Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fick just mail av en snubbe som bor 90 mil ifrån mig. Frågade honom hur sjutton han hade tänkt att det skulle funka, och då skriver han "Ja jag tänker blir man kär så får man lösa avståndet, men jag är tyvärr inte flyttbar på grund av mina barn."

:banghead:
Det där hatar jag.
Det löser sig dvs DU ska flytta och anpassa dig

Jag fick mail igår av en kille (man) som bor alldeles för långt bort, vilket jag skrev att jag tyckte. Han svarade att han är seriös och flyttbar och letar jobb i de södra delarna av Sverige. Jag har absolut ingen aning om ifall det stämmer (jag är skeptisk mot det mesta och de flesta...) men vi "pratar" lite på kik och han verkar ok så här långt. Dvs inget försök till snuskprat på första dygnet... ;)

Mina "mailkonversationer" har dock en förmåga att rinna ut i sanden om vi inte lyckas få till en träff hyfsat snart. Jag tröttnar, och hittar fel i allt som skrivs... :cautious:

Suck. Killen jag träffat två gånger verkar vara en överanalyserande typ.
Fick ett meddelande idag om att det är svårt att tolka jag vill fortsätta träffa honom och att jag inte föreslår aktiviteter när vi ska träffas.
Ursäkta?
Jag föreslog fika och vart på första dejten, så då fick han bestämma andra. Sen har vi sagt att vi skulle ses nu i veckan.
Jag har skrivit ett par meddelanden på sidan till honom, och både då och på dejten har jag skrivit att jag vill fortsätta träffa honom,
Så jag vet inte om han är jätteosäker och vill ha bekräftelse hela tiden?
Det känns lite trist, som att någon letar fel på en? Jag svarar ju på meddelandena och har ställt massa frågor på dejterna. Men jag tror han är osäker.

Suck. Killen jag träffat två gånger verkar vara en överanalyserande typ.
Fick ett meddelande idag om att det är svårt att tolka jag vill fortsätta träffa honom och att jag inte föreslår aktiviteter när vi ska träffas.
Ursäkta?
Jag föreslog fika och vart på första dejten, så då fick han bestämma andra. Sen har vi sagt att vi skulle ses nu i veckan.
Jag har skrivit ett par meddelanden på sidan till honom, och både då och på dejten har jag skrivit att jag vill fortsätta träffa honom,
Så jag vet inte om han är jätteosäker och vill ha bekräftelse hela tiden?
Det känns lite trist, som att någon letar fel på en? Jag svarar ju på meddelandena och har ställt massa frågor på dejterna. Men jag tror han är osäker.
Nu ringde jag killen,
Jag är mer så.. Rakt på sak..istället för att skriva på en dejtingsida där det kan bli missförstånd.
Så nu ska vi ta en promenad i veckan.

Jag fick just mail av en snubbe som bor 90 mil ifrån mig. Frågade honom hur sjutton han hade tänkt att det skulle funka, och då skriver han "Ja jag tänker blir man kär så får man lösa avståndet, men jag är tyvärr inte flyttbar på grund av mina barn."

:banghead:

Vad härligt! eller vilket jävla ärkepucko.
Lösningen var uppenbarligen att du lösa problemet genom att flytta -

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 297
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 999
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 772
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Släpande bakben
  • Annonsera mera VII