag för mig? Håller tummarna att det funkar bra!![]()
Nä nu blir det till att blocka.Är cirka inte alls förvånad.
Det är viktigt att visa intresse för sin partners hobby.Nu har Runk-killen hört av sig.
Jaha ja... Jag och vissa andra här var visst naiva..,
För nu skriver han att han skulle vilja träffa mig. Men först skulle han vilja runka för mig på Skype....
Andra har föreslagit det men denna gång var första gången någon hade flera bilder på sig och en normal presentation.