Hehe ja drömma kan man ju alltid! Oddsen är väl inte jättestora dockDet var det min fråga till honom gick ut på egentligen, men han kanske tänkte att en träff skulle räcka, vi skulle bli blixtkära och jag flytta in hos honom!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hehe ja drömma kan man ju alltid! Oddsen är väl inte jättestora dockDet var det min fråga till honom gick ut på egentligen, men han kanske tänkte att en träff skulle räcka, vi skulle bli blixtkära och jag flytta in hos honom!![]()
Herregud vilken uppblåst typ!Jag fick just mail av en snubbe som bor 90 mil ifrån mig. Frågade honom hur sjutton han hade tänkt att det skulle funka, och då skriver han "Ja jag tänker blir man kär så får man lösa avståndet, men jag är tyvärr inte flyttbar på grund av mina barn."
![]()
Män = v-ringad lammullströjaNågon som är medlem som vet om det finns krav på att få bli medlem?
Dvs måste man ha viss inkomst, utseende etc?
Jag har alltid undrat vem som skulle stå ut i fem minuter med någon som anser sig kvala in på den sajten.
Det där hatar jag.Jag fick just mail av en snubbe som bor 90 mil ifrån mig. Frågade honom hur sjutton han hade tänkt att det skulle funka, och då skriver han "Ja jag tänker blir man kär så får man lösa avståndet, men jag är tyvärr inte flyttbar på grund av mina barn."
![]()
Ja. Man kan ju verkligen undra varför de är singlar.Gissningsvis andra som tycker samma sak? Jag tycker det verkar strålande att de sorterar ut sig själva på det här viset!![]()
Nu ringde jag killen,Suck. Killen jag träffat två gånger verkar vara en överanalyserande typ.
Fick ett meddelande idag om att det är svårt att tolka jag vill fortsätta träffa honom och att jag inte föreslår aktiviteter när vi ska träffas.
Ursäkta?
Jag föreslog fika och vart på första dejten, så då fick han bestämma andra. Sen har vi sagt att vi skulle ses nu i veckan.
Jag har skrivit ett par meddelanden på sidan till honom, och både då och på dejten har jag skrivit att jag vill fortsätta träffa honom,
Så jag vet inte om han är jätteosäker och vill ha bekräftelse hela tiden?
Det känns lite trist, som att någon letar fel på en? Jag svarar ju på meddelandena och har ställt massa frågor på dejterna. Men jag tror han är osäker.
Jag fick just mail av en snubbe som bor 90 mil ifrån mig. Frågade honom hur sjutton han hade tänkt att det skulle funka, och då skriver han "Ja jag tänker blir man kär så får man lösa avståndet, men jag är tyvärr inte flyttbar på grund av mina barn."
![]()
Dagmamma kanske?"Jag söker en kvinna som vet hur man tar hand pm en man"
Vad innebär det?
Behover han en mamma?
Han kanske vill bli adopterad?"Jag söker en kvinna som vet hur man tar hand pm en man"
Vad innebär det?
Behover han en mamma?
"Jag söker en kvinna som vet hur man tar hand pm en man"
Vad innebär det?
Behover han en mamma?
Gammal klassiker, han vill bli slängd i elementet så han är både öm och varm."Jag söker en kvinna som vet hur man tar hand pm en man"
Vad innebär det?
Behover han en mamma?
Aha..Gammal klassiker, han vill bli slängd i elementet så han är både öm och varm.![]()
Annars går det nog bra med en hård knuff.Aha..
Hoppas han väger lite så jag orkar slänga honom...
blir man kär så får man lösa avståndet, men jag är tyvärr inte flyttbar
Aha.. Så bra....Annars går det nog bra med en hård knuff.![]()
Ja, de beskriver sitt boende i lyriska ordalag och lockar med sitt fina hus där man kan flytta in och bli en del av möblemanget.Det där hatar jag.
Det löser sig dvs DU ska flytta och anpassa dig