Jag tolkade inte det som ngt sexuellt.
Nej? Det har inte jag heller gjort?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tolkade inte det som ngt sexuellt.
Nån Claudia?Jag har en 10 år yngre tjej 20 mil bort som tittar in på min profil titt som tätt. Inte för att jag är intresserad, men Borde man inte säga hej efter xx antal besök? 10 besök räcker inte, tror mer på 20-30.
Japp. Inte bara jag som blir besökt antar jag?Nån Claudia?
Nån Claudia?
Haha.. Inte har koll...![]()
![]()
Både jag och min kompis blir besökta titt som tätt!Japp. Inte bara jag som blir besökt antar jag?
Om ni som bor i Sthlm blir besökta är väl en sak, men hon verkar spana runt i hela landet? Skumt.Både jag och min kompis blir besökta titt som tätt!
Haha nä.. Då borde de ligga under någon som är dubbelt så stor som dom själva.. Så förstår de hur det är att bli mosad.Jamen en del karlar verkar liksom inte ha koll på att en kan bli mosad...de vet säkert inte hur det är att väga knappt 50 kg mot deras närmare 100...kanske...inte som att de brukar sexa med någon som är dubbelt så stor som dem tror jag...
HärligtIdag har vi nog pratat över 4 timmar i telefon. Det är då enkelt och självklart, känns som vi känner varandra i hela livet.
Jag håller verkligen på att kära ner mig fullständigt i dem hår människan.
Hugger knappOm ni som bor i Sthlm blir besökta är väl en sak, men hon verkar spana runt i hela landet? Skumt.
Nej, det är ju sant! Jag glömmer lite bort att det finns de som inte är den de utger sig för att vara.Hugger knapp
Fast, nu behöver ju Claudia inte vara en tjej, eller bo där det står i profilen![]()
Den här Claudia 23 år från Stockholm besöker även mig flitigt. Jag är tio år äldre än och bor i Malmö, och heterosexuell kvinna. Har nog nämnt detta innan i tråden också. Skönt att höra att det inte bara är jag som får en massa besök från henne, eller vem det nu är som har profilen...Hugger knapp
Fast, nu behöver ju Claudia inte vara en tjej, eller bo där det står i profilen![]()
Nån Claudia?
Alltså vilken dubbelmoral många män har på dejtingsidor,
Jag har fått många kommentarer om att "du kan väl rida mig" jag vill vara din häst" etc
Nu har jag några gånger bitit ifrån och skrivit något liknande tillbaka till såna personer.
Och då blir de sura och säger att "hur du uttrycker dig"
Jag blir sur!
Män ska få vara lite härligt grabbiga. Men inte jag.. Då är jag burdus..,
Ja och uppenbarligen så vill de bara chocka då? Göra mig obekväm ?Det där tycker jag är så galet. Om jag som tjej uttrycker eller gör som männen, då är man framfusig, gå-påig och burdus. Även om man beter sig som ändå hyfsat städade män. Likadant när jag var chef, om jag sa något tydligt och rakt så blev jag bitchig och hård/skarp. När en man säger samma på samma sätt, då var han en bra ledare med klara och tydliga instruktioner... Ja då blir man lite grinig faktiskt.
Ja och uppenbarligen så vill de bara chocka då? Göra mig obekväm ?
Eftersom de reagerade så när jag mailade tillbaka på samma sätt som de gjorde.
Och om jag sagt att de gjorde fel son skrev så då skulle de skriva att jag var en sur bitch.