Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror faktiskt att den där übersnygga snubben är seriöst intresserad av mig! :nailbiting:

Och han har så sunda värderingar och verkar så genomvettig så jag knappt tror att han är på riktigt...

Glöm inte kolla upp honom.
Jag skrev lite med en snygg man, googlade bilderna och de var stulna.

Jag börjar bli lite trött på män.
När jag va yngre kändes allting mycket lättare. Nu när man fyllt 30 känns alla så jäkla seriösa. Hur ser du på ett här, vad tänker du om detta, hur ser du på din framtid?
Det ska planeraa och analyseras om allting.

Herregud! Låt mig vara, jag vill äta tårta till kvällsmat och kolla på Lejonkungen.

@Bison
Håller med..,
En kille som jag började chatta med frågade direkt varför mitt förra förhållande tog slut tex. Och massa andra sådana frågor, och varför man är singel etc
Jag gillar inte såna frågor när man chattar första gången, Varför ett förhållande tar slut tex kan ju vara komplicerat och inget man kanske vill prata om direkt.

Jag börjar bli lite trött på män.
När jag va yngre kändes allting mycket lättare. Nu när man fyllt 30 känns alla så jäkla seriösa. Hur ser du på ett här, vad tänker du om detta, hur ser du på din framtid?
Det ska planeraa och analyseras om allting.

Herregud! Låt mig vara, jag vill äta tårta till kvällsmat och kolla på Lejonkungen.
Oj, det där har jag sluppit hittills. Tack och lov för det! Jag kanske bara träffar omogna killar? :D

Hoppas du upplyste honom om att han råkat lägga ut fel bild!! Sånt kan ju bli pinsamt:o
Tur du upptäckte hans miss:up:

Miss ? Vi pratar en MASSA bilder... Det va fullt medvetet från hans sida... Men när jag påpekade de och dessutom skickade 3 bilder på "honom" som jag hittat på nätet försvann han och hans bilder från nätet (Badoo) Han anmäla honom dock !

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 991
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 762
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka