R
Raderad medlem 94602
Håller tummarna!På väg hem från andra dejten med killen som verkade osäker och nervös...
Det kan nog bli bra det här...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarna!På väg hem från andra dejten med killen som verkade osäker och nervös...
Tänkte samma!Jaha? Men var är alla snaskiga (läs; snuskiga) detaljer, undrar jag?
![]()
Och "min" snygging har slutat svara. Han läser mailen och besöker min sida, men svarar inte på mailen.
Jag letar vidare.![]()
Vad störigt. Att fortsätta läsa och besöka sidan utan att svara. Kalla fötter? Ngt verkar ju fel i alla fall...
Men om han har hittat ngt intressantare borde han väl inte besöka din profil?Mm, det känns lite underligt. Han har antagligen fått ett intressantare "napp".
Det har ju dessvärre en förmåga att hända hela tiden i nätdejtingvärlden.
Men hellre nu än sen, när man träffats och fattat tycke för någon.![]()
Åh. Detta låter som en riktigt bra start. Kul!!@Voff
@Mona
@tigerflicka
Jag tänkte att ni ville ha en rapport från kvällen.
Vi åt middag, och denna gången ville jag se att det inte var som förra gången. Dvs då kände jag att jag " fick
ta ansvar för" konversationen. Dvs han kändes blyg och nervös då och slappnade bara av när jag frågade om hans intressen. Så nu ville jag se om det var annorlunda.
Och det blev riktigt annorlunda efter en stund. Vi pratade om barndom, viPratade om att vi båda förlorat våra pappor, vi pratade om att han gått i terapi och om våra osäkerheter.
Det kändes skönt och naturligt att prata om privata och personliga saker, Jag kände mig bekväm med honom. Som att jag kunde slappna av.
Så den sidan är jag nyfiken på att utforska mer. Är nyfiken på vart det kan leda,
För när han släpper sin blyga sida så känns det så bra. Jag gillar att vara med någon som inte är högljudd och tar plats och är grabbig vilket är det som de flesta jag träffar brukar vara....
Så detta ska bli spännande..
Samtidigt så ska jag inte måla upp för stora förhoppningar ännu utan det känns dom jag har roligt med dejtandet nu!
![]()
![]()
![]()
Jag är lite nyfiken på om du fick kontakt med honom efter att du hade bytt en del bilder på din sida?@Voff
@Mona
@tigerflicka
Jag tänkte att ni ville ha en rapport från kvällen.
Vi åt middag, och denna gången ville jag se att det inte var som förra gången. Dvs då kände jag att jag " fick
ta ansvar för" konversationen. Dvs han kändes blyg och nervös då och slappnade bara av när jag frågade om hans intressen. Så nu ville jag se om det var annorlunda.
Och det blev riktigt annorlunda efter en stund. Vi pratade om barndom, viPratade om att vi båda förlorat våra pappor, vi pratade om att han gått i terapi och om våra osäkerheter.
Det kändes skönt och naturligt att prata om privata och personliga saker, Jag kände mig bekväm med honom. Som att jag kunde slappna av.
Så den sidan är jag nyfiken på att utforska mer. Är nyfiken på vart det kan leda,
För när han släpper sin blyga sida så känns det så bra. Jag gillar att vara med någon som inte är högljudd och tar plats och är grabbig vilket är det som de flesta jag träffar brukar vara....
Så detta ska bli spännande..
Samtidigt så ska jag inte måla upp för stora förhoppningar ännu utan det känns dom jag har roligt med dejtandet nu!
![]()
![]()
![]()
Efter.Jag är lite nyfiken på om du fick kontakt med honom efter att du hade bytt en del bilder på din sida?
SedärEfter.
Jag tog bort bilderna där jag själv tycker jag är snyggast, mindre sexmejl har jag fått också sen bytet,