Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kastar in ett litet nätdejting-inlägg här bland alla runk- och ligginlägg ;):p

Fick ett "hej"-meddelande av en man som enligt uppgifterna var 41 år. Jag har gränsen på 45-53. Svarade snubben "45-53?", och han skrev "jag 50". Stort ordförråd och goda tankar om sig självverkar han iaf ha. Frågade honom varför han ljuger då, men har inte fått svar på det ännu. Iosf vet jag redan svaret..."jag känner mig så mycket yngre" :wtf:

Den här tråden kan vara det bästa som hänt mig. Blev så peppad att dejta lite igen av era historier så jag regnade mig på match. Har träffat tre stycken. Alla väldigt vettiga och fina. Han i mitten hade dock ett hem som inte alls kändes så bekvämt med 13 kristallkronor och en anställd tant på halvtid. Men nummer tre!!

Jag är så kär så jag blir snart tokig. Har testat honom nu i fyra månader och ja jag ska satsa på honom. Han är så trevlig klok och rolig så det saknar motstycke. Omtänksam och generös. Han ser ut som Stefan Edberg som yngre och är 192 och 110 kg muskler. Sportfåne men jag har lovat att ha överseende med det.

Och i helgen nu så bygger han ett syrum i sitt hus åt mig så jag ska kunna vara där mera!

Tack fina fantastiska bukefalos! Utan den här tråden hade jag nog inte bytt man alls!

Den här tråden kan vara det bästa som hänt mig. Blev så peppad att dejta lite igen av era historier så jag regnade mig på match. Har träffat tre stycken. Alla väldigt vettiga och fina. Han i mitten hade dock ett hem som inte alls kändes så bekvämt med 13 kristallkronor och en anställd tant på halvtid. Men nummer tre!!

Jag är så kär så jag blir snart tokig. Har testat honom nu i fyra månader och ja jag ska satsa på honom. Han är så trevlig klok och rolig så det saknar motstycke. Omtänksam och generös. Han ser ut som Stefan Edberg som yngre och är 192 och 110 kg muskler. Sportfåne men jag har lovat att ha överseende med det.

Och i helgen nu så bygger han ett syrum i sitt hus åt mig så jag ska kunna vara där mera!

Tack fina fantastiska bukefalos! Utan den här tråden hade jag nog inte bytt man alls!

Varför ville du byta man?

Tanken var inte att byta från början utan bara ha lite roligt.
Sedan kände jag mer och mer när jag umgicks med trean vilken fin människa han är och så har en sak som mitt ex saknar och det är ordning på hela sitt liv. Det var charmigt de första åren att han tog dagen som den kom typ men jag började sen bli less. Riktigt bra inkomst men aldrig några pengar. Ett hus som bara måste skötas om ifall det inte ska bli skadat. Räkningar till inasso. Obeiktigade bilar och hojar i mängder etcetera. Jag tänkte ett tag att jag kan ju ha honom som ett marsvin typ. För han har jättefina sidor också men när jag träffade någon som är lika snygg, glad, snäll,skön att ligga med och umgås med så vann den nya.
Han har pedantskött betalt hus och bil och stenkoll på allt. Snyggt inrett hem och ett genuint intresse för livskvalitet på ett sätt som jag delar.

Har mailat några timmar (ja, ganska många mail) ikväll med en kille som verkar vettig! Dvs, inga snuskmail än... ;) Tyvärr röker han, men han slutade tvärt nu ikväll efter att ha fått se alla mina bilder... :cool::p Nä, det tror jag självklart inte på, men han verkar ha humor! Och det är ju bra!

Tredje januari och årets förste scammare har letat upp mig. :grin: Det blir lite löjligt när de råkar välja yrke inom mitt gebit, som om jag inte skulle fatta att de försöker dra både en och flera valser. :sneaky:

Misstänksam, vem, moi? :angel:

Tror precis jag skrämde iväg mitt tinder-ragg.
Pratade om fatshaming och om att jag skiter i vad folk gör med sina liv, låt folk äta vad dom vill osv.

Jag fick ett raggmail igår, på en icke-dejtingsida (verkligen inte!).
Eftersom jag fått raggmail från samma person tidigare valde jag nu att anmäla inlägget till de som har hand om sidan, berättade även det för han som skickat meddelandet.
Svaret då?
"Är du sån där äcklig feminist? USCH"

Verkligen en charmig typ det där :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 297
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 999
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 772
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka