Ja.. Jag kan ju inte säga något om andras risktagandenMen jag tycker det verkar onödigt att utsätta sig för stora risker när det finns killar som inte känns som en enda stor chanstagning.
Tur att var och en får bestämma själva över sina liv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja.. Jag kan ju inte säga något om andras risktagandenMen jag tycker det verkar onödigt att utsätta sig för stora risker när det finns killar som inte känns som en enda stor chanstagning.
Ja, varför han gör det kan säkert ha många olika förklaringar.Har funderat på det där under de här dagarna vi har haft kontakt. Varför gör han det här? Varför gör jag det här? Min självkänsla är det inga större fel på, men i ärlighetens namn så känns det nog ändå bra att bli "sedd" och få lite uppskattning. En liten kick och egoboost. Sånt tycker väl alla om? Så ja, varför inte...
Vill ännu tillägga en detalj - mannen är inte gift, "bara" sambo
Ja, vem har inte det?Bekräftelsebehov finns det väl ingen som inte har?
Sen är det ju lite olika var och hur man söker bekräftelse.
Jag påpekar mest detta för att det i de här trådarna lite väl ofta framställs som något slags svår karaktärsbrist hos personer (kanske främst män på dejtingsidor) att de har bekräftelsebehov. Jag tänker: det är klart att de har! Vem har inte det?
Har funderat på det där under de här dagarna vi har haft kontakt. Varför gör han det här? Varför gör jag det här? Min självkänsla är det inga större fel på, men i ärlighetens namn så känns det nog ändå bra att bli "sedd" och få lite uppskattning. En liten kick och egoboost. Sånt tycker väl alla om? Så ja, varför inte...
Vill ännu tillägga en detalj - mannen är inte gift, "bara" sambo
Vad skönt. Då är det ju ingen riktig relation.
Kul skitlass jag fick på mig. Tack! ...och tack till er som hurrar för inlägget också. Hoppas ni har läst det jag skrivit om saken efter det. Hoppas ni haft viljan att förstå vad jag menar.
Hoppas ni mår bra!
Jag har läst vad du skrivit om det senare, jag tycker dock ändå att det är en märklig och rätt otrevlig sak att påpeka att någon är "bara" sambo.
(Och "skitlass", verkligen?)
Vem har skrivit att alla män är skitstövlar?Hmmm- nu har jag läst ikapp 15 sidor här- blev inte mycket klokare än an herpes e skit, män är skitstövlar å att nån har tur i kärlek- precis som verkliga livet ju
gonatt från sjuksängen i mörkaste småland
Äh, skit i detHoppas du mår bra!
@tott kanske inte vill ha en seriös relation just nu?Vilken underlig trådutveckling.
Var och en ansvarar för sin relation, Tott har inget ansvar för andras trohet i förhållandet, enligt mig. Däremot hade jag undvikit situationen om jag själv vart intresserad av ett förhållande, och intresserad av den här mannen. Det tar trots allt plats i tanke och hjärta, plats som inte finns om jag vill vara öppen för en seriös relation.
Har ni fått tomtegröt i ögonen, folks?Vad skönt. Då är det ju ingen riktig relation.
Har ni fått tomtegröt i ögonen, folks?
@tott skrev ju att han var sambo som svar till någon som skrivit att han var gift. En ren rättelse alltså.
Som vanligt är det BARA JAG som fattar nåt här!![]()
Förlåt....e lite febervimsig men tyckte mig läsa att det bara var män som satt på nätet å raggade fast dom hade sällskapVem har skrivit att alla män är skitstövlar?
@tott kanske inte vill ha en seriös relation just nu?
Hen kanske bara vill flirtar runt lite och se vad som finns och bli lite småkär?
Det var nog ingen som skrev att alla män gör det.Förlåt....e lite febervimsig men tyckte mig läsa att det bara var män som satt på nätet å raggade fast dom hade sällskap
Fast- jag kan ju ha läst fel åxå haha
S
Har du kollat så utseendet faktiskt var i nutida verklighet än?Jag tror faktiskt att den där übersnygga snubben är seriöst intresserad av mig!
Och han har så sunda värderingar och verkar så genomvettig så jag knappt tror att han är på riktigt...