Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min erfarenhet är att om kramarna är mjuka eller inte har rätt lite med karlns fysik att göra. :) men det värsta som finns är personer som kramas åt "fel" håll. Hatar när det händer, man går liksom in i kramen och det blir bara konstigt :down:
Fel håll?
Ja vissa kramar inte bra. Mest tycker jag det är folk som känns tafatta eller att det känns osäkert som att personen inte vill trots att den tagit initiativ till kramen.

Fel håll?
Ja vissa kramar inte bra. Mest tycker jag det är folk som känns tafatta eller att det känns osäkert som att personen inte vill trots att den tagit initiativ till kramen.

Svårt att förklara men de tar fel arm först, man håller på att krocka med huvudena och allt blir bara...fel...:p

Du måste nog skriva en annons för den kursen också :p

Kramgoa måndagar på ABF!
här lär vi oss att på ett naturligt och avslappnat sätt omfamna våra medmänniskor. När, var och hur är hörnpelarna i denna kurs- ett måste för den som vill kunna klättra på den sociala stegen. Vi arbetar enligt KUT-metoden (kramas utan tvång) men vi ser att ett djupt personligt engagemang är en förutsättning för att lyckas. För den som önskar mer än kramar rekommenderar vi vår välrenommerade "runk-kurs" eller "samlivet-en Parkurs i 12 steg". Vi har även "Swinger-så svänger du" (för denna kurs krävs friskintyg från läkare). Välkommen till oss på ABF i Kramfors! *kram*

Ja, så är det nog! Tack!

Jaja, han är konstig på fler sätt... Bor låååångt norrut (nej, just det kanske inte är så konstigt) men skrev tidigt att han håller på att byta jobb och ska flytta söderut. Det lät ju bra, men jag tänkte inte riktigt på att typ allt blir söderut om man bor lååååångt norrut. Han syftade tydligen på Stockholm. Jag bor i Gbg. Alltså kommer han fortfarande bo för långt bort!

Bort med honom! ;)

Det kom mer sen... Det kanske var Gbg. Eller Skåne. Som han skulle flytta till.

Jag skrev att jag tyckte han var konstig och tackade för mig!

Ja jag förstår. Han ser ut att kunna ge en björnkram eller en famn att krypa in i.

Enda nackdelen jag kan se med män som är vältränade är att de kan bli lite hårda att krama? Jag gillar lite mjukt.,, :D

Han är ganska hård i kroppen, men jag gillar det. Vill ta på honom mest hela tiden.
Tur att han vill ta på mig med :p

Han är så himla fin.
Ska installera extraljus på min bil :)
Jag gillar händiga män :D

Han är ganska hård i kroppen, men jag gillar det. Vill ta på honom mest hela tiden.
Tur att han vill ta på mig med :p
:D
Har jag träffat på extrema exemplar då? :D
För de mer tränade män jag haft i sängen och kramat har varit hårda i kroppen, jobbigt när de lägger sig på en. Jag kände mig mosad.
Och då är jag ändå stor själv.

För de mer tränade män jag haft i sängen och kramat har varit hårda i kroppen, jobbigt när de lägger sig på en. Jag kände mig mosad.

Haha!
Han är ju väldigt tung och jag försvinner ju under honom eftersom jag är så mycket kortare :p
Men det är det värt :D

Fast om du känner dig mosad beror nog mer på att karln inte har nån koll...jag är liten och har dejtat karlar dubbelt så tunga som mig och det är väldigt få gånger jag känt mig mosad...och då har det inte varit de största karlarna :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 303
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 003
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 782
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Mata småfåglarna

Hästrelaterat