Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste fråga en sak.
Jag fick ett mejl från en person som jag mailat till för jag gillade hans profil. Fick svar om att han ville inleda med sex och sen se om det blev förhållande. Jag förklarade att jag inte var intresserad av det utan vill ha relation först och ta sex som det kommer. Sen tog han kontakt igen och vi mailade lite.
Då skrev han att det inte är problem att göra som jag vill dvs vänta ngt med sex...Men att han är en sexuell person och behöver runka tre gånger om dan. Men om jag inte har problem med att han får göra det så kan han vänta hur länge som helst..,

Alltså.. Varför skulle jag bry mig om hur mkt han runkar? Ens om vi hade ett förhållande?
Om det inte är så att han aldrig vill träffa mig eller aldrig vill ha sex med mig för att han är upptagen med runkandet.Brukar folk ha åsikter om hur mkt partnern runkar?

Jag var på en hastigt påkommen dejt med R ikväll, Uppsala-killen. Hann bara hem och vända efter julfirandet så han fick se mig både oduschad och osminkad. :) Planen var att bara ta en promenad (det snöade så smink kändes meningslöst) men jag blev hungrig så det blev även mat. Ingen wow-känsla, men trevlig och verkar vara en mysig person. Men bor som sagt i Uppsala och det ställer ju till.

Måste fråga en sak.
Jag fick ett mejl från en person som jag mailat till för jag gillade hans profil. Fick svar om att han ville inleda med sex och sen se om det blev förhållande. Jag förklarade att jag inte var intresserad av det utan vill ha relation först och ta sex som det kommer. Sen tog han kontakt igen och vi mailade lite.
Då skrev han att det inte är problem att göra som jag vill dvs vänta ngt med sex...Men att han är en sexuell person och behöver runka tre gånger om dan. Men om jag inte har problem med att han får göra det så kan han vänta hur länge som helst..,

Alltså.. Varför skulle jag bry mig om hur mkt han runkar? Ens om vi hade ett förhållande?
Om det inte är så att han aldrig vill träffa mig eller aldrig vill ha sex med mig för att han är upptagen med runkandet.Brukar folk ha åsikter om hur mkt partnern runkar?
Jag har svårt att tro det, jag har aldrig brytt mig i alla fall. Lite gränslöst att ta upp sina onanivanor i en inledande mejlväxling tycker jag.

Jag har svårt att tro det, jag har aldrig brytt mig i alla fall. Lite gränslöst att ta upp sina onanivanor i en inledande mejlväxling tycker jag.
Ja det var väl mest det jag tänkte,
Eller så är han bara rakt på sak?
Jag vet inte.., en del av mig tycker det är lite roligt att han gör det och en del av mig ryggar tillbaka lite.

Måste fråga en sak.

Låter som nån som har taskiga erfarenheter från tidigare relationer och inte kan frigöra sig från det.....
Osexigt - om uttrycket tillåts i det här sammanhanget.

Och jag råkade aktivera mitt pausade konto på HP. Var som vanligt lite snabb, läste inte hur det funkade. Trodde det gick att avsluta kontot, men det gick ju tydligen inte.

Det går bara att pausa, sen försvinner kontot av sig själv. Och aktiverar en det så får man inte pausa det förrän om en vecka...suck...känner mig lite taskig mot de som skriver till mig nu (hann komma flera mail bara på en dag).

Och jag tänkte inte ta bort kontot för att jag tror att jag har hittat den rätte, kände bara att oavsett hur det går med herr pälsdjursallergiker så orkar jag inte köra ett varv till med nätdejtingen.

Och jag råkade aktivera mitt pausade konto på HP. Var som vanligt lite snabb, läste inte hur det funkade. Trodde det gick att avsluta kontot, men det gick ju tydligen inte.

Det går bara att pausa, sen försvinner kontot av sig själv. Och aktiverar en det så får man inte pausa det förrän om en vecka...suck...känner mig lite taskig mot de som skriver till mig nu (hann komma flera mail bara på en dag).

Och jag tänkte inte ta bort kontot för att jag tror att jag har hittat den rätte, kände bara att oavsett hur det går med herr pälsdjursallergiker så orkar jag inte köra ett varv till med nätdejtingen.

När jag hade HP för massa år sen och ville radera mitt konto mailade jag dom bara, så fixade dom det.

Måste fråga en sak.

Fullständigt störd grej att ta upp på mejlstadiet med någon man inte känner. Sociala skills? Not so much.

Fullständigt störd grej att ta upp på mejlstadiet med någon man inte känner. Sociala skills? Not so much.

Jag har lyckats leva med samma partner i 8 år utan att ta upp hur ofta dylik aktivitet sker trots att jag pratar tvångsmässigt om allt.
Nissen kanske mastrubrerar offentligt och tvångsmässigt så det är bra att veta?

Älskar när sånt kommer upp snabbt, då behöver man inte lägga onödig energi på folk.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 297
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 003
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 780
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka