Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast om killen ser tilltalande ut för mig och kanske även har en vettig presentation så har jag faktiskt svarat "hej" tillbaka, för att ge honom en chans att bättra sig typ. Det kan ju komma nåt vettigare då :)
Jag brukar svara men min erfaren är att det inte brukar bli bättre. Sen beror det såklart om man bara vill kallprata eller ha ett djupare samtal.

Igår kväll kom jag på att jag skulle träffat en snubbe i söndags.
Jag var så upptagen med annat att jag glömde bort det.
Hörde av mig igår och skrev som det var, jag glömde.
Han har inte svarat.
Folk är så stingsliga :p :D
Var det så att ni hade bestämt tid och plats så han stod och väntade på dig?
Eller bara att ni skulle höras..

Dom är så sköna, dom där sammanbitna bilderna i kombo med en profiltext som talar om hur glada och spralliga dom är.
Precis..
Alltid positiv, glad och jag har ett charmigt leende var det en som skrev. Han såg så arg ut så jag nästan blev rädd.

Råkade se en annan profil med en jättearg bodybuilder. Eller han såg jättearg ut. Förutom arga bilden hade han bara bilder på sina enorma biceps. Och tribal-tatueringar....

Du är nog met storsint än jag...

Fast jag gillar verkligen dom här trådarna - dom ger mig större förståelse för varför just jag är singel! :D
Haha, storsint vet jag inte riktigt... Jag har "dömt ut" dejter på grunda av fula skor, dålig andedräkt, fula kläder, konstig doft, stökigt hem, inget körkort, otränad kropp... Ja listan kan göras oändlig, och ska vi gå in på min sortering på vilka jag svarar på hp så blir listan vädigt mycket längre. Att jag svarat på ett "hej" har alltså inte hänt så många gånger, typ kanske tre på under alla år ;)

Och jag har som sagt varit singel i typ all modern tid ;) Undra varför?:confused:

Haha, storsint vet jag inte riktigt... Jag har "dömt ut" dejter på grunda av fula skor, dålig andedräkt, fula kläder, konstig doft, stökigt hem, inget körkort, otränad kropp... Ja listan kan göras oändlig, och ska vi gå in på min sortering på vilka jag svarar på hp så blir listan vädigt mycket längre. Att jag svarat på ett "hej" har alltså inte hänt så många gånger, typ kanske tre på under alla år ;)

Och jag har som sagt varit singel i typ all modern tid ;) Undra varför?:confused:
Kanske bäst att tillägga innan jag blir påhoppad att det även varit brist på attraktion, för jag kan nog överleva ett par fula skor om allt annars känns bra ;)

Igår kväll kom jag på att jag skulle träffat en snubbe i söndags.
Jag var så upptagen med annat att jag glömde bort det.
Hörde av mig igår och skrev som det var, jag glömde.
Han har inte svarat.
Folk är så stingsliga :p :D

Usch den gjorde jag för flera år sen... Kände mej gräslig ... Det blev inget med den... Vilket jag faktiskt kan förstå... men kände mej verkligen hemsk ! :(

Fast om killen ser tilltalande ut för mig och kanske även har en vettig presentation så har jag faktiskt svarat "hej" tillbaka, för att ge honom en chans att bättra sig typ. Det kan ju komma nåt vettigare då :)

Så har jag också gjort. Fast helt ärligt så har det oftast inte gett så mkt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 991
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 765
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka