Jösses! Jag trodde att du hade jättestora hundar, typ mördarhundar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag trodde du hade en rottis eller schäferJösses! Jag trodde att du hade jättestora hundar, typ mördarhundar!
Jösses! Jag trodde att du hade jättestora hundar, typ mördarhundar!
Men va.
Vad tror ni om mig egentligen.
Ni vet ju hur jag ser ut, jag är ju 160 cm och ser ut som en docka![]()
De kanske har sett bilder på din fina ddb?
JamenherreguddetvajudetjagsaaaaJa du ska se att ni är gifta inom ett halvår o h tittar efter röd stuga
Observera du "blir" gift. Du "gifter" dig inte.
Lite OT. När brorsans frus kusin gifte sig förra månaden hade de med sig sitt marsvin![]()
Jag har 15 mil, det är också för långt...För att liksom tillföra nåt i själva dejtingämnet så kan jag tillägga att 30 mil är alldeles för långt bort att ha en kk... Fan...![]()
Det har hon ju, ser du väl!Jösses! Jag trodde att du hade jättestora hundar, typ mördarhundar!
Vi får vara glada om hunden inte mördar brorsans frus kusins marsvin om de stöter ihop på någon familjehögtid.Det har hon ju, ser du väl!
Jo det är han.
Han är ju inte någon bodybuilder. Mer senigt musklad, väldigt tonad utan att vara tanig.
Minen!
Allvarligt? Och de är vuxna människor som bor i eget boende utan personal dygnet runt?
Eller hur
Han är jäkligt het!
Ja det är denna tråden bra på att göra.Ni har gjort mig glad idag, så sanslöst välbehövligt.
Japp någon ordning på torpet måste det ju vara..
Nu ska vi inte diskriminera de med mördarhundar..,