Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men om han har hittat ngt intressantare borde han väl inte besöka din profil?

Han kanske ville jämföra? Eller så klickade han fel.
Han läste mina mail och besökte min profil en minut efter. Så det kan lika gärna ha varit ett misstag.

Hursomhelst, det känns ju tråkigt såklart men som sagt, hellre nu än när man träffats och fattat tycke.

Han kanske ville jämföra? Eller så klickade han fel.
Han läste mina mail och besökte min profil en minut efter. Så det kan lika gärna ha varit ett misstag.

Hursomhelst, det känns ju tråkigt såklart men som sagt, hellre nu än när man träffats och fattat tycke.

Så är det ju såklart :)

Jag var ju på dejt med en karl som jag inte kände att det klickade med. Han verkade dock tycka det och skulle ringa mig dagen efter, vilket han inte gjorde. Men ändå hade han varit in på min profil efter det flera gånger. Tycker en del har konstiga "titta-på-profil-vanor"...

Kan det inte vara så att man går in utan att mena något med det?
Om jag tex gör en sökning på dejtingsidan så får jag upp ett antal. Då går jag in på den första profilen på listan. Sen kan jag när jag är på den profilen gå vidare till nästa profil genom att trycka på en pil.
Dvs jag behöver inte aktivt välja att gå in på just en persons profil utan den kommer automatiskt då jag bläddrar.

Kan det inte vara så att man går in utan att mena något med det?
Om jag tex gör en sökning på dejtingsidan så får jag upp ett antal. Då går jag in på den första profilen på listan. Sen kan jag när jag är på den profilen gå vidare till nästa profil genom att trycka på en pil.
Dvs jag behöver inte aktivt välja att gå in på just en persons profil utan den kommer automatiskt då jag bläddrar.

Så kan det ju vara när en besöker en profil första gången. Men om en har haft kontakt innan så är nog inte det förklaringen. Eller de där som kollar in ens profil en gång per dag typ, men aldrig skickar ett mail (de kanske väntar sig att jag ska göra det...).

Så kan det ju vara när en besöker en profil första gången. Men om en har haft kontakt innan så är nog inte det förklaringen. Eller de där som kollar in ens profil en gång per dag typ, men aldrig skickar ett mail (de kanske väntar sig att jag ska göra det...).
För mig är det förklaringen. Jag har varit inne på sidor många ggr utan att vara intresserad. Profilerna fortsätter komma upp tills dess man blockar dom.
Och det är lättast att bläddra så. Annars måste jag backa ett steg tillbaka till sökresultatet

Så är det ju såklart :)

Jag var ju på dejt med en karl som jag inte kände att det klickade med. Han verkade dock tycka det och skulle ringa mig dagen efter, vilket han inte gjorde. Men ändå hade han varit in på min profil efter det flera gånger. Tycker en del har konstiga "titta-på-profil-vanor"...

Ja, eller så är folk som jag och har ett engångsminne... Jag är själv hopplös och stalkar folk tätt som oftast helt enkelt för att jag inte kommer ihåg dem.

Fast någon jag dejtat skulle jag nog minnas jag. Hoppas jag....

Ja, eller så är folk som jag och har ett engångsminne... Jag är själv hopplös och stalkar folk tätt som oftast helt enkelt för att jag inte kommer ihåg dem.

Fast någon jag dejtat skulle jag nog minnas jag. Hoppas jag....

Jag har också råkat klicka in på samma person flera gånger utan att vara intresserad, för att jag glömt att jag tittat på den tidigare. Men jag hade några som kollade in min profil varje dag...i typ en månads tid...så dåligt minne kan väl ingen ha?

Fast nu har snyggingen varit inne igen och dessutom gillat min nya profilbild samt min presentationstext...?! :confused:

Och han blir ännu märkligare. Nu mailade han och frågade om jag hittat nåt ragg...?

Och jag svarade att jag är dålig på att ragga men att jag trodde att jag hittat honom.
Då svarade han "Hahaha det tror jag inte på, men lycka till...."

Alltså - WTF??!! Han som verkade så bra!!?

Helt ärligt så fattar jag ingenting.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 993
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 765
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka