Klart jag svarar Just den här stämpeln kommer från ett gäng där folk är väldigt blandade. Både i form av hur man ser ut, väljer att klä sig och intressen. Dom har väl alltid sagt så som en komplimang, för att dom tycker att jag är snygg och prydlig. Sedan hade jag två pojkvänner som var normsnygga, den första var modell och den andre en avdankad sådan. Då kom väl skämt om att "Singo dejtar bara modeller" som jag gissar att ingen menar på allvar, men det blev ett internskämt. Sedan har jag några andra kompisar där faktiskt alla är normsnygga, men dom skämtar alltid om att det inte är någon ide att ragga tillsammans med mig på krogen för att alla snubbar bara hänger med mig. Vi har gjort grupper med "Tinder Social" ibland och då har det dykt upp meddelanden ibland där det stått "Hej Singo, vad gör du ikväll?" trots att dom matchat med oss alla som grupp. Så det har också blivit en grej, "försök inte ragga tillsammans med Singo".
Ja, nu låter det ju som att jag är någon form av VS-modell men det är jag verkligen inte Jag är en rätt vanlig normsnygg tjej med fel och brister som alla andra. Men mina kompisar har en tendens att höja mitt utseende lite väl mycket ibland, tycker jag.
Det gör väl överlag lite att den här stämpeln har blivit lite av en snuttefilt. Jag har många andra fel och brister, då har det väl blivit lite tryggt att det är i alla fall är en uppskattad sida hos mig. Men det gör att jag ibland inbillar mig att jag måste upprätthålla det, för att det blivit en trygghet för mig. Vilken roll skulle jag hitta i gänget, om den här försvann? osv.
Tack för svaret! Jag förstår ändå inte riktigt grejen, för även om du plötsligt skulle sluta vara Den Snygga, så skulle du ju ändå var samma Singoalla? Samma empatiska, reflekterande och roliga person som jag uppfattat dig som här. Jag tänker liksom inte att utseendet tillför så mycket extra när det gäller vänskapsrelationer. Alla mina kompisar är snygga - men det är ju inte DÄRFÖR vi är vänner.