Varför skulle män på nätet vara potentiella misshandlare i högre grad än andra?![]()
Menade inte så, men är öht nojig...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför skulle män på nätet vara potentiella misshandlare i högre grad än andra?![]()
Han kanske har två barn men bara ett som finns med i hans vardag. Det andra kan ju bo långt bort på annan ort och de kanske har mycket lite kontakt, om någon alls av diverse anledningar.En fråga om MP. Om man inte specifikt skriver in nåt om barn (antal) då man reggar sig - finns det nåt förvalt som MP tar till då? En jag kollat på skriver i texten att han har 2 barn, men i "kortprofilen" står det att han har 1 barn.
Vilken tur att du skickade!Fick positivt svar, dock kunde han inte ses från nästa vecka... Får ju se om det blir av då eller inte![]()
Råkat trycka fel?En fråga om MP. Om man inte specifikt skriver in nåt om barn (antal) då man reggar sig - finns det nåt förvalt som MP tar till då? En jag kollat på skriver i texten att han har 2 barn, men i "kortprofilen" står det att han har 1 barn.
Tänker också att det ena barnet kan vara vuxet och utflyttat. Mao inte ett "barn" längre men fortfarande är han pappa till 2Råkat trycka fel?
Kanske ett bonus- barn från tidigare relation?
Jag tror att anledningen till att jag tycker nät-dejting är jobbigt är att man förväntas svara direkt.
Har haft kontakt med en person och vi har pratat om att ses.
När jag då inte svarade på ett par dagar så tar personen det som att jag absolut inte är intresserad. Jag har berättat att jag ibland tar tid på mig att svara av vissa anledningar.
Hur fort svarar ni?
Är det bestämt att man måste svara samma dag?
Hur ska man orka logga in på sidan varje dag? Jag är hemifrån 11-12 timmar per dag och då orkar jag inte alltid logga in på kvällen..,
Jag tror att anledningen till att jag tycker nät-dejting är jobbigt är att man förväntas svara direkt.
Har haft kontakt med en person och vi har pratat om att ses.
När jag då inte svarade på ett par dagar så tar personen det som att jag absolut inte är intresserad. Jag har berättat att jag ibland tar tid på mig att svara av vissa anledningar.
Hur fort svarar ni?
Hur ska man orka logga in på sidan varje dag? Jag är hemifrån 11-12 timmar per dag och då orkar jag inte alltid logga in på kvällen..,
Känner igen mig.Jag känner exakt samma och låter det i sig bli lite rensande. Klarar de inte av att jag läser men inte svarar direkt, alternativt inte loggar in alls nån dag, då för det vara. Då är det inte den personen jag ska vara med.
Jag är alltså en sån som gärna läser, sen gör jag något annat (ofta flera saker samtidigt), sen kan jag svara senare på kvällen eller nästa dag. Däremot om det är en person som jag har träffat och vi fortsätter att hålla kontakten och träffas, så blir jag lite mer "duktig" på att svara snabbare.
Det kan ta flera dagar för mig att svara ibland, men jag försöker hålla det till 1-3 dagar. Jag är så rätt allmänt, svarar sällan på fb eller sms snabbt heller. Det får man ta om man vill ha mig i sitt liv.Hur fort svarar ni?
Bra att det var flera som tycker så och inte bara jag.Det kan ta flera dagar för mig att svara ibland, men jag försöker hålla det till 1-3 dagar. Jag är så rätt allmänt, svarar sällan på fb eller sms snabbt heller. Det får man ta om man vill ha mig i sitt liv.
Personer som inte har lite tålamod är inget jag orkar med.
Genom sig själv känner man andraBra att det var flera som tycker så och inte bara jag.
Ibland känns det som man förväntas bo på dejtingsidan!
Själv tycker jag att det verkar så pass ovanligt att man inte alls behöver släta över @grodan21 s reaktion med att han nog bara tittade för att få veta om det inte var hans årgång hon letade efter.