Så då är han ju utseendemässigt det du gillade? Du gillade ju lite grövre?
Jo det är han.
Han är ju inte någon bodybuilder. Mer senigt musklad, väldigt tonad utan att vara tanig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så då är han ju utseendemässigt det du gillade? Du gillade ju lite grövre?
Är lite chockad, förväntade mig någon med massa tatueringar och rakad skalle![]()
Förresten @Bison, du har inte sagt något om det viktigaste: har hundarna godkänt honom? Annars kan det kvetta.
Men gud så gulligt!Nu har jag bara Ruben den sure hos mig.
Han brukar hata alla men jag tror den jäkeln gillar M mer än han gillar mig
Berättade det för min bästa kompis.
Hans reaktion, va fan! Jag har försökt fjäska och muta den där hunden i flera år nu och han viftar inte ens på svansen när jag kommer dit
Så ja, Ruben har adopterat honom. Han har sprungit till dörren varje gång han hört en bil sen M åkte hem.
Vad är M för magisk person egentligen s alla gillar?Nu har jag bara Ruben den sure hos mig.
Han brukar hata alla men jag tror den jäkeln gillar M mer än han gillar mig
Berättade det för min bästa kompis.
Hans reaktion, va fan! Jag har försökt fjäska och muta den där hunden i flera år nu och han viftar inte ens på svansen när jag kommer dit
Så ja, Ruben har adopterat honom. Han har sprungit till dörren varje gång han hört en bil sen M åkte hem.
Men gud så gulligt!
Delade du och exet rättvist på hundarna alltså?
Vad är M för magisk person egentligen s alla gillar?
Ja du ska se att ni är gifta inom ett halvår o h tittar efter röd stugaJag vet inte.
Det är ju jäkligt lurt detta.
Jag börjar tro mer och mer på Norman Bates.
Då får Ruben gå på sitt livs andra bröllop! Det var mitt första riktiga intryck av @Bison - tråden "Får man ta hunden med sig på sitt bröllop?" Minns inte hur det gick, om han fick vara brudnäbb eller inte, men det var en livaktig trådMen då är det väl bara att boka kyrka?! Hunden ljuger aldrig. Och hundens vilja är mattes lag... Har jag hört till leda härhemma. Från hundarna.![]()
Äh, jag tror bara att han är skithygglig och att du har valt noggrant och väldigt smart.Jag vet inte.
Det är ju jäkligt lurt detta.
Jag börjar tro mer och mer på Norman Bates.
Varför skulle man inte få det?Då får Ruben gå på sitt livs andra bröllop! Det var mitt första riktiga intryck av @Bison - tråden "Får man ta hunden med sig på sitt bröllop?" Minns inte hur det gick, om han fick vara brudnäbb eller inte, men det var en livaktig tråd![]()
Ingen aning. Och det hade nog inte hon heller eftersom hon frågade.Varför skulle man inte få det?
Var det förbud i kyrkan?
Varför skulle man inte få det?
Var det förbud i kyrkan?
Ja det blir ju problem.Det hoppas jag, med tanke på allergiker.
Då får Ruben gå på sitt livs andra bröllop! Det var mitt första riktiga intryck av @Bison - tråden "Får man ta hunden med sig på sitt bröllop?" Minns inte hur det gick, om han fick vara brudnäbb eller inte, men det var en livaktig tråd![]()
En mycket viktig distinktion. Självklart blir @Bison gift i passiv form, hur skulle det annars se ut?Ja du ska se att ni är gifta inom ett halvår o h tittar efter röd stuga
Observera du "blir" gift. Du "gifter" dig inte.
Ja det blir ju problem.
Men jag har ingen aning om det var kyrkbröllop