Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har funderat på det där under de här dagarna vi har haft kontakt. Varför gör han det här? Varför gör jag det här? Min självkänsla är det inga större fel på, men i ärlighetens namn så känns det nog ändå bra att bli "sedd" och få lite uppskattning. En liten kick och egoboost. Sånt tycker väl alla om? Så ja, varför inte... :)

Vill ännu tillägga en detalj - mannen är inte gift, "bara" sambo
Ja, varför han gör det kan säkert ha många olika förklaringar.
Han kanske fiskar efter sex?
Han och hans sambo kanske har ett öppet förhållande?
Han kanske har mycket dötid på jobbet och har tröttnat på wordfeud?
Han kanske vill separera och letar efter någon ny?
Sannolikheten att du inte är det första han flörtar med, är ganska stor.

Tids nog får du ju veta, men...för Guds skull, trilla inte dit och kära ner dig i karln..., det slutar bara i tårar....
Jag kan ha fel, men intrycket jag har fått av dig, är att duär en känslomänniska.

Jag tror att du gör det, för att du VILL bli kär.
(Inget fel med det,det är härligt att vara kär)

Bekräftelsebehov finns det väl ingen som inte har?

Sen är det ju lite olika var och hur man söker bekräftelse.

Jag påpekar mest detta för att det i de här trådarna lite väl ofta framställs som något slags svår karaktärsbrist hos personer (kanske främst män på dejtingsidor) att de har bekräftelsebehov. Jag tänker: det är klart att de har! Vem har inte det?
Ja, vem har inte det?

En del har bara väldigt mycket bekräftelsebehov

Hmmm- nu har jag läst ikapp 15 sidor här- blev inte mycket klokare än an herpes e skit, män är skitstövlar å att nån har tur i kärlek- precis som verkliga livet ju ;)
gonatt från sjuksängen i mörkaste småland

Har funderat på det där under de här dagarna vi har haft kontakt. Varför gör han det här? Varför gör jag det här? Min självkänsla är det inga större fel på, men i ärlighetens namn så känns det nog ändå bra att bli "sedd" och få lite uppskattning. En liten kick och egoboost. Sånt tycker väl alla om? Så ja, varför inte... :)

Vill ännu tillägga en detalj - mannen är inte gift, "bara" sambo

Vad skönt. Då är det ju ingen riktig relation.

Vad skönt. Då är det ju ingen riktig relation.

Kul skitlass jag fick på mig. Tack! ...och tack till er som hurrar för inlägget också. Hoppas ni har läst det jag skrivit om saken efter det. Hoppas ni haft viljan att förstå vad jag menar.
Hoppas ni mår bra!

Kul skitlass jag fick på mig. Tack! ...och tack till er som hurrar för inlägget också. Hoppas ni har läst det jag skrivit om saken efter det. Hoppas ni haft viljan att förstå vad jag menar.
Hoppas ni mår bra!

Jag har läst vad du skrivit om det senare, jag tycker dock ändå att det är en märklig och rätt otrevlig sak att påpeka att någon är "bara" sambo.

(Och "skitlass", verkligen?)

Vilken underlig trådutveckling.

Var och en ansvarar för sin relation, Tott har inget ansvar för andras trohet i förhållandet, enligt mig. Däremot hade jag undvikit situationen om jag själv vart intresserad av ett förhållande, och intresserad av den här mannen. Det tar trots allt plats i tanke och hjärta, plats som inte finns om jag vill vara öppen för en seriös relation.

Hoppas du mår bra!
Äh, skit i det
"De" gör ju på detta viset på detta forumet...:grin:

I en annan tråd kan en få på skallen för att en inte gillar när sambon sitter och chattar med andra...
Vi hade en sån tråd för inte så länge sen.
Kvinnan utmålades då som kontrollerande, svartsjuk, satmara, som inte tillät sin karl att sitta och sexchatta lite....:confused:

Vilken underlig trådutveckling.

Var och en ansvarar för sin relation, Tott har inget ansvar för andras trohet i förhållandet, enligt mig. Däremot hade jag undvikit situationen om jag själv vart intresserad av ett förhållande, och intresserad av den här mannen. Det tar trots allt plats i tanke och hjärta, plats som inte finns om jag vill vara öppen för en seriös relation.
@tott kanske inte vill ha en seriös relation just nu?
Hen kanske bara vill flirtar runt lite och se vad som finns och bli lite småkär?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 991
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 762
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka