Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Han missförstår dig nog bara. Tror att du frågar "varför skriver du" och skrattar.

Mvh manstolken

Ja, så är det nog! Tack!

Jaja, han är konstig på fler sätt... Bor låååångt norrut (nej, just det kanske inte är så konstigt) men skrev tidigt att han håller på att byta jobb och ska flytta söderut. Det lät ju bra, men jag tänkte inte riktigt på att typ allt blir söderut om man bor lååååångt norrut. Han syftade tydligen på Stockholm. Jag bor i Gbg. Alltså kommer han fortfarande bo för långt bort!

Bort med honom! ;)

Jag insåg idag på gymmet hur dålig jag är på vardagsflirtande! Stod på crosstrainern och spana lite på en kille på en cykel snett mittemot, och även om han också kastade nån blick kom jag mig inte ens för att le mot honom... Jag var förvisso svettig och med en ansiktsfärg som nog gick mot knallröd, men ändå.

Hur gööör man?
Påminner om när en viss person var på gymmet senast. För sisådär ett halvår sedan. En snygg atletisk herre helt i min smak kollade på mig och gav mig ett leende... Min reaktion? Ihoprynkade ögonbryn med vad jag tror budskapet :va fan glor du på? :D:banghead:
Kom på sedan att han kanske faktiskt flörtade :o

Jo det är han.
Han är ju inte någon bodybuilder. Mer senigt musklad, väldigt tonad utan att vara tanig.
Ja jag förstår. Han ser ut att kunna ge en björnkram eller en famn att krypa in i.

Enda nackdelen jag kan se med män som är vältränade är att de kan bli lite hårda att krama? Jag gillar lite mjukt.,, :D

Jag har jobbat på studieförbund.
Skulle vilja se hur den kursen utannonseras. :angel:

Välkommen till vårens kurser!
Vi inleder med en stimulerande kurs för kropp och snopp där vi lär oss runkandets ädla konst av vår erfarna kursledare. Vi går igenom olika grepp och tekniker och i slutet av kursen har vi en föreställning inför anhöriga och vänner där man kan uppträda i grupp eller som solist. Bara du sätter gränserna! Alla deltagare får med sig en cd-skiva med föreställningen och ett diplom efter avslutad kurs.
För dig som redan gått grundkursen har vi fortsättningskursen "att runka med stil" där vi utvecklar konceptet. För dig som vill bli handledare kommer anmälan tas upp efter första kurstillfället.

Vi står för materialet, du för energin! Runka in våren med oss på ABF!

Vi inleder med en stimulerande kurs för kropp och snopp där vi lär oss runkandets ädla konst av vår erfarna kursledare. Vi går igenom olika grepp och tekniker och i slutet av kursen har vi en föreställning inför anhöriga och vänner där man kan uppträda i grupp eller som solist. Bara du sätter gränserna! Alla deltagare får med sig en cd-skiva med föreställningen och ett diplom efter avslutad kurs.
För dig som redan gått grundkursen har vi fortsättningskursen "att runka med stil" där vi utvecklar konceptet. För dig som vill bli handledare kommer anmälan tas upp efter första kurstillfället.

Åh herregud! :p :rofl: :laugh:

Det finns inget ställe i världen som Buke!

Undrar vilket material som behövs som ABF ska stå för?

Det här måste vara årets inlägg på Buke!

Ja jag förstår. Han ser ut att kunna ge en björnkram eller en famn att krypa in i.

Enda nackdelen jag kan se med män som är vältränade är att de kan bli lite hårda att krama? Jag gillar lite mjukt.,, :D

Min erfarenhet är att om kramarna är mjuka eller inte har rätt lite med karlns fysik att göra. :) men det värsta som finns är personer som kramas åt "fel" håll. Hatar när det händer, man går liksom in i kramen och det blir bara konstigt :down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 303
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 007
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 805
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka