Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast jag har sambo (och mer än nöjd med vår relation) är jag ibland sugen på att gå med i Elitsinglar bara för att titta vad det är för människor som rör sig där :angel:. Undra om man duger om man jobbar inom djursjukvården eller om det inte är fint nog (och framförallt för dåligt betalt)?

Nej, jag har inga planer på att gå med, men som sagt nyfiken på vilka som gör det. Kan inte nån här gå med bara för att?

Det lilla jag sett så har de krav på inkomst, kommer inte ihåg exakt hur mycket men tror det var 500 000 kr eller 550 000 kr/år.

Tänkte att jag kunde erbjuda mig att vara försökskanin på Elitsinglar, för registreringen har de inga krav på inkomst iaf även om man får ange sin inkomst och hur viktig ens partners inkomst är.

Väl inne som basanvändare kan man inte se några bilder och att betala är svindyrt (såklart). Men känner igen några av de få profilerna jag kunde få se från andra dejtingsidor iaf.

Har en bekant som använt sidan, karriären är väldigt viktig för henne, men tror inte hon hittat något långvarigt där än.

Jag har varit på dejt. Jätterolig kille. Men, som vanligt, noll och inget klick. :arghh:
Han blev dock väldigt förtjust i mig. Och det är jag ju tacksam för, även om det liksom måste gå åt båda håll för att bli nåt.

VARFÖR ÄR DET SÅ SVÅRT????? Tänk om jag inte KAN bli kär i någon igen!!??! :nailbiting:

Tänkte att jag kunde erbjuda mig att vara försökskanin på Elitsinglar, för registreringen har de inga krav på inkomst iaf även om man får ange sin inkomst och hur viktig ens partners inkomst är.

Väl inne som basanvändare kan man inte se några bilder och att betala är svindyrt (såklart). Men känner igen några av de få profilerna jag kunde få se från andra dejtingsidor iaf.

Har en bekant som använt sidan, karriären är väldigt viktig för henne, men tror inte hon hittat något långvarigt där än.
Aha, då var det kanske ngn annan "elit"-sajt jag läste det på.

Jag har varit på dejt. Jätterolig kille. Men, som vanligt, noll och inget klick. :arghh:
Han blev dock väldigt förtjust i mig. Och det är jag ju tacksam för, även om det liksom måste gå åt båda håll för att bli nåt.

VARFÖR ÄR DET SÅ SVÅRT????? Tänk om jag inte KAN bli kär i någon igen!!??! :nailbiting:
Man kan tro ibland att det är större chans att bli miljonär på lotto...

"singel ...!!! Du är väldigt snygg och ser trevlig ut .. Ditt val eller killarna blev blinda?"

:meh:

Ännu en gång undrar jag om det är värt det. Men ingen lär ju knacka på min dörr (och frågan är om jag skulle släppa in någon oväntad, kaffe har jag ju inte heller!) så det är väl bara att bita ihop.
Trägen vinner sägs det ju.

Testar ytterligare en sida. Be2. Men där måste man betala för att kunna ha kontakt eller se bilder.

Jag har faktiskt ingen lust att betala med tanke på vilket magert utbud HP som är gratis har gett.

Oh.. ännu en härlig. "Hej du är väldigt snygg så jag vill gärna lära känna dig :)"

Nåväl, pratar lite smått med några som är trevliga, dessvärre bor de flesta för långt bort för att det ska vara värt det egentligen. Men trevliga konversationer livar ju upp tillvaron i alla fall. Några på jobbet har "anammat mitt singelskap" så vi får väl se om de kan skaka fram något bra, haha.

Jag fick just mail av en snubbe som bor 90 mil ifrån mig. Frågade honom hur sjutton han hade tänkt att det skulle funka, och då skriver han "Ja jag tänker blir man kär så får man lösa avståndet, men jag är tyvärr inte flyttbar på grund av mina barn."

:banghead:

Jag fick just mail av en snubbe som bor 90 mil ifrån mig. Frågade honom hur sjutton han hade tänkt att det skulle funka, och då skriver han "Ja jag tänker blir man kär så får man lösa avståndet, men jag är tyvärr inte flyttbar på grund av mina barn."

:banghead:

Han hade ingen lösning på hur man ens blir kär i det läget när man inte kan ses? Haha man slutar aldrig förvånas över folk.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 297
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 999
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 772
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Släpande bakben
  • Annonsera mera VII