Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter att jag kollat lite i denna tråden så tänkte jag "äh ska man gå med i happypancake igen tro?" så det gjorde jag.
Skapade en profil men utan text då jag inte visste vad jag ville skriva just då.
Så har bara en bild samt det man kan fylla i (hårfärg, längd, osv)

Fått ett mail.
"Gillar din profil starkt tycker den utstrålar något speciellt kanske ett starkt självförtroende."

Och jag känner att varför gick jag med... Jag har som sagt ingen text alls på min profil...

Även jag fick det där mailet trots tom presentation under min korta karriär på hp. Ovanligt osmart massmail tycker jag. :D

Efter att jag kollat lite i denna tråden så tänkte jag "äh ska man gå med i happypancake igen tro?" så det gjorde jag.
Skapade en profil men utan text då jag inte visste vad jag ville skriva just då.

Fått ett mail.
"Gillar din profil starkt tycker den utstrålar något speciellt kanske ett starkt självförtroende."

Och jag känner att varför gick jag med... Jag har som sagt ingen text alls på min profil...
Den har jag också fått... Inte svarar, men han tittar in lite titt som tätt på min sida.

Fått ett mail.

Haha :rofl:
Även jag har fått från honom :D
Han skrev samma sak på två olika sidor, den tredje hade jag hunnit fylla i och då verkar han inte tycka är lika spännande :laugh:.

På tal om dejting så kollar jag Bonde söker fru 10 års jubileum och bara ler med hela hjärtat!
Åh, tänk att få bli sådär kär!! :love:

Idag pratade jag med M Två timmar i tefefon. Ungefär hela vägen hem från tatueraren.
Tiden bara sprang iväg och plötsligt var jag hemma.
Helt fantastiskt faktiskt.
I morgon ska vi äntligen ses. Vi är flitiga användare av snapchat så jag har sett hur många bilder som helst på honom så det lär inte bli några överraskningar.
Vi klickar otroligt bra.

Jag har börjat snacka med en kille på Tinder som verkar toppen och som vill ses. Dessvärre bor han i Uppsala (26 mil bort) och är bara här för att fira jul hos familjen. Och det känns ju lite värdelöst att han bor så långt bort. Är det inte typiskt att just en sådan person ska kännas bra?!

Rapport från gårdagens dejt ;) Drack vin och pratade, intrycket av honom i text stämde rätt bra överens med verkligheten också :) Och även bilderna då ;) Och han frågade i sms kontakt senare om jag ville ses igen och jag sa ja. Fast nu har han inte svarat på det sms jag skickade för en timme sen så han har kanske ändrat sig haha, för han brukar vara snabb.

Halvt KL...
Ja det lockar ju inte direkt folk till att stanna och inte heller vill man träffa karln..
Det håller jag verkligen med om.
Fast... det tycker jag inte att en tom presentation gör heller. Själv värderar jag en presentationstext betydligt högre än en bild. En profilbild utan text känns helt ointressant i mina ögon. Kanske tur att människor är olika på den punkten. :)

Halvt KL...

Det håller jag verkligen med om.
Fast... det tycker jag inte att en tom presentation gör heller. Själv värderar jag en presentationstext betydligt högre än en bild. En profilbild utan text känns helt ointressant i mina ögon. Kanske tur att människor är olika på den punkten. :)

Ja?
Jag skrev ingen text just då mitt i natten för jag kom inte på vad jag skulle skriva. Nu har jag en text.

Ja?
Jag skrev ingen text just då mitt i natten för jag kom inte på vad jag skulle skriva. Nu har jag en text.
Det var ju Azalea som nämnde att hon inte hade någon text, jag har ingen aning om du haft/har eller inte. :)
Tänkte mest på att det finns många med uppenbarligen rätt gamla profiler som tycker att det känns bäst att avstå från presentation. Vilket jag helt enkelt har litet svårt att förstå.

Hur blockar man någon på pannkakan egentligen?

Jag fick meddelande av någon som klart och tydligt inte läst min presentationstext. Jag hänvisade honom till presentationen för att få svar på sin fråga, och då "lackar han ur" med att ifrågasätta varför jag inte bara kan svara på frågan, att han läst min presentation, och att folk brukar ljuga i sin presentationstext. Att han genom sin fråga visar att han har intresse för mig. Och bla bla... Så jag känner att jag vill blocka personen, orkar inte med folk som inte läser presentationstexten, eller om han nu gjort det trots allt, inte respekterar vad som står där.

I övrigt träffade jag någon för en dryg vecka sedan. Vi har så mycket gemensamt och det är vansinnigt kul att prata med honom! Har skickat långa meddelanden både före och efter träffen. Tror dock han var rätt nervös på träffen, för det var väldigt stelt och vi stod upp och pratade i mer än en timme, bara flyttade ståplats mellan varven. :D Men frånsett det var träffen trevlig, och det lär bli fler gånger.

Hur blockar man någon på pannkakan egentligen?

Om man går in på personens profil så finns det en blockera-länk högst upp, syns nästan bättre på mobilversionen än webbversionen.
Jag började använda den flitigt ganska nyligen, väldigt skönt (även om det mest bara är för folk som besöker eller gillar ofta).

Det var ju Azalea som nämnde att hon inte hade någon text, jag har ingen aning om du haft/har eller inte. :)
Tänkte mest på att det finns många med uppenbarligen rätt gamla profiler som tycker att det känns bäst att avstå från presentation. Vilket jag helt enkelt har litet svårt att förstå.

Liksom @sweep hade inte jag heller hunnit författa en än när det omtalade mailet kom, vilket gjorde att mailet kändes ännu mer löjligt med tanke på dess innehåll :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 297
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 999
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 772
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka