Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förresten @Bison, du har inte sagt något om det viktigaste: har hundarna godkänt honom? Annars kan det kvetta.

Nu har jag bara Ruben den sure hos mig.
Han brukar hata alla men jag tror den jäkeln gillar M mer än han gillar mig :mad:
Berättade det för min bästa kompis.
Hans reaktion, va fan! Jag har försökt fjäska och muta den där hunden i flera år nu och han viftar inte ens på svansen när jag kommer dit :rage:
Så ja, Ruben har adopterat honom. Han har sprungit till dörren varje gång han hört en bil sen M åkte hem.

Han brukar hata alla men jag tror den jäkeln gillar M mer än han gillar mig :mad:
Hans reaktion, va fan! Jag har försökt fjäska och muta den där hunden i flera år nu och han viftar inte ens på svansen när jag kommer dit :rage:
Så ja, Ruben har adopterat honom. Han har sprungit till dörren varje gång han hört en bil sen M åkte hem.
Men gud så gulligt! :laugh:

Delade du och exet rättvist på hundarna alltså?

Vad är M för magisk person egentligen s alla gillar?

Men gud så gulligt! :laugh:

Delade du och exet rättvist på hundarna alltså?

Ja, Ruben är ju min och Ture är hans hund.
Så har det varit hela tiden. Nu kommer nog Ture bo hos hundvakten mer än hos exet.
Han trivs inte så bra med min livsstil. Han vill helst bara vara hemma. Avskyr att vara med i stallet och åka till nya ställen, vill bara gå hem.
Ruben är tvärtom, hemma är där han senast satte sig. Han bryr sig inte om så mycket och vill följa med överallt.

Men då är det väl bara att boka kyrka?! Hunden ljuger aldrig. Och hundens vilja är mattes lag... Har jag hört till leda härhemma. Från hundarna.:cautious:
Då får Ruben gå på sitt livs andra bröllop! Det var mitt första riktiga intryck av @Bison - tråden "Får man ta hunden med sig på sitt bröllop?" Minns inte hur det gick, om han fick vara brudnäbb eller inte, men det var en livaktig tråd :D

Då får Ruben gå på sitt livs andra bröllop! Det var mitt första riktiga intryck av @Bison - tråden "Får man ta hunden med sig på sitt bröllop?" Minns inte hur det gick, om han fick vara brudnäbb eller inte, men det var en livaktig tråd :D

Visst jäklar var han med.
Farsan tog in honom, även han en sur gubbe. Han sa det innan, är det någon som klagar säger jag åt dem att hålla käften :D

Ja du ska se att ni är gifta inom ett halvår o h tittar efter röd stuga

Observera du "blir" gift. Du "gifter" dig inte.
En mycket viktig distinktion. Självklart blir @Bison gift i passiv form, hur skulle det annars se ut?

Men röd stuga? Hur ska de då få plats med alla barnen? Jag tror mer på en rymlig villa som ligger på rad bland alla de andra barnfamiljernas villor. Det blir ju jättemysigt för @Bison !

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 308
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 008
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 812
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka