Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur blockar man någon på pannkakan egentligen?

Jag fick meddelande av någon som klart och tydligt inte läst min presentationstext. Jag hänvisade honom till presentationen för att få svar på sin fråga, och då "lackar han ur" med att ifrågasätta varför jag inte bara kan svara på frågan, att han läst min presentation, och att folk brukar ljuga i sin presentationstext. Att han genom sin fråga visar att han har intresse för mig. Och bla bla... Så jag känner att jag vill blocka personen, orkar inte med folk som inte läser presentationstexten, eller om han nu gjort det trots allt, inte respekterar vad som står där.
Det där är ju bara konstigt. Om du ljuger i din presentation varför skulle du helt plötsligt säga sanningen bara för att han frågar? Samma sak med människor som frågat något och lägger till svara ärligt. Som om just det skulle hindra en från att ljuga om man planerat det.

Det där är ju bara konstigt. Om du ljuger i din presentation varför skulle du helt plötsligt säga sanningen bara för att han frågar? Samma sak med människor som frågat något och lägger till svara ärligt. Som om just det skulle hindra en från att ljuga om man planerat det.
Jag tänkte samma sak! En person som ljuger i presentationstexten lär ju göra det vid en direkt fråga också. Jag förstår inte riktigt hur han tänkte där.
Om man går in på personens profil så finns det en blockera-länk högst upp, syns nästan bättre på mobilversionen än webbversionen.
Jag började använda den flitigt ganska nyligen, väldigt skönt (även om det mest bara är för folk som besöker eller gillar ofta).
Tack!

Nu har min träff åkt hem :(
Han dök upp efter jobbet, vi satt och pratade en stund, gick ner till pizzerian och käkade, sen lite hångel och film i soffan och nu har han åkt hem.
Han är toppen! Riktigt trevlig, snygg och jag är väldigt attraherad av honom. Jag älskar att han är så lång att han kan vila hakan mot mitt huvud om jag står framför honom. Han har händer som grytlock och helt fantastiska underarmar. Hela kroppen är hård och stark, kan känna alla konturer.

Jag kände mig helt avslappnad, han fick mig att känna mig så himla fin. Han ser på mig på ett helt underbart sätt som jag nog aldrig varit med om innan.
Att han kan ösa ut sig fina ord utan att det känns smörigt och inställsamt känns rätt unikt.

Jag kommer absolut att träffa honom igen
Att han dessutom gillade mitt Pink palace är ju ett stort plus :D

Han dök upp efter jobbet, vi satt och pratade en stund, gick ner till pizzerian och käkade, sen lite hångel och film i soffan och nu har han åkt hem.
Han är toppen! Riktigt trevlig, snygg och jag är väldigt attraherad av honom. Jag älskar att han är så lång att han kan vila hakan mot mitt huvud om jag står framför honom. Han har händer som grytlock och helt fantastiska underarmar. Hela kroppen är hård och stark, kan känna alla konturer.

Jag kände mig helt avslappnad, han fick mig att känna mig så himla fin. Han ser på mig på ett helt underbart sätt som jag nog aldrig varit med om innan.
Att han kan ösa ut sig fina ord utan att det känns smörigt och inställsamt känns rätt unikt.

Det låter verkligen helt fantastiskt!

Wow!

Alltså jag vet att jag har "många järn i elden" :P

Men skickade lite julhälsningar nu på morronen ... Min Uppsala kille svarade :love: :heart
Han som skulle få mej att släppa allt om han bad mej ;)
Får se om han kommer vilja ses i mellandagarna som han föreslog (så sa han förra året med men då blev de ju inget) Konstigt att jag ändå känner så för nån som jag träffat 2 ggr ;) (på 1½ år)
Men samtidigt ... Så länge han (och jag) tycker det finns nåt så får jag väl hållas på hans villkor... Och nästa år har han ju pluggat klart.. Vem vet vad som händer då ?

Rapport från gårdagens dejt ;) Drack vin och pratade, intrycket av honom i text stämde rätt bra överens med verkligheten också :) Och även bilderna då ;) Och han frågade i sms kontakt senare om jag ville ses igen och jag sa ja. Fast nu har han inte svarat på det sms jag skickade för en timme sen så han har kanske ändrat sig haha, för han brukar vara snabb.
Och nej, det blev inget svar alls... Fattar inte alls vad som hände men skit samma.

Dejt nr 1 hörde av sig och sa God jul i alla fall :)

Jag försöker få till en dejt imorgon med kul kille, tre år yngre. Inga barn och verkar inte vilja ha heller. Skön humor och verkar vettig. Nu har jag iofs känt så om några som visat sig vara hur konstiga som helst, men tills han bevisat motsatsen så har han i alla fall passerat första nålsögat.

Får se om vi lyckas bestämma tid och plats för imorgon.
:)

Blir så full i skratt när reklamen för Elitsinglar dyker upp på tv...:laugh:
Men gud. Den reklamen är ju helt störd :o
Den sajten är inget för de som har myskläder på sig mer än 3 ggr per år och har under 45 000:- i månadlön och 5 i handikapp på golfbanan........

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 297
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 994
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 771
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Orolig katt i bil
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat