Skriv det på Hund så får du ta bukepaus sen
Vad gjorde Ruben under tiden?
Haha!
Ruben är en gentleman med vett att inte störa, han ligger tyst och stilla i sin korg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Me Tarzan, you Jane"-nivå på honomoch han skrev "jag 50"
Åh, spännande!!!"Me Tarzan, you Jane"-nivå på honom.
Du skojar?Ha! Där satt den!! "Känner mig som 40"![]()
Du skojar?
Patetiskt är ordet. Att de inte fattar vilken monumental bortgörning en sån grej är!Nix, tyvärr inte. Fy vilka patetiska människor det finns. Jag svarade "och?"
Nix, tyvärr inte. Fy vilka patetiska människor det finns. Jag svarade "och?"
Den här tråden kan vara det bästa som hänt mig. Blev så peppad att dejta lite igen av era historier så jag regnade mig på match. Har träffat tre stycken. Alla väldigt vettiga och fina. Han i mitten hade dock ett hem som inte alls kändes så bekvämt med 13 kristallkronor och en anställd tant på halvtid. Men nummer tre!!
Jag är så kär så jag blir snart tokig. Har testat honom nu i fyra månader och ja jag ska satsa på honom. Han är så trevlig klok och rolig så det saknar motstycke. Omtänksam och generös. Han ser ut som Stefan Edberg som yngre och är 192 och 110 kg muskler. Sportfåne men jag har lovat att ha överseende med det.
Och i helgen nu så bygger han ett syrum i sitt hus åt mig så jag ska kunna vara där mera!
Tack fina fantastiska bukefalos! Utan den här tråden hade jag nog inte bytt man alls!
Men eller hur! Hur lyckas man förmedla det till männen? De bör ju faktiskt få reda på detta!Men alla säger ju samma sak, så då är de ju inte yngre än andra. De är högst ordinära.
På temat läste jag om en undersökning där 80% av alla tillfrågade män tyckte att de kör bil bättre än genomsnittet...Men eller hur! Hur lyckas man förmedla det till männen? De bör ju faktiskt få reda på detta!![]()