Enligt deras hemsida får de 18,000 nya medlemmar varje veckaÄr det någon som har använt eller känner någon som har använt Elitsinglar? Finns de på riktigt? Hur stor kundkrets kan de ha? Tre personer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Enligt deras hemsida får de 18,000 nya medlemmar varje veckaÄr det någon som har använt eller känner någon som har använt Elitsinglar? Finns de på riktigt? Hur stor kundkrets kan de ha? Tre personer?
Det lilla jag sett så har de krav på inkomst, kommer inte ihåg exakt hur mycket men tror det var 500 000 kr eller 550 000 kr/år.Någon som är medlem som vet om det finns krav på att få bli medlem?
Dvs måste man ha viss inkomst, utseende etc?
Attans. Då saknar jag ca 50' per år i inkomst för att få gå med.Det lilla jag sett så har de krav på inkomst, kommer inte ihåg exakt hur mycket men tror det var 500 000 kr eller 550 000 kr/år.
Oj, Vad oelit jag är då. Jag som känner mig rik när jag tjänar typ 24' i månadenDet lilla jag sett så har de krav på inkomst, kommer inte ihåg exakt hur mycket men tror det var 500 000 kr eller 550 000 kr/år.
Nu måste du ju bli motiverad att kämpa för att komma upp i eliten.Oj, Vad oelit jag är då. Jag som känner mig rik när jag tjänar typ 24' i månaden.
Jag är SÅ motiverad! Ska sluta nöja mig med ordinär spanjor och istället jobba hårt för att lyckas snärja en riktig elitmanNu måste du ju bli motiverad att kämpa för att komma upp i eliten.
Det lilla jag sett så har de krav på inkomst, kommer inte ihåg exakt hur mycket men tror det var 500 000 kr eller 550 000 kr/år.
Aha, då var det kanske ngn annan "elit"-sajt jag läste det på.Tänkte att jag kunde erbjuda mig att vara försökskanin på Elitsinglar, för registreringen har de inga krav på inkomst iaf även om man får ange sin inkomst och hur viktig ens partners inkomst är.
Väl inne som basanvändare kan man inte se några bilder och att betala är svindyrt (såklart). Men känner igen några av de få profilerna jag kunde få se från andra dejtingsidor iaf.
Har en bekant som använt sidan, karriären är väldigt viktig för henne, men tror inte hon hittat något långvarigt där än.
Man kan tro ibland att det är större chans att bli miljonär på lotto...Jag har varit på dejt. Jätterolig kille. Men, som vanligt, noll och inget klick.
Han blev dock väldigt förtjust i mig. Och det är jag ju tacksam för, även om det liksom måste gå åt båda håll för att bli nåt.
VARFÖR ÄR DET SÅ SVÅRT????? Tänk om jag inte KAN bli kär i någon igen!!??!![]()
Man kan tro ibland att det är större chans att bli miljonär på lotto...
Jag fick just mail av en snubbe som bor 90 mil ifrån mig. Frågade honom hur sjutton han hade tänkt att det skulle funka, och då skriver han "Ja jag tänker blir man kär så får man lösa avståndet, men jag är tyvärr inte flyttbar på grund av mina barn."
![]()
Det var det min fråga till honom gick ut på egentligen, men han kanske tänkte att en träff skulle räcka, vi skulle bli blixtkära och jag flytta in hos honom!Han hade ingen lösning på hur man ens blir kär i det läget när man inte kan ses? Haha man slutar aldrig förvånas över folk.