Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag bara Ruben den sure hos mig.
Han brukar hata alla men jag tror den jäkeln gillar M mer än han gillar mig :mad:
Berättade det för min bästa kompis.
Hans reaktion, va fan! Jag har försökt fjäska och muta den där hunden i flera år nu och han viftar inte ens på svansen när jag kommer dit :rage:
Så ja, Ruben har adopterat honom. Han har sprungit till dörren varje gång han hört en bil sen M åkte hem.
:D
Som här, lagotton blev husses hund på en gång :p

Träffade blyga killen för lunch och promenad igår
Vi tänkte ses på lördag, han kommer ut till mig på dan och så hittar vi på ngt och sen lagar vi mat och tittar på nån film på kvällen.,

Men det är svårare att hitta på roliga aktiviteter den här årstiden. Jag bor på landet vid havet, och på sommaren kan man bada, åka båt, åka ut till någon skärgårdsö, ha picknick på bryggan eller nåt sånt.
Nu får man typ promenera. Trevligt det med men ändå..

Jag insåg idag på gymmet hur dålig jag är på vardagsflirtande! Stod på crosstrainern och spana lite på en kille på en cykel snett mittemot, och även om han också kastade nån blick kom jag mig inte ens för att le mot honom... Jag var förvisso svettig och med en ansiktsfärg som nog gick mot knallröd, men ändå.

Hur gööör man?

Träffade blyga killen för lunch och promenad igår
Vi tänkte ses på lördag, han kommer ut till mig på dan och så hittar vi på ngt och sen lagar vi mat och tittar på nån film på kvällen.,

Men det är svårare att hitta på roliga aktiviteter den här årstiden. Jag bor på landet vid havet, och på sommaren kan man bada, åka båt, åka ut till någon skärgårdsö, ha picknick på bryggan eller nåt sånt.
Nu får man typ promenera. Trevligt det med men ändå..

Picknick vintertid är ju härligt. Varm choklad och mackor med stekt ägg...på en brygga eller på ett berg vid havet.
En man som skulle ta mig på en sådan date skulle ligga bra till :)

Jag insåg idag på gymmet hur dålig jag är på vardagsflirtande! Stod på crosstrainern och spana lite på en kille på en cykel snett mittemot, och även om han också kastade nån blick kom jag mig inte ens för att le mot honom... Jag var förvisso svettig och med en ansiktsfärg som nog gick mot knallröd, men ändå.

Hur gööör man?
Låtsas att man är på jobbet och fäller en trevlig kommentar som man skulle sagt till en främmande person, en kund eller liknande.

Jag har insett att jag är allergisk mot folk som slänger in ett *skrattar* eller *ler* i texten när de skriver. Gör en smiley FFS! Och finns det ingen gul gubbe så går det bra med vanliga tecken...

Japp. Jag är sjukt petig med hur folk skriver... Kanske borde vara mer tillåtande... :confused:

Frågade precis en kille jag har kontakt på via kik varför han skriver "skrattar". Han använder smiley oxå... Men det var tydligen för att jag inte vågade prata i telefonen? Öh... :confused: Ingen logik alls!

Jag vågar prata i telefonen men jag ger inte ut mitt nummer till vem som helst...

Frågade precis en kille jag har kontakt på via kik varför han skriver "skrattar". Han använder smiley oxå... Men det var tydligen för att jag inte vågade prata i telefonen? Öh... :confused: Ingen logik alls!

Jag vågar prata i telefonen men jag ger inte ut mitt nummer till vem som helst...
Han missförstår dig nog bara. Tror att du frågar "varför skriver du" och skrattar.

Mvh manstolken

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 303
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 007
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 805
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka