Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dejten gick bra, väldigt bra :D någonstans igår innan dejten kände jag bara "nej, så jäkla dumt att dejta någon på jobbet och typ hela jobbet vet väl om det och kommer väl få alla detaljer efter" men de visade sig sen att det typ bara är min kollega som vet och vi är överens om att hålla det på proffessionell nivå på jobbet, men att vi gärna ses igen, vi ska bara få ihop våra scheman lite :p

Mysigt! :love:

Jag ska på två dejter i helgen, en ikväll och en i morgon. Dom som jag först bokade av har jag bokat på igen. Ambivalent javisst. Det är ett mirakel att folk står ut med mig.

Två månader? Jösses så jobbigt.
Våra scheman har bara gått om varandra hela tiden.. Är inte jag bortrest på möten går han och bryter benet och blir inlagd på sjukhus ;) Nu har jag inga resor planerade på ganska länge efter att jag kommer tillbaka så förhoppningsvis kan vi ses lite mer, om vi klickar :)

Jag känner bara :yuck::wtf: när en viss peson alldeles för ofta måste berätta att han vill slicka upp mig i brygga.
På riktigt, jag kräks. Varför måste han förstöra genom att random säga sånt?!

Våra scheman har bara gått om varandra hela tiden.. Är inte jag bortrest på möten går han och bryter benet och blir inlagd på sjukhus ;) Nu har jag inga resor planerade på ganska länge efter att jag kommer tillbaka så förhoppningsvis kan vi ses lite mer, om vi klickar :)
Då är 2-3 veckor ingenting. Men alldeles för länge ändå.

Vi träffas inte direkt ofta vi heller.
Båda jobbar mycket, har fullt upp och bor i olika städer. Finns ju telefon och messenger :)
Jamen hur skulle det gå om inte telefon och Messenger fanns? :crazy:

Fast det ersätter ju inte det där med att träffas IRL. Långt ifrån.

Jag känner bara :yuck::wtf: när en viss peson alldeles för ofta måste berätta att han vill slicka upp mig i brygga.
På riktigt, jag kräks. Varför måste han förstöra genom att random säga sånt?!
Det här har alltid fascinerat mig. Går folk verkligen upp i brygga när de slickas? Jag gör det inte, men snubbarna kanske inte varit bra nog? Finns det någonstans en snubbe som förvandlar även den här osmidiga tunnan till en gymnast?! :D

Klart negativt intryck.
Framför allt en uppseendeväckande stor andel rena fejkprofiler, samt profiler med osanna uppgifter (land, ålder mm). Jag skulle vilja säga att två av tio är rena fejkprofiler (läs: helt fiktiva klickgeneratorer) och ytterligare några har osanna grunduppgifter.

Kanske ser det annorlunda ut om man är kvinna.
en och en annan stöter jag på, men lägger inte ner så mkt energi på sådana. Finns ett fåtal vettiga. Och jag pratar med några där. Får se vart det hela leder :)
vilken sida skulle du rekommendera då?

Var på dejt häromdagen (!), och vi pratade lite om den här tråden för jag kollade på den när han beställde vin. Och nu vet jag inte om jag "vågar" skriva det jag känner för. Men vad är oddsen egentligen att han skulle läsa? Hmm

Det här har alltid fascinerat mig. Går folk verkligen upp i brygga när de slickas? Jag gör det inte, men snubbarna kanske inte varit bra nog? Finns det någonstans en snubbe som förvandlar även den här osmidiga tunnan till en gymnast?! :D

Haha :laugh: Jag tänker att det beror på hur man reagerar när man njuter? Vissa gillar nog att försöka slappna av så mycket som möjligt och då blir det ju ingen brygga direkt, medan andra spänner sig och då händer det väl att ryggen krökar sig.

Alltså, då snackar vi ju om en svankning. Inte att man plötsligt står i brygga med händer och fötter i backen :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: lingonben
·
Relationer Skapade ett nytt konto för att kunna vara anonym. När ens partners ex har stora problem med ens relation och inte kan låta bli att...
2
Svar
26
· Visningar
2 323
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar