Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Han är 36 år. Är 196 cm lång, väger 100 kilo, har fast jobb, ordnad ekonomi, gott om vänner och egna intressen.
Fler frågor?
Inte fler just nu..
Men dom kommer säkert sen om du inte håller oss underrättade om vad som händer i er relation
Men du håller oss säkert uppdaterade :) ....

Ja, var hittade du honom? :D Tips tack ;)

På Tinder. Han bor ju utanför mitt sökområde så det vsr en ren slump. Jag åkte tjänstetåg, dvs tåg utan resande och fördrev tiden med att kolla Tinder och så var han bara där :)
Så det är väl egentligen bara det, han bor tio mil bort och det är tråkig väg.
Å andra sidan bor han längd min bana så jag kan åka tåg dit.
Samt att han bor på ett av det ställena där vi har övernattningar = jag kan sova hos honom :D

På Tinder. Han bor ju utanför mitt sökområde så det vsr en ren slump. Jag åkte tjänstetåg, dvs tåg utan resande och fördrev tiden med att kolla Tinder och så var han bara där :)
Så det är väl egentligen bara det, han bor tio mil bort och det är tråkig väg.
Å andra sidan bor han längd min bana så jag kan åka tåg dit.
Samt att han bor på ett av det ställena där vi har övernattningar = jag kan sova hos honom :D

Aha, får skaffa Tinder. :p börjar känna att herr pälsdjursallergiker inte är så intresserad, eller i alla fall inte intresserad av samma sak som jag, så jag funderar på att avsluta det och leta vidare. Oftast jag som får höra av mig först och han har väldigt lite tid att ses.

På tal om runkomaner. En kompis till min bror var (iaf i yngre ålder) en sådan som runkade dagligen, ibland flera gånger om dagen. Detta var ju kanske inte något han delgav gemene man men killpolarna visste ju (och brorsan berättade för mig :D:laugh:).
Han hade t ex sagt att han hellre runkade än hade sex med en kvinna och att när han väl hade samlag så hände det att han fantiserade om att han runkade för att det skulle bli skönare :laugh::banana:.

Tror inte att någon av hans tjejer som han hade genom åren fick veta att han var runkoman och det kanske var lika väl det :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 308
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 008
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 819
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat