Varför inte bara skriva "tack för igår, det var trevligt och jag träffas gärna igen. Vad sägs om en bio/promenad/brunch/gummisex på fredag/lördag/söndag? "
Så brukar jag göra. Då får man ju veta om intresset är mött och slipper fundera.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför inte bara skriva "tack för igår, det var trevligt och jag träffas gärna igen. Vad sägs om en bio/promenad/brunch/gummisex på fredag/lördag/söndag? "
Okej, behöver lite hjälp!
Var ju som sagt på dejt igår, och jag skulle gärna träffa honom igen. Är alltså inte ute efter att "spela" något spel, men undrar vad som är normalt beteende? När bör jag eller borde han höra av sig?
Jag önskar ju att jag varit så modig... Som sagt har jag provat en gång och då blev det inte så bra... Jag tycker att ni har rätt, och hade svarat detsamma om nån frågat. Men har en jävligt stor spärr för att våga göra det själv.![]()
Haha nej det gjorde de ju inte, jag vet ja att du har rätt och ändå vågar jag inte..Fast den killens ointresse berodde ju knappast på att du hörde av dig, så det var nog otur den gången bara![]()
du kan ju köra med "hej, jag tyckte det var kul att ses, hör av dig om du vill ses igen" så har du visat att det är fritt fram att höra av sig om när/hur han vill ses? Det är ju lite mer öppet än"vill du träffa mig igen så är jag ledig i helgen!" Råkar han vara uppbokad den helgen kan det nog lätt bli att kännas lite som att han inte vill ses alls om han svarar nej.Jag önskar ju att jag varit så modig... Som sagt har jag provat en gång och då blev det inte så bra... Jag tycker att ni har rätt, och hade svarat detsamma om nån frågat. Men har en jävligt stor spärr för att våga göra det själv.![]()
Vilket är värst, risken att bli dissad eller att gå hela veckan ( och nästa) och inte veta om han vill träffa dig igen?Jag önskar ju att jag varit så modig... Som sagt har jag provat en gång och då blev det inte så bra... Jag tycker att ni har rätt, och hade svarat detsamma om nån frågat. Men har en jävligt stor spärr för att våga göra det själv.![]()
Väl talat. Om alltihop spicker på ett telefonsamtal som inte kommer i exakt rätt ögonblick, verkar man ju ha varit fel ute från början.Jag är sån som inte orkar spela spel. Vill jag höra av mig dagen efter så gör jag, vill jag vänta en vecka så gör jag det. Om någon dissar mig för att jag hör av mig för "snabbt" - ja då var det inte meant to be och hade nog ändå skurit sig ganska snart. Bättre att göra pinan kort![]()
Haha nej det gjorde de ju inte, jag vet ja att du har rätt och ändå vågar jag inte..
Eller så dog någons pappa.@Alexis - jag ska inte fortsätta på det här spåret, mer än att ge dig en stor
Jag ser att du inte fick svar på ditt inlägg, men de ville nog aldrig ha en diskussion, bara försöka få lite kontroll i Bukehavet av kvinnor.
Jag beklagar sorgen!Eller så dog någons pappa.
Beklagar!Eller så dog någons pappa.
Menar tråden "Är jag överkänslig eller..."Nu har jag en trevlig kontakt med en man som inte bor sådär jättelångt bort, men jag är nojig... Efter 52an och insikterna om att han kanske inte är så bra i alla fall, och efter att ha lusläst alla inlägg i tråden "Överreagerar jag..." så tror jag att alla män på nätet är manipulativa skurkar och potentiella misshandlare.
![]()
Varför skulle män på nätet vara potentiella misshandlare i högre grad än andra?Nu har jag en trevlig kontakt med en man som inte bor sådär jättelångt bort, men jag är nojig... Efter 52an och insikterna om att han kanske inte är så bra i alla fall, och efter att ha lusläst alla inlägg i tråden "Överreagerar jag..." så tror jag att alla män på nätet är manipulativa skurkar och potentiella misshandlare.
![]()