Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men jag undrar om han ser runkandet som nåt han gör på sin fritid, eller om det liksom blivit en slags livsstil eller ett jobb. Vet vi förresten om han runkar av sig själv tre ggr/dag? Han kanske hjälper sina vänner? Eller grannen... Då blir det lite krångligare...

För att liksom tillföra nåt i själva dejtingämnet så kan jag tillägga att 30 mil är alldeles för långt bort att ha en kk... Fan... :banghead:

Jag har inte sagt att onani är torftigt. Däremot att utnämna det till sitt fritidsintresse - det tycker jag är torftigt.

Nej, det har jag inte. Jag skrev nyss att det är fullständigt naturligt och något som 98 procent antagligen gör.

Jag har redan förklarat varför jag tycker att min fråga var rimligare: jag har aldrig hört någon vara i närheten av att utnämna onani till sitt intresse. Borde man då inte ange det som intresse i sin profil? Jag tycker att den förklaringen räcker. Det här börjar kännas som en sån där buketypisk men orealistisk plocka ner allting i atomer-grej. Såna ligger ofta långt från verkligheten.

Att det är naturligt ja, men sen också att det är ngt en inte pratar om.

Tror inte att ngn skulle skriva eller svara varken sex eller onani som fritidsintresse. Oavsett om det var det eller inte, ser en på reaktionen som kom här så förstår nog alla varför. Jag tycker att frimärkssamlande verkar vara ett torftigt fritidsintresse. Men jag hävdar inte att det inte finns bara för det.

Vi får nog vara ense om att vi tycker olika i den här frågan helt enkelt.

Jag tycker det låter gränslöst att berätta om det på det sättet. Men träffa du honom, han kanske är ett kap.

Fast jag tycker du ska vara beredd på hur det kan vara att ha en relation med någon som har ett så stort intresse/hobby (jämför med hästar). Han kommer tillbringa många timmar i sitt hobbyrum där han onanerar länge och kvalitativt. Kommer lägga en mindre förmögenhet på diverse sexleksaker, för att inte tala om tiden att leta efter dom, och prova ut dom! Sen när du vill ha en mysig hemmakväll, ja då sticker han till klubblokalen och träffar likasinnade där de diskuterar onanins ställning i samhället, samt bedriver gemensam sådan.

För att inte tala om han skulle vara så seriös att han börjar tävla :cautious:
Ja har han ett speciellt rum för ändamålet så kommer jag fly.
Däremot är sexleksaker kul!

Ska på dejt i eftermiddag... Men börjar att ångra mig nu? Men det är väl lika bra att gå dit, så vet jag om han bara är att sluta tänka på sen eller inte. Men känner mig lite taskig eftersom jag inte kan känna nån entusiasm alls typ... Funderar på att pausa lite från dejtandet, fast vet inte vad jag ska syssla med istället ;)
Haha, så tänker jag lite också!
Trött på en massa första träffar... Vill förbi det!

Fast jag tycker du ska vara beredd på hur det kan vara att ha en relation med någon som har ett så stort intresse/hobby (jämför med hästar).

Han kommer tillbringa många timmar i sitt hobbyrum där han onanerar länge och kvalitativt. Kommer lägga en mindre förmögenhet på diverse sexleksaker, för att inte tala om tiden att leta efter dom, och prova ut dom! Sen när du vill ha en mysig hemmakväll, ja då sticker han till klubblokalen och träffar likasinnade där de diskuterar onanins ställning i samhället, samt bedriver gemensam sådan.

För att inte tala om han skulle vara så seriös att han börjar tävla :cautious:

Fast här kommer det ju mer fram vad du och andra tycker om onani än något annat !
För att man lägger mkt pengar på leksaker framgår ju av många trådar även här att man faktiskt GÖR !

Och att "man" inte säger onani som fritidsintresse är väl just att det är av en mer privat grej än kanske hästar och hundar är... Samma sak med långa bad, för jo det skulle mkt väl va ett stort intresse ... För MEJ är det ett intresse... Även om jag inte säger det till folk... Och jodå stundtals onanerar jag mkt... Så visst är det ett trevligt nöje ... Och ett fritidsnöje... Som man inte "pratar" om för att folk skulle ju LÄTT komma med samma kommentarer som ni gör nu... Tack men nej tack !

Fast här kommer det ju mer fram vad du och andra tycker om onani än något annat !
För att man lägger mkt pengar på leksaker framgår ju av många trådar även här att man faktiskt GÖR !

Och att "man" inte säger onani som fritidsintresse är väl just att det är av en mer privat grej än kanske hästar och hundar är... Samma sak med långa bad, för jo det skulle mkt väl va ett stort intresse ... För MEJ är det ett intresse... Även om jag inte säger det till folk... Och jodå stundtals onanerar jag mkt... Så visst är det ett trevligt nöje ... Och ett fritidsnöje... Som man inte "pratar" om för att folk skulle ju LÄTT komma med samma kommentarer som ni gör nu... Tack men nej tack !

Fast fritidsnöjen har ju en viss... "sport"-aspekt tycker jag? Man vill bli bättre på något, få tag på det där riktigt ovanliga frimärket, odla den där sällsynta blomman från frö, finslipa ställandet i inkallning, måla torpet med ägguletempera (nåt sånt :p) som på 1700-kallt, osv. Den inställningen har i alla fall inte jag till onani?

Fast fritidsnöjen har ju en viss... "sport"-aspekt tycker jag? Man vill bli bättre på något, få tag på det där riktigt ovanliga frimärket, odla den där sällsynta blomman från frö, finslipa ställandet i inkallning, måla torpet med ägguletempera (nåt sånt :p) som på 1700-kallt, osv. Den inställningen har i alla fall inte jag till onani?

Var hittar du "promenader", vandringar, vin och whiskeyresor, solresor i "sportsammanhanget" ??? För det räknar jag som fritidsintressen... Som man gör för sitt egna nöjes skull...

Var hittar du "promenader", vandringar, vin och whiskeyresor, solresor i "sportsammanhanget" ??? För det räknar jag som fritidsintressen... Som man gör för sitt egna nöjes skull...

Promenader ser jag inte riktigt som fritidsintresse (de är nog mer på nivå med onani för mig :D), men de andra jooo-ooo...? Fräckare whiskey, unikare resor, vandringar på annorlunda platser, osv? Alltså det är något man försöker utveckla, tänker jag? Så ser jag inte på onani...

Promenader ser jag inte riktigt som fritidsintresse (de är nog mer på nivå med onani för mig :D), men de andra jooo-ooo...? Fräckare whiskey, unikare resor, vandringar på annorlunda platser, osv? Alltså det är något man försöker utveckla, tänker jag? Så ser jag inte på onani...

Tro mej om du nu ser på onani som nåt du inte vill bli bättre på :P
You are missing out ;)

Men i övrigt ... Nä ser inte fritidsintressen som ett måste att "bli bättre" i ... Utan mer nåt man tycker om att göra... (eller ibland kanske inte ens tycker om att göra = gå ner i vikt för att man måste mer än för att det är kul)

Haha, så tänker jag lite också!
Trött på en massa första träffar... Vill förbi det!
Haha ja men eller hur! Och med dagens så kommer det inte bli fler heller.
Och hörde av mig till den jag i af träffat två gånger, men inget svar... Jag borde kanske satsa på att ligga med folk så fort som möjligt, för enligt min statistik har alla jag legat med velat ses igen:D;)

Tro mej om du nu ser på onani som nåt du inte vill bli bättre på :P
You are missing out ;)

Men i övrigt ... Nä ser inte fritidsintressen som ett måste att "bli bättre" i ... Utan mer nåt man tycker om att göra... (eller ibland kanske inte ens tycker om att göra = gå ner i vikt för att man måste mer än för att det är kul)

Jag ser mer förbättringen som något som händer av sig själv, typ som att man får bättre kondition av att motionera även om det inte var målet. :D

Men så är jag i allmänhet inte så målinriktad heller, så det är fullt möjligt att jag missar något! Jag kan leva med det, känner jag. :D

Så har M åkt hem och jag och Rubenson är ensamma igen.
Dagen har varit varit toppen! Jag har tom inhandlat en kaffebryggare! Jag dricker inte kaffe och har aldrig haft någon tidigare . Men han dricker och jag vill ju att han ska känna sig välkommen här :)
Han lagade middag åt mig även idag, kan det bli bättre?
Han är helt fantastisk och jag gillar honom verkligen.

Så har M åkt hem och jag och Rubenson är ensamma igen.
Dagen har varit varit toppen! Jag har tom inhandlat en kaffebryggare! Jag dricker inte kaffe och har aldrig haft någon tidigare . Men han dricker och jag vill ju att han ska känna sig välkommen här :)
Han lagade middag åt mig även idag, kan det bli bättre?
Han är helt fantastisk och jag gillar honom verkligen.
Blir ju alldeles glad av att läsa!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 308
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 007
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 806
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka