Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det där tycker jag är så galet. Om jag som tjej uttrycker eller gör som männen, då är man framfusig, gå-påig och burdus. Även om man beter sig som ändå hyfsat städade män. Likadant när jag var chef, om jag sa något tydligt och rakt så blev jag bitchig och hård/skarp. När en man säger samma på samma sätt, då var han en bra ledare med klara och tydliga instruktioner... Ja då blir man lite grinig faktiskt.

Det där är så stört.
Min flirtiga kollega är sur som fan.
Hur länge tror du han kommer hålla på att toffla och göra sig till för dig tror du?

Så när en man lagar mat, är gullig och omtänksam så är han en toffel.
Har aldrig hört någon kalla en tjej för toffel när hon gör samma saker, det förväntas snarare av henne.

Har haft en kort paus från HP, men är nu tillbaka.Träffade ju två killar för dejt. Den ene två gånger, han är intresserad och hör av sig. Vi har pratat mycket, jag gillar honom och är kanske tom attraherad men jag har inte velat ses igen... Kan inte riktigt förklara för mig själv varför.

Nr två var också jättetrevlig, men kanske lite för "lugn" för att jag skulle känna något... Han har hört av sig och vill ses igen. Vet inte om jag vill... Fan, vad velig och trist jag känner mig.

Har kontakt med en kille som jag skulle vilja träffa, men han är än så länge anonym, vilket stör mig. Hur tänker ni andra kring det. Varför vill man vara anonym?

Har kontakt med en kille som jag skulle vilja träffa, men han är än så länge anonym, vilket stör mig. Hur tänker ni andra kring det. Varför vill man vara anonym?

På vilket sätt är han anonym? Inga bilder? Lämnar inte ut namn eller telefonnummer?

Att man inte visar sig på bild kan bero på flera saker; man är någon slags "offentlig" person, man tycker själv att man inte är attraktiv och vill etablera en kontakt först, man är inte singel.
T ex.

Att inte lämna ut namn och nummer kan bero på i princip exakt samma saker, samt även att man vill avvakta tills man verkligen vet med säkerhet att man faktiskt vill träffa den här personen. Sån är t ex jag. Är mycket sparsam med namn och nummer och vill gärna kolla av läget så att det inte är ett uppenbart psyko.
:)

På vilket sätt är han anonym? Inga bilder? Lämnar inte ut namn eller telefonnummer?

Att man inte visar sig på bild kan bero på flera saker; man är någon slags "offentlig" person, man tycker själv att man inte är attraktiv och vill etablera en kontakt först, man är inte singel.
T ex.

Att inte lämna ut namn och nummer kan bero på i princip exakt samma saker, samt även att man vill avvakta tills man verkligen vet med säkerhet att man faktiskt vill träffa den här personen. Sån är t ex jag. Är mycket sparsam med namn och nummer och vill gärna kolla av läget så att det inte är ett uppenbart psyko.
:)
Absolut. Jag är också försiktig. Lämnar inte heller ut nummer, men har bilder öppet och kan absolut säga vad jag heter om vi pratat ett tag. Han säger att han är försiktig pga sitt yrke/position. Ja, nu vill han träffas iallafall så vi får se om det är han på bilden. Jo han har skickat en bild. Har bara en konstig känsla ...

Absolut. Jag är också försiktig. Lämnar inte heller ut nummer, men har bilder öppet och kan absolut säga vad jag heter om vi pratat ett tag. Han säger att han är försiktig pga sitt yrke/position. Ja, nu vill han träffas iallafall så vi får se om det är han på bilden. Jo han har skickat en bild. Har bara en konstig känsla ...
Han kanske har ett ovanligt namn och är lätt att hitta för en stalker?
Även killar får vara försiktiga på nätet
Jag kan förstå om en inte vill lämna namn till okända

... eller att man vill att den andre läser pres och fastnar för insidan - och så blir utsidan en bonus.

Nu har Runk-killen hört av sig.

Jaha ja... Jag och vissa andra här var visst naiva..,

För nu skriver han att han skulle vilja träffa mig. Men först skulle han vilja runka för mig på Skype....

Andra har föreslagit det men denna gång var första gången någon hade flera bilder på sig och en normal presentation.

Nu har Runk-killen hört av sig.

Jaha ja... Jag och vissa andra här var visst naiva..,

För nu skriver han att han skulle vilja träffa mig. Men först skulle han vilja runka för mig på Skype....

Andra har föreslagit det men denna gång var första gången någon hade flera bilder på sig och en normal presentation.
Det är viktigt att visa intresse för sin partners hobby. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 297
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 003
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 774
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka