Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och han blir ännu märkligare. Nu mailade han och frågade om jag hittat nåt ragg...?

Och jag svarade att jag är dålig på att ragga men att jag trodde att jag hittat honom.
Då svarade han "Hahaha det tror jag inte på, men lycka till...."

Alltså - WTF??!! Han som verkade så bra!!?

Helt ärligt så fattar jag ingenting.
Men herregud, folk som talar i gåtor är bara frustrerande och tidsödande. :wtf:

Och han blir ännu märkligare. Nu mailade han och frågade om jag hittat nåt ragg...?

Och jag svarade att jag är dålig på att ragga men att jag trodde att jag hittat honom.

Jamen usch! Låter som en som jag hade kontakt med. Han skrev ofta "hmm" och han blev konstig då jag sa att jag skulle på julfest.

Eeeh...han verkar ju bara jättemärklig :crazy:

Jag hade nog svarat "Sorry men jag blandade ihop dig med någon annan. Vem är du föresten?"

Dejtade en kille som kändes väldigt bra. Vi hade haft tre dejter där den kortaste var typ fyra timmar, på en och en halv vecka.
Sista chansen för oss att ses innan jag åkte bort tio dagar över julvar i fredagskväll, han skulle träffa några kompisar men smsade och frågade om han fick komma och sova hos mig efteråt, vid midnatt ungefär. Vilket funkade för mig. Men sen hörde han inte av sig. Vid ett ringde jag för att höra hur han skulle ha det men fick inget svar. Blev väldigt ledsen över det och skrev det i ett sms. Sedan vid tre hade jag fått ett sms där det stog typ FÖRLÅT det var inte meningen att jag skulle vara ute såhär länge, blev full och tiden försvann.

Han träffade sina kompisar efter kl tio. Han skulle vara hos mig vid tolv. Hur full hinner man bli på den tiden att man inte ens kan höra av sig och säga att det blev ändrade planer och att han inte kommer. För det hade inte varit något problem att han ville vara ute med sina vänner som han inte träffat på länge (ifall han hört av sig innan utsatt tid i af) men att inte höra av sig :rage: :rage: :rage: Sånt tål jag inte. Ödsla inte min tid!

Var intensivt ledsen och faktiskt jättebesviken för det hade ju känts så bra dittills, men det ledsna går å andra sidan över helt efter kanske tolv timmar och då har jag släppt den personen sen, vilket är skönt. Och man lär sig något nytt om sig själv efter varenda dejt. Nog för att jag är less på att ha träffat en hel del kassa killar i mitt liv, men jag tänker att det ändå för något gott med sig. Jag väljer att se det så åtminstone.

On to the next! Har ev redan radat upp två dejter efter nyår. :sneaky:

Har haft kontakt med en trevlig snubbe ett tag... Blev tillfrågad om att ses nån dag, har dock lite fullt upp nu med flytt och sådär men sen så! Meeeen då slutade han höra av sig. Jaja, skit i't då... :cautious:

Är det bara för mig som hp laggar en massa förresten? Skitstörigt.

Vad är det för fel på folk??!!?? :arghh:

Jag kommer dö singel. :meh:
Låter som han är säker på att du träffat någon, han blandar nog ihop dig med någon annan. Dock ett icke önskvärt svartsjukebetdende.
Eller så är jag dålig läsare så här tidigt en måndagsmorgon.

Låter som han är säker på att du träffat någon, han blandar nog ihop dig med någon annan. Dock ett icke önskvärt svartsjukebetdende.
Eller så är jag dålig läsare så här tidigt en måndagsmorgon.

Jag bad om en förklaring och då svarade han att han var försiktig med vem han öppnade sitt hjärta till och att han ville vara 100% säker.

Eftersom vi inte ens har träffats så känns det som en oerhört märklig inställning, för mig i alla fall. Hur kan man vara 100% säker på någonting alls med någon man aldrig träffat??

Däremot kan man ju vara 100% på att man inte vill träffas. Så jag frågade honom om det. Och fick inget svar.

Så nu har jag tackat för mig.

Jag bad om en förklaring och då svarade han att han var försiktig med vem han öppnade sitt hjärta till och att han ville vara 100% säker.

Eftersom vi inte ens har träffats så känns det som en oerhört märklig inställning, för mig i alla fall. Hur kan man vara 100% säker på någonting alls med någon man aldrig träffat??

Däremot kan man ju vara 100% på att man inte vill träffas. Så jag frågade honom om det. Och fick inget svar.

Usch vad bökigt och komplicerat redan i detta skede. Bra att du tackade för dig!

Jag hade reagerat lite på samma sätt som dig.
Och jag kan bli lite trött på folk som skriver såna saker såsom "jag är försiktig, jag vill inte bli sårad"
Nä vem vill bli sårad...

Den där förklaringen är så uttjatad. Minns att jag diskuterade detta med en vän när jag nätdejtade (vilket även hon gjorde) och vi kom fram till att det klassiska svaret man fick när man pushade en karl lite över nått skumt beteende var "Jag har blivit bränd. Jag har svårt att öppna mig. Det tar ett tag innan jag litar på folk...."
Buhuu.... stackar dom. Måste vara jättejobbigt att dejta om man förutsätter att alla ska blåsa en och de behöver bevisa hur ärliga de är först :meh:

Den där förklaringen är så uttjatad. Minns att jag diskuterade detta med en vän när jag nätdejtade (vilket även hon gjorde) och vi kom fram till att det klassiska svaret man fick när man pushade en karl lite över nått skumt beteende var "Jag har blivit bränd. Jag har svårt att öppna mig. Det tar ett tag innan jag litar på folk...."
Buhuu.... stackar dom. Måste vara jättejobbigt att dejta om man förutsätter att alla ska blåsa en och de behöver bevisa hur ärliga de är först :meh:
Precis.

Jag kan förstå att folk är rädda för att bli sårad. Jag med.
Men- det gör inte att man får bete sig hur som helst dvs såra andra.
Samma sak som en kille jag träffade för ett antal år sedan som aldrig sa sin mening och vad han tyckte om något. Inte ens när jag frågade eller bad honom ta ett beslut. Sen kom han i efterhand och sa att det inte blev som han ville.
När jag frågade om det så fick jag svaret att: "jag är blyg, jag har blivit sårad etc."

Exakt.

När det kommer till att ha blivit sårad kan jag skriva boken.
Men jag använder definitivt inte det som någon dålig ursäkt för att vara feg.

Nåja, letandet går vidare...

Ska på dejt ikväll med en kille, man känner mig oärlig typ otrogen för att jag har en massa smskontakt med en annan kille?!? Jag har alldeles för mycket moral tror jag...:crazy: För även om jag tänker omvänt, alltså att dom gör det samma, så känns det helt ok för mig, så varför bryr jag mig?:down:

Ska på dejt ikväll med en kille, man känner mig oärlig typ otrogen för att jag har en massa smskontakt med en annan kille?!? Jag har alldeles för mycket moral tror jag...:crazy: För även om jag tänker omvänt, alltså att dom gör det samma, så känns det helt ok för mig, så varför bryr jag mig?:down:
Äsch, sålänge du inte lovat någon något eller hunnit mer än ett par dejter (innan man börjat dejta någon mer seriöst) så behöver du inte tänka så.

Haha... exakt sådär är jag också...
Jag har ju varit på två dejter med en person..., och har mailat med några andra.
men på ett sätt känns det fel att dejta flera samtidigt..
Jag är för moralisk...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 994
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 767
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka