Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade en het hp date i veckan. Vi hånglade på biljardbordet :o bland massa folk. Sedan hade vi grymt sex hos mig.

Har en bc date ikväll med bdsm-killem, men är lite orolig. Jag har sagt att det inte är säkert att jag vill ha sex ikväll fastän bc är en sexsite. Man vet ju inte vilka typer som finns där. Jag känner honom inte väl alls även om vi setts två ggr.
Känns jobbigt att vara tjej. Risken finns alltid att bli våldtagen :crazy:.
Aja nu när jag fått ur mig det ska jag ha askul ikväll :).

Dom flesta män är inte våldtäktsmän :) Men om du känner dig osäker så kan det alltid vara bra att vara vaksam, och undvika situationer som du inte känner dig trygg i.

Jag var på promenad med en Tinderdejt för några veckor sedan. Han var jättesnäll men vi klickade liksom inte, jag tyckte att han var lite svår på något vis. Vi gick i stan men sedan styrde han in promenaden mot Lill-Jansskogen. Jag frågade direkt om det var okej att vi höll oss i stan. Jag skämdes lite som ens sa det, och han skämdes nog lite som inte ens tänkt på att det kunde bli obehagligt för mig. Men det gick jättebra och efter en kortare awkward situation så promenerar vi vidare. Better safe than sorry :) Så min poäng är - känns nåt inte bra så styr av direkt, vänta inte.

Dom flesta män är inte våldtäktsmän :) Men om du känner dig osäker så kan det alltid vara bra att vara vaksam, och undvika situationer som du inte känner dig trygg i.

Jag var på promenad med en Tinderdejt för några veckor sedan. Han var jättesnäll men vi klickade liksom inte, jag tyckte att han var lite svår på något vis. Vi gick i stan men sedan styrde han in promenaden mot Lill-Jansskogen. Jag frågade direkt om det var okej att vi höll oss i stan. Jag skämdes lite som ens sa det, och han skämdes nog lite som inte ens tänkt på att det kunde bli obehagligt för mig. Men det gick jättebra och efter en kortare awkward situation så promenerar vi vidare. Better safe than sorry :) Så min poäng är - känns nåt inte bra så styr av direkt, vänta inte.

Tack för svar :)!

Ja jag vet inte. Det är något med den här killen som gör mig osäker. Han har sagt att han är översexuell (han tog tillbaka det sen) och några fler grejer. Sedan ser han verkligen ut som en badguy. Han har mycket muskler, rakad skalle och en lite läskig blick (motsatsen till varm). Dock är han supertrevlig och glad.

Jag har tänkt att vissa grejer ändå inte spelar någon roll då jag bara är ute efter sex, men vill ju känna mig trygg med killen.

Blä nu börjar jag elda upp mig själv. Skulle nästan vara skönt att banga helt.

Ja jag vet inte. Det är något med den här killen som gör mig osäker. Han har sagt att han är översexuell (han tog tillbaka det sen) och några fler grejer. Sedan ser han verkligen ut som en badguy. Han har mycket muskler, rakad skalle och en lite läskig blick (motsatsen till varm). Dock är han supertrevlig och glad.

Jag har tänkt att vissa grejer ändå inte spelar någon roll då jag bara är ute efter sex, men vill ju känna mig trygg med killen.

Om du känner så så tycker jag att du ska ställa in! Alternativt hålla er på offentlig plats. Det är jätteviktigt att få känna sig trygg när man träffar män :heart

Jag är bara nyfiken, vad innebär den här rollen att vara "den snygga"?
Jag menar, det är ju inget som beskriver personlighetsdrag och vanligtvis brukar väl olika roller vara relaterat till det. På vilket sätt tar det sig i uttryck och vad upplever du förväntas av dig i den rollen specifikt, mer än att dina pojkvänner/dejter/dylikt "ska" vara snygga? (Och har någon av dina vänner uttryckligen sagt det sistnämnda? Minns inte om du avhandlat det i tråden)

Jag blir nyfiken för att jag inte känner igen det här från någon av mina kretsar. Vi rankar liksom inte snygghet som någon särskild kvalite bland vännerna.
Du behöver inte svara om du inte vill såklart!
En gammal dinosaurie ger sig in och svarar...

När jag var yngre - för typ 30 år sedan - så var det rätt vanligt. Någon var den snygga i sällskapet. Unga kvinnor jämförde sig med varann och det var tvunget att gradera folk efter deras utseende. Snyggast= mest värd, populärast.
Dessutom hade en del riktigt snygga tjejer vanan att välja ut en "ful" kompis för att själva få glänsa. Jag har haft flera bekanta som velat hänga med mig för att jag gjorde att de själva såg bättre ut.

Men alltså, män från bc/k6 är ju inte "värre" att träffa än män från ex.vis hp.

Har stött på flera stycken som finns både på avklädda och påklädda sidor, så det är ju inte så att avarterna finns bara på de mer avklädda sidorna direkt..

Men alltså, män från bc/k6 är ju inte "värre" att träffa än män från ex.vis hp.

Har stött på flera stycken som finns både på avklädda och påklädda sidor, så det är ju inte så att avarterna finns bara på de mer avklädda sidorna direkt..

Jag håller med! Skillnaden är att på bc träffas man för att ha sex. Känner mer press än på de andra sidorna.

Känner du dig inte trygg så lägg ner eller ses bland folk tills du känner dig trygg. Är snubben vettig så förstår och respekterar han det, om inte så är du better off utan honom :up:

Jag håller med! Skillnaden är att på bc träffas man för att ha sex. Känner mer press än på de andra sidorna.
Inte enbart :) Finns gott om folk där som ses av andra orsaker.
Själv träffade jag en snubbe där för film en gång, inget tal om annat och blev aldrig annat heller. En annan träffade jag för en tur i fjärilshuset och fika i somras, honom har jag näst intill daglig kontakt med sen typ 3 år tillbaka eller nåt, inget sex aktuellt utan det har blivit en vän bara. Likaså är det inte helt ovanligt att folk träffat sina partners där :)

Har en bc date ikväll med bdsm-killem, men är lite orolig. Jag har sagt att det inte är säkert att jag vill ha sex ikväll fastän bc är en sexsite. Man vet ju inte vilka typer som finns där. Jag känner honom inte väl alls även om vi setts två ggr.
Känns jobbigt att vara tjej. Risken finns alltid att bli våldtagen :crazy:.
Aja nu när jag fått ur mig det ska jag ha askul ikväll :).

Ställ in. Seriöst, en man som får dig att känna dig orolig, får dig att tänka att det alltid finns en risk att bli våldtagen osv... Träffa någon som ger dig en bättre magkänsla istället, som du kan känna dig avslappnad med. Visst, det kanske inte är något fel på den här mannen, men med tanke på hur du redan nu känner, är det verkligen värt att chansa?

Lyssna på din oro. Klart att du ska känna dig trygg. Varför skulle du chansa?
Han har en läskig blick - motsatsen till varm. Och du skriver om flera saker som gör dig orolig och att du egentligen vill ställa in. När du känner så, varför ska du tvinga dig att göra något du inte känner dig trygg och bekväm med?

Inte enbart :) Finns gott om folk där som ses av andra orsaker.
Själv träffade jag en snubbe där för film en gång, inget tal om annat och blev aldrig annat heller. En annan träffade jag för en tur i fjärilshuset och fika i somras, honom har jag näst intill daglig kontakt med sen typ 3 år tillbaka eller nåt, inget sex aktuellt utan det har blivit en vän bara. Likaså är det inte helt ovanligt att folk träffat sina partners där :)

Oj spännande! Kanske ska leta salsakompis där :D.

Ska träffa honom ute så det känns tryggt så.

Lyssna på din oro. Klart att du ska känna dig trygg. Varför skulle du chansa?
Han har en läskig blick - motsatsen till varm. Och du skriver om flera saker som gör dig orolig och att du egentligen vill ställa in. När du känner så, varför ska du tvinga dig att göra något du inte känner dig trygg och bekväm med?

Jag kände mig inte obekväm när vi sågs. Det är nu när det gått 1v sedan dess och jag målar upp en läskigare bild än verkligheten.

Ställ in. Seriöst, en man som får dig att känna dig orolig, får dig att tänka att det alltid finns en risk att bli våldtagen osv... Träffa någon som ger dig en bättre magkänsla istället, som du kan känna dig avslappnad med. Visst, det kanske inte är något fel på den här mannen, men med tanke på hur du redan nu känner, är det verkligen värt att chansa?

Jag kommer träffa honom ute. Har blivit nojig sedan mitt förra kk hade sex när jag sov. Minsta tecken så blir jag misstänksam. Svårt att avgöra ifall det är en inre rädsla eller om jag inte bör träffa honom.

Jag kommer träffa honom ute. Har blivit nojig sedan mitt förra kk hade sex när jag sov. Minsta tecken så blir jag misstänksam. Svårt att avgöra ifall det är en inre rädsla eller om jag inte bör träffa honom.
Fast av vad du skrivit här om honom så verkar ni inte vara en direkt match när det gäller det sexuella och att ens få såna tankar om att han/alla män kan vara våldtäktsman och känna sig otrygg är varningsklockor för mig. Jag hade ställt in eller iaf träffat honom på en väldigt offentlig plats.

Oj spännande! Kanske ska leta salsakompis där :D.

Ska träffa honom ute så det känns tryggt så.
Ja varför inte, finns säkert snubbar som gillar sånt där också! :D Även om folk mestadels söker sex så brukar många vara öppna för allt möjligt enligt min erfarenhet :up:

Bra! Och blir det inte bra sen så dumpa, det finns gott om snubbar på bc. Bara att välja och vraka ;)

Dejten igår gick super! Vi var hemma hos honom, han lagade 3-rättersmiddag och jag drack champagne och tittade på :D Vilket himla fint hem han hade, som taget ur en katalog. Grabbar som har doftljus på toaletten och vita handdukar perfekt vikta i en hög har en speciell plats i mitt hjärta :love: Blommor hade han också, rosa pelargoner i en låda på den franska balkongen. Lite gammalt hederligt halvnaket grovhångel på soffan blev det också :D Innan jag lyckades klämma fram "Vi kan väl vänta lite.."

Sen sov jag där. Vi gick upp tidigt för han skulle iväg och förbereda en svensexa. Jag och Bruce (hunden) tog en långpromenad genom ett fortfarande sovande Stockholm hem vid 7.30 i morse. Supermys!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: lingonben
·
Relationer Skapade ett nytt konto för att kunna vara anonym. När ens partners ex har stora problem med ens relation och inte kan låta bli att...
2
Svar
26
· Visningar
2 323
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar