Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har en 10 år yngre tjej 20 mil bort som tittar in på min profil titt som tätt. Inte för att jag är intresserad, men Borde man inte säga hej efter xx antal besök? 10 besök räcker inte, tror mer på 20-30.

Jag har ju lagt ner mitt HP-konto, för mycket annat nu för att jag ska orka. Men innan jag stängde ner fick jag kontakt med en kille som bodde en bra bit bort. Förklarade dessutom att jag inte var intresserad av att träffa någon men han var rolig och jag hade inget emot att byta några ord. Till slut kom ändå frågan, om jag skulle kunna tänka mig att flytta om vi skulle bli intresserade av varandra. Vilket jag teoretiskt inte skulle ha något emot, det är mycket möjligt att jag kommer flytta norröver förr eller senare oavsett.

Men hur det är meningen att man ska kunna bli intresserad av någon som bor 70 mil bort när man har ett jobb och bara resan tar 8 timmar övergår mitt förstånd. Nu var han visserligen sjukskriven men han klarade inte av kollektivtrafik (och hade inget körkort) så att han skulle komma ner om hälsa på var uteslutet. :cautious:

Jamen en del karlar verkar liksom inte ha koll på att en kan bli mosad...de vet säkert inte hur det är att väga knappt 50 kg mot deras närmare 100...kanske...inte som att de brukar sexa med någon som är dubbelt så stor som dem tror jag...
Haha nä.. Då borde de ligga under någon som är dubbelt så stor som dom själva.. Så förstår de hur det är att bli mosad.

Nu är gladiator på tv3. Det är väl ett gång stora män där.

Hugger knapp
Fast, nu behöver ju Claudia inte vara en tjej, eller bo där det står i profilen ;)
Den här Claudia 23 år från Stockholm besöker även mig flitigt. Jag är tio år äldre än och bor i Malmö, och heterosexuell kvinna. Har nog nämnt detta innan i tråden också. Skönt att höra att det inte bara är jag som får en massa besök från henne, eller vem det nu är som har profilen...

Alltså vilken dubbelmoral många män har på dejtingsidor,
Jag har fått många kommentarer om att "du kan väl rida mig" jag vill vara din häst" etc

Nu har jag några gånger bitit ifrån och skrivit något liknande tillbaka till såna personer.

Och då blir de sura och säger att "hur du uttrycker dig"

Jag blir sur!

Män ska få vara lite härligt grabbiga. Men inte jag.. Då är jag burdus..,

Det där tycker jag är så galet. Om jag som tjej uttrycker eller gör som männen, då är man framfusig, gå-påig och burdus. Även om man beter sig som ändå hyfsat städade män. Likadant när jag var chef, om jag sa något tydligt och rakt så blev jag bitchig och hård/skarp. När en man säger samma på samma sätt, då var han en bra ledare med klara och tydliga instruktioner... Ja då blir man lite grinig faktiskt.

Det där tycker jag är så galet. Om jag som tjej uttrycker eller gör som männen, då är man framfusig, gå-påig och burdus. Även om man beter sig som ändå hyfsat städade män. Likadant när jag var chef, om jag sa något tydligt och rakt så blev jag bitchig och hård/skarp. När en man säger samma på samma sätt, då var han en bra ledare med klara och tydliga instruktioner... Ja då blir man lite grinig faktiskt.
Ja och uppenbarligen så vill de bara chocka då? Göra mig obekväm ?

Eftersom de reagerade så när jag mailade tillbaka på samma sätt som de gjorde.

Och om jag sagt att de gjorde fel som skrev så då skulle de skriva att jag var en sur bitch. Så hur man än gör så gör man alltid fel enligt dem...:rage: :banghead:

Ja och uppenbarligen så vill de bara chocka då? Göra mig obekväm ?

Eftersom de reagerade så när jag mailade tillbaka på samma sätt som de gjorde.

Och om jag sagt att de gjorde fel son skrev så då skulle de skriva att jag var en sur bitch.

Det blev ju obekvämt för dem när du svarade med samma mynt. En del människor ser inte längre än näsan räcker, men det är lite intressant(läs: tråkigt) hur kvinnor generellt ska vara mjukare i ton och ord än män för att inte uppfattas som en bitch. Och visar man var gränsen går och inte accepterar deras utfall då är man "lättstött och fattar inte ett skämt"

Tror jag ska hålla mig långt ifrån dejtingsidor, så less på detta. Dessutom har jag tydligen en "kö"med män som vill dela sitt liv med mig, synd att jag inte vill ha en enda en av dem.. Och inte delar deras syn på ett bra förhållande. Jag är mer inne på @Bison s linje när det gäller relationer.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 297
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 003
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 774
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka