Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi får väl börja ragga på gymmet då?

Jag var med om att en riktig bodybuilder började flirta med mig på gymmet, har aldrig varit med om att någon blinkar åt mig och gör alla klichéer för flirtande.

Den va väl ändå "rumsren" och nästan "bra" om man jämför med alla idiotkommentarer man fått på just ridtemat annars....

Ja absolut! Det har jag tack och lov varit ganska förskonad mot.

Jag vet bara inte alls vad jag ska svara på det liksom. Hans profil var hyfsat intressant i övrigt, men.... Det är ju inte så att jag är en hästtokig 11-åring som tycker att hästar är det bästaste som finns i hela världen som jublar över att få vara nära en häst :D

Alltså vilken dubbelmoral många män har på dejtingsidor,
Jag har fått många kommentarer om att "du kan väl rida mig" jag vill vara din häst" etc

Nu har jag några gånger bitit ifrån och skrivit något liknande tillbaka till såna personer.

Och då blir de sura och säger att "hur du uttrycker dig"

Jag blir sur!

Män ska få vara lite härligt grabbiga. Men inte jag.. Då är jag burdus..,

Åh herregud!

Jag orkar inte :rofl: :D

På dejtingsidan får jag mail från män som vill visa på Skype när de runkar, eller skickar kuk-bilder,
Eller så är de som Runk-killen och berättar om det,

Eller så vill de vara min häst och bli ridna, men blir provocerade om jag svarar likadant.

Här på Buke verkar stövel- fetischen vara tillbaka.,

Jag orkar inte...jag är trött..

Har massa män blivit galna..

:D

Jag vet bara inte alls vad jag ska svara på det liksom. Hans profil var hyfsat intressant i övrigt, men.... Det är ju inte så att jag är en hästtokig 11-åring som tycker att hästar är det bästaste som finns i hela världen som jublar över att få vara nära en häst :D
Kanske är jag blåögd och naiv... Men jag tyckte väl att det kunde vara trevligt med ett gemensamt intresse, bland många andra.

Det var inte säkert att han förväntade sig jubel. Och nog vore det väl aningen märkligt om han inte sa något om sitt boende, när du nämnt att du rider?

Jag fick ett mail att jag borde bjuda en kille på vin för att han har jobbat i stall...?

Kanske är jag blåögd och naiv... Men jag tyckte väl att det kunde vara trevligt med ett gemensamt intresse, bland många andra.

Det var inte säkert att han förväntade sig jubel. Och nog vore det väl aningen märkligt om han inte sa något om sitt boende, när du nämnt att du rider?

Jo jag tyckte egentligen inte att det var konstigt i sig, på ett sätt var det rätt... sött, för det kändes så.. jag vet inte, tafatt, haha. Det var alltså inte min avsikt att "visa upp honom" som ett pucko, Mest att... Jag inte alls vet vad jag ska svara på det :confused:

Det var liksom det enda som stod, och var baserat på att det finns en gammal bild i albumet där jag råkar sitta till häst.

Jo jag tyckte egentligen inte att det var konstigt i sig, på ett sätt var det rätt... sött, för det kändes så.. jag vet inte, tafatt, haha. Det var alltså inte min avsikt att "visa upp honom" som ett pucko, Mest att... Jag inte alls vet vad jag ska svara på det :confused:

Det var liksom det enda som stod, och var baserat på att det finns en gammal bild i albumet där jag råkar sitta till häst.
Jag tolkade inte det som ngt sexuellt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 303
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 003
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 782
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Mata småfåglarna

Hästrelaterat