Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
På väg hem efter dejt. Och jag känner mig glad. För att jag denna gången hade en annan inställning än tidigare. Jag blev inte så nervös och kände efteråt att det är ju rätt kul ändå att gå på dejt. :)

Vi träffades och fikade och sen en promenad. Det var ingen direkt attraktion men han var trevlig och det är möjligt att jag skulle kunna gilla honom framöver.

Men sen när vi skiljdes så frågade han om jag ville ses igen. Jag sa att det vore trevligt. Då svarar han att han ska fundera på om han vill ses.
Sen frågar han när jag kan ses och jag svarar X och X dag.
Han säger åter igen att han ska fundera på det.

Så då kanske han inte vill ses. Men det känns så skönt att jag nu fått en annan inställning. :)
Istället för att gräva ner mig om han inte vill ses så tänker jag att det ska bli roligt att gå på fler dejter..,:p
Vet inte hur min inställning ändrades av sig självt. :D
Skönt att det kändes som att det inte var så stor grej! Det är så mycket enklare att ha kul om man inte tar träffen på för stort allvar. :)

På väg hem efter dejt. Och jag känner mig glad. För att jag denna gången hade en annan inställning än tidigare. Jag blev inte så nervös och kände efteråt att det är ju rätt kul ändå att gå på dejt. :)

Vi träffades och fikade och sen en promenad. Det var ingen direkt attraktion men han var trevlig och det är möjligt att jag skulle kunna gilla honom framöver.

Men sen när vi skiljdes så frågade han om jag ville ses igen. Jag sa att det vore trevligt. Då svarar han att han ska fundera på om han vill ses.
Sen frågar han när jag kan ses och jag svarar X och X dag.
Han säger åter igen att han ska fundera på det.

Så då kanske han inte vill ses. Men det känns så skönt att jag nu fått en annan inställning. :)
Istället för att gräva ner mig om han inte vill ses så tänker jag att det ska bli roligt att gå på fler dejter..,:p
Vet inte hur min inställning ändrades av sig självt. :D

Han låter ju som stans mupp :yuck:

Är det bara jag som kräver rejäl attraktion för att vilja träffa någon igen?

Han låter ju som stans mupp :yuck:

Är det bara jag som kräver rejäl attraktion för att vilja träffa någon igen?
Jag har lyckats träffa många som jag "rynkat på näsan åt" vid första träffen. Numera är jag nöjd när jag inte gör det utan kan tänka mig att träffa människan igen. Fast oftast kan jag inte bestämma redan på första träffen om/när nästa träff ska ske, det behöver magkänslan få fundera på.

Jag har lyckats träffa många som jag "rynkat på näsan åt" vid första träffen. Numera är jag nöjd när jag inte gör det utan kan tänka mig att träffa människan igen. Fast oftast kan jag inte bestämma redan på första träffen om/när nästa träff ska ske, det behöver magkänslan få fundera på.

Det funkar verkligen inte för mig.
Faller jag inte handlöst direkt så kommer jag inte göra det senare heller.

@Shetlandskusk @Bison

Hehe.. jag skulle kunna tänka mig att vissa skulle störa sig på honom...
Tycka att han var lite mesig.. eller velig kanske?

Men förutom att jag tyckte det var märkligt så hade jag kunnat träffa honom igen.
För mig kan attraktion växa fram. Men jag måste förstås tycka personen är trevlig och intressant från början.

Ja jag tyckte också det var märkligt...
Om han inte vill ses så varför frågar han om jag vill ses?
Eller så är han em person som har svårt att bestämma sig? Att han är osäker på om han tyckte det kändes rätt.
Åh, han är jätteosäker och vill gardera sig! Hade du sagt nej så hade han skyndat sig att säga Nej det vill inte jag heller.

Så jag tror att han vill men vågade inte visa det.

Falla handlöst tycker jag mest är jobbigt...:D
Då vet jag inte vad jag gör....
Haha, lite samma här! Tycker det är lite jobbigt att bli sån. :)
Fast å andra sidan, känns personen inte det minsta attraktiv första gången kommer det inte växa fram för mig, nånting måste ju finnas från början.

Åh, han är jätteosäker och vill gardera sig! Hade du sagt nej så hade han skyndat sig att säga Nej det vill inte jag heller.

Så jag tror att han vill men vågade inte visa det.
Men om han frågar och hon säger ja så är det väl inget att vara osäker över..?
Jag hade nog blivit helt ställd om någon svarade så efter att själv ha tagit upp frågan..

Men om han frågar och hon säger ja så är det väl inget att vara osäker över..?
Jag hade nog blivit helt ställd om någon svarade så efter att själv ha tagit upp frågan..
Jag skulle också bli ställd. Och jag tycker inte att hans svar var särskilt bra. Jag skrev bara vad jag tror är förklaringen.

Hehe... fortsättning lär följa... jag ska berätta mer om något händer. . Jag tänker i alla fall inte kontakta utan nu är det upp till honom.

Jag kan tänka mig att han är en osäker person. Kändes så i början men sen slappnade han av då jag ställde några frågor.
Så det kan vara osäkerhet. Eller så är han velig som person och inte vet vad han vill. Eller så är han så konflikträdd så han vågar inte säga att han inte vill ses igen...
Eller så är han knäpp helt enkelt...

Spännande det här...:D

Har funderat på en sak-varför har många profilbilder som de ser skitsura på?
Man måste inte skratta på bilden men varför så arga ögon?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 242
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 977
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 714
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka