Låtsas att man är på jobbet och fäller en trevlig kommentar som man skulle sagt till en främmande person, en kund eller liknande.
"var snäll och klä av dig nu"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låtsas att man är på jobbet och fäller en trevlig kommentar som man skulle sagt till en främmande person, en kund eller liknande.
Han missförstår dig nog bara. Tror att du frågar "varför skriver du" och skrattar.
Mvh manstolken
Påminner om när en viss person var på gymmet senast. För sisådär ett halvår sedan. En snygg atletisk herre helt i min smak kollade på mig och gav mig ett leende... Min reaktion? Ihoprynkade ögonbryn med vad jag tror budskapet :va fan glor du på?Jag insåg idag på gymmet hur dålig jag är på vardagsflirtande! Stod på crosstrainern och spana lite på en kille på en cykel snett mittemot, och även om han också kastade nån blick kom jag mig inte ens för att le mot honom... Jag var förvisso svettig och med en ansiktsfärg som nog gick mot knallröd, men ändå.
Hur gööör man?
Nä utrustning brukar man inte få.Om onani var en hobby borde man kan få använda friskvårdsbidraget till utrustning. typ stödskena.
Jag föreslog göra snögubbe eller picknick utomhus .. Men fick ett skrattande svar och "jag tror inte det"...
Tråkig han är...![]()
Kanske en studiecirkel?Nä utrustning brukar man inte få.
Däremot betalt för avgifter för aktiviteterna.
Så det blir väl svårt med onani. För man lär väl inte gå på kurs eller klasser för det..
Nä..Ja, det var lite trist.Inget motförslag heller?
Ja jag förstår. Han ser ut att kunna ge en björnkram eller en famn att krypa in i.Jo det är han.
Han är ju inte någon bodybuilder. Mer senigt musklad, väldigt tonad utan att vara tanig.
Jag har jobbat på studieförbund.Kanske en studiecirkel?
Jag har jobbat på studieförbund.
Skulle vilja se hur den kursen utannonseras.![]()
Åh herregud!Välkommen till vårens kurser!
Vi inleder med en stimulerande kurs för kropp och snopp där vi lär oss runkandets ädla konst av vår erfarna kursledare. Vi går igenom olika grepp och tekniker och i slutet av kursen har vi en föreställning inför anhöriga och vänner där man kan uppträda i grupp eller som solist. Bara du sätter gränserna! Alla deltagare får med sig en cd-skiva med föreställningen och ett diplom efter avslutad kurs.
För dig som redan gått grundkursen har vi fortsättningskursen "att runka med stil" där vi utvecklar konceptet. För dig som vill bli handledare kommer anmälan tas upp efter första kurstillfället.
Vi står för materialet, du för energin! Runka in våren med oss på ABF!
Åh herregud!![]()
![]()
Det finns inget ställe i världen som Buke!
Ja jag började ju berätta om Runkkillen.Du bad om det![]()
Undrar vilket material som behövs som ABF ska stå för?Välkommen till vårens kurser!
Vi inleder med en stimulerande kurs för kropp och snopp där vi lär oss runkandets ädla konst av vår erfarna kursledare. Vi går igenom olika grepp och tekniker och i slutet av kursen har vi en föreställning inför anhöriga och vänner där man kan uppträda i grupp eller som solist. Bara du sätter gränserna! Alla deltagare får med sig en cd-skiva med föreställningen och ett diplom efter avslutad kurs.
För dig som redan gått grundkursen har vi fortsättningskursen "att runka med stil" där vi utvecklar konceptet. För dig som vill bli handledare kommer anmälan tas upp efter första kurstillfället.
Det här måste vara årets inlägg på Buke!Välkommen till vårens kurser!
Ja jag förstår. Han ser ut att kunna ge en björnkram eller en famn att krypa in i.
Enda nackdelen jag kan se med män som är vältränade är att de kan bli lite hårda att krama? Jag gillar lite mjukt.,,![]()