+1. Än värre när de inte använder någon form av skiljetecken eller stjärnor heller utan drar till med typ "skrattar jag har en snopp ler"
Ja fy!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
+1. Än värre när de inte använder någon form av skiljetecken eller stjärnor heller utan drar till med typ "skrattar jag har en snopp ler"
Seriemördare!
Härligt att du har hittat en så bra killeJa, jag undrar fortfarande vad haken är
Han är ju liksom lite för perfekt. Blev bästis med hovslagaren på två minuter, stallägarens barn älskar honom, de avskyr mig, stallägaren själv tyckte han var jättetrevlig.
Han är känns så himla enkel på alla sätt och vis.
Fantastiskt trevlig, glad, rolig, avslappnad, ser bra ut osv. Vi har samma humor och trivs väldigt bra i varandras sällskap.
Härligt att du har hittat en så bra kille
Nu kommer du ju att trilla dit, bli kär och vilja bygga hus och skaffa barn med killen....
Tänk som det kan gå....
Vad menar du med det?Härligt att du har hittat en så bra kille
Nu kommer du ju att trilla dit, bli kär och vilja bygga hus och skaffa barn med killen....
Tänk som det kan gå....
Härligt att du har hittat en så bra kille
Tänk som det kan gå....
Den var bra.Skriver du filmmanus?
Vet M om hur du vill att din framtida relation ska se ut?Eh?
I don't think so.
Vi vet ju vad han är upptagen medJag har svarat på runkkillens meddelanden. Han har läst men inte svarat. Jag rapporterar om något händer där.
Nej, @Bison är naturligtvis en lömsk människa som lurat i honom att hon vill köpa en röd stuga och föda honom fyra barn.Vet M om hur du vill att din framtida relation ska se ut?
Varför tror du automatiskt att M vill ha hus och barn?Vet M om hur du vill att din framtida relation ska se ut?
Jag har svårt att tro det, jag har aldrig brytt mig i alla fall. Lite gränslöst att ta upp sina onanivanor i en inledande mejlväxling tycker jag.
Som slutar med att självständiga kvinnor ger upp det som de har för att bli hemmafru med man och barn oc hus.
Nej tack@Lampan
Du kan få använda herr Runkkille också i ett manus.
Vet M om hur du vill att din framtida relation ska se ut?
Det låter som en perfekt start på er framtida relationSjälvklart vet han det.
Annars skulle jag knappast tycka han var så perfekt om han drömmer om ett Svenssonliv.
Den var bra.
Jag tror @Lampan vill till Hollywood och skriva manus...
Romantiska komedier... Som slutar med att självständiga kvinnor ger upp det som de har för att bli hemmafru med man och barn oc hus.
Ryser...
Bra att du har insett det. Frigör dig från de feministiska bojorna.Ja, han har ju faktiskt ett hus redan. Bor tio mil från mig.
Nu ska jag lämna min vänner, sluta mitt jobb och sälja hästen.
Flytta in hos honom, bli hemmafru och föda barn på heltid
Eller bara skjuta sönder knäskålarna, skulle faktiskt hellre göra det
Det låter som en perfekt start på er framtida relation
Får en fråga hur gammal han är ?