Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha... exakt sådär är jag också...
Jag har ju varit på två dejter med en person..., och har mailat med några andra.
men på ett sätt känns det fel att dejta flera samtidigt..
Jag är för moralisk...

Du har din moral, som varken är större eller mindre än någon annans.

Själv skulle jag säkert anses djupt omoralisk av somliga eftersom jag inte söker en relation men har tillgång till ett par förträffliga servicemän. Min moral ser ut på ett annat sätt och är varken bättre eller sämre än din.

Ska på dejt ikväll med en kille, man känner mig oärlig typ otrogen för att jag har en massa smskontakt med en annan kille?!? Jag har alldeles för mycket moral tror jag...:crazy: För även om jag tänker omvänt, alltså att dom gör det samma, så känns det helt ok för mig, så varför bryr jag mig?:down:

Förstår precis vad du menar...:crazy:

Ska på dejt ikväll med en kille, man känner mig oärlig typ otrogen för att jag har en massa smskontakt med en annan kille?!? Jag har alldeles för mycket moral tror jag...:crazy: För även om jag tänker omvänt, alltså att dom gör det samma, så känns det helt ok för mig, så varför bryr jag mig?:down:

Haha... exakt sådär är jag också...
Jag har ju varit på två dejter med en person..., och har mailat med några andra.
men på ett sätt känns det fel att dejta flera samtidigt..
Jag är för moralisk...

Jag har också jättesvårt att dejta flera samtidigt. Jag har så himla svårt att överhuvudtaget vara intresserad av flera samtidigt.
Det är bland annat därför det går så trögt för min del i nätdejtingvärlden. Den bygger lite grann på att avverka folk i en rasande takt, helst parallellt med varandra, för att ha en chans att hitta "rätt".

Sen har jag uppenbarligen en massa andra issues också som ställer till det för mig... :grin:

T dissade mig pga magkänslan... Lite komiskt i det hela är ju att jag i vanliga fall är supersnabb på att "döma" någon och nu jobbar på att inte vara det, så är han nu som jag brukar vara... Jag var inte säker på om han var "rätt", men tänkte att jag inte skulle bilda mig en uppfattning för fort.
Hur svårt ska det va att lyckas hitta en bra match?!

Efter att jag kollat lite i denna tråden så tänkte jag "äh ska man gå med i happypancake igen tro?" så det gjorde jag.
Skapade en profil men utan text då jag inte visste vad jag ville skriva just då.
Så har bara en bild samt det man kan fylla i (hårfärg, längd, osv)

Fått ett mail.
"Gillar din profil starkt tycker den utstrålar något speciellt kanske ett starkt självförtroende."

Och jag känner att varför gick jag med... Jag har som sagt ingen text alls på min profil...

Efter att jag kollat lite i denna tråden så tänkte jag "äh ska man gå med i happypancake igen tro?" så det gjorde jag.
Skapade en profil men utan text då jag inte visste vad jag ville skriva just då.

Fått ett mail.
"Gillar din profil starkt tycker den utstrålar något speciellt kanske ett starkt självförtroende."

Och jag känner att varför gick jag med... Jag har som sagt ingen text alls på min profil...

Den har man ju sett... måste vara ngn som kör med samma till alla :p

Fått ett mail.

Haha! Precis det mailet fick jag igår!

Fått ett mail.

Ånej...
exakt såna mejl har jag också fått.. och inser nu att då har jag gått på dom...:o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 994
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 769
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka