Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En hit också!
@Bison borde väl ha några över. Hade inte hon en hög på gång?En hit också!
Jag hade ju chansen igår när jag insåg att jag inte vet hur man gör när man flirtar på gymmet...Vi får väl börja ragga på gymmet då?
Jag var med om att en riktig bodybuilder började flirta med mig på gymmet, har aldrig varit med om att någon blinkar åt mig och gör alla klichéer för flirtande.
Haha.. Inte har koll...Fast om du känner dig mosad beror nog mer på att karln inte har nån koll...jag är liten och har dejtat karlar dubbelt så tunga som mig och det är väldigt få gånger jag känt mig mosad...och då har det inte varit de största karlarna![]()
Ja du ska släppa allt och flytta till honom.Alltså... haha, jag vet verkligen inte vad jag ska svara på det här?
"Trevligt att du rider då jag bor på en hästgård!"
Alltså... haha, jag vet verkligen inte vad jag ska svara på det här?
"Trevligt att du rider då jag bor på en hästgård!"
Den va väl ändå "rumsren" och nästan "bra" om man jämför med alla idiotkommentarer man fått på just ridtemat annars....
Kanske är jag blåögd och naiv... Men jag tyckte väl att det kunde vara trevligt med ett gemensamt intresse, bland många andra.Ja absolut! Det har jag tack och lov varit ganska förskonad mot.
Jag vet bara inte alls vad jag ska svara på det liksom. Hans profil var hyfsat intressant i övrigt, men.... Det är ju inte så att jag är en hästtokig 11-åring som tycker att hästar är det bästaste som finns i hela världen som jublar över att få vara nära en häst![]()
Jag fick ett mail att jag borde bjuda en kille på vin för att han har jobbat i stall...?Ja absolut! Det har jag tack och lov varit ganska förskonad mot.
Jag vet bara inte alls vad jag ska svara på det liksom. Hans profil var hyfsat intressant i övrigt, men.... Det är ju inte så att jag är en hästtokig 11-åring som tycker att hästar är det bästaste som finns i hela världen som jublar över att få vara nära en häst![]()
Kanske är jag blåögd och naiv... Men jag tyckte väl att det kunde vara trevligt med ett gemensamt intresse, bland många andra.
Det var inte säkert att han förväntade sig jubel. Och nog vore det väl aningen märkligt om han inte sa något om sitt boende, när du nämnt att du rider?
Jag tolkade inte det som ngt sexuellt.Jo jag tyckte egentligen inte att det var konstigt i sig, på ett sätt var det rätt... sött, för det kändes så.. jag vet inte, tafatt, haha. Det var alltså inte min avsikt att "visa upp honom" som ett pucko, Mest att... Jag inte alls vet vad jag ska svara på det
Det var liksom det enda som stod, och var baserat på att det finns en gammal bild i albumet där jag råkar sitta till häst.