Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jäkla runkkille..
Nu har jag börjat fundera över hur vanligt det är att som 35-åring onanera 3ggr om dan.,, jag vill se någon undersökning över detta.
Men hittade ingen när jag googlade..,:meh:
Google var inte min vän alltså...

Jag har insett att jag är allergisk mot folk som slänger in ett *skrattar* eller *ler* i texten när de skriver. Gör en smiley FFS! Och finns det ingen gul gubbe så går det bra med vanliga tecken...

Japp. Jag är sjukt petig med hur folk skriver... Kanske borde vara mer tillåtande... :confused:

Jag har insett att jag är allergisk mot folk som slänger in ett *skrattar* eller *ler* i texten när de skriver. Gör en smiley FFS! Och finns det ingen gul gubbe så går det bra med vanliga tecken...

Japp. Jag är sjukt petig med hur folk skriver... Kanske borde vara mer tillåtande... :confused:
Talking to me ???

Du är inte ensam... har dissat några för att de använt kiks egna fula smileysar... Tycker att det är en fullt legitim anledning faktiskt.

Blir ju alldeles glad av att läsa!

Ja, jag undrar fortfarande vad haken är :p
Han är ju liksom lite för perfekt. Blev bästis med hovslagaren på två minuter, stallägarens barn älskar honom, de avskyr mig, stallägaren själv tyckte han var jättetrevlig.
Han är känns så himla enkel på alla sätt och vis.
Fantastiskt trevlig, glad, rolig, avslappnad, ser bra ut osv. Vi har samma humor och trivs väldigt bra i varandras sällskap.

Ja, jag undrar fortfarande vad haken är :p
Han är ju liksom lite för perfekt. Blev bästis med hovslagaren på två minuter, stallägarens barn älskar honom, de avskyr mig, stallägaren själv tyckte han var jättetrevlig.
Han är känns så himla enkel på alla sätt och vis.
Fantastiskt trevlig, glad, rolig, avslappnad, ser bra ut osv. Vi har samma humor och trivs väldigt bra i varandras sällskap.

Seriemördare! :nailbiting:

+1. Än värre när de inte använder någon form av skiljetecken eller stjärnor heller utan drar till med typ "skrattar jag har en snopp ler" :wtf:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 308
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 008
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 819
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat