Jag ska fråga om han ska vara med. Man måste ju stötta en eventuell partners ambitioner.Onani-SM 2016, var skulle det nu äga rum igen?
Jag har inte skrivit in det i min kalender.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska fråga om han ska vara med. Man måste ju stötta en eventuell partners ambitioner.Onani-SM 2016, var skulle det nu äga rum igen?
Jäkla runkkille..
Nu har jag börjat fundera över hur vanligt det är att som 35-åring onanera 3ggr om dan.,, jag vill se någon undersökning över detta.
Men hittade ingen när jag googlade..,
Google var inte min vän alltså...
Talking to me ???Jag har insett att jag är allergisk mot folk som slänger in ett *skrattar* eller *ler* i texten när de skriver. Gör en smiley FFS! Och finns det ingen gul gubbe så går det bra med vanliga tecken...
Japp. Jag är sjukt petig med hur folk skriver... Kanske borde vara mer tillåtande...![]()
Jag har insett att jag är allergisk mot folk som slänger in ett *skrattar* eller *ler* i texten när de skriver. Gör en smiley FFS! Och finns det ingen gul gubbe så går det bra med vanliga tecken...
Japp. Jag är sjukt petig med hur folk skriver... Kanske borde vara mer tillåtande...![]()
Talking to me ???
Du är inte ensam... har dissat några för att de använt kiks egna fula smileysar... Tycker att det är en fullt legitim anledning faktiskt.
I rummet bredvid linneförrådet på sjukhuset naturligtvis?!?![]()
Jag har insett att jag är allergisk mot folk som slänger in ett *skrattar* eller *ler* i texten när de skriver. Gör en smiley FFS! Och finns det ingen gul gubbe så går det bra med vanliga tecken...
Kunde inte låta bli. Håller helt med dig
Blir ju alldeles glad av att läsa!
Onani-SM 2016, var skulle det nu äga rum igen?
Ja, jag undrar fortfarande vad haken är
Han är ju liksom lite för perfekt. Blev bästis med hovslagaren på två minuter, stallägarens barn älskar honom, de avskyr mig, stallägaren själv tyckte han var jättetrevlig.
Han är känns så himla enkel på alla sätt och vis.
Fantastiskt trevlig, glad, rolig, avslappnad, ser bra ut osv. Vi har samma humor och trivs väldigt bra i varandras sällskap.
Hahaha, precis vad jag skulle tänka om jag träffade någon sådan som bison träffatSeriemördare!![]()
Är det dam- och herrklass? Sprint eller mataton?
Är tävlingen saktionerad av IOK? (internationella onani-kommitén)
Vinnaren får ... vitkiss?Tänk dig stafettklassen. Utförs den med.... Myspinne?
Vinnaren får ... vitkiss?